Selasa, 5 Mei 2009

SERUAN GERAKAN HARAM JADAH






Menjelang 7 Mei 2009 tarikh yang cukup mengilakan golongan - golongan gila darjat dan kuasa BAGI MENGAGALKAN usaha baik untuk Sidang DUN berlangsung yang akan menentukan segala dasar dan tindakan perlaksanaan kerajaan negeri untuk membangunkan Negeri Perak untuk kebaikan rakyat, bukan untuk menjadikan Sidang DUN permainan politik kotor dengan menyeru gerakan haram jadah.

Maksud seruan gerakan haram jadah kerana terdapat maklumat dari sumber yang boleh dipercayai Masjid Ittihatiah Kg Tengku Hussin Ipoh dan Masjid Tembok Jalan Kuala Kangsar Ipoh dan beberapa masjid lain yang berhampiran akan dijadikan sasaran tempat berkumpul golongan - golongan pengkhianat dan penderhaka dengan berselindung atas nama program agama Islam Qiamulail pada tengah malam 6 mei 2009 dan sebelah pagi 7 Mei berarak beramai - ramai ke Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri Perak dimana Dewan DUN akan bersidang. Seruan juga meminta agar penyokong memakai BAJU HITAM simbolik bantahan.

Masjid juga yang dijadi kan sasaran pencemaran golongan - golongan yang gila darjat dan kuasa, Masjid juga dijadikan lakunan program keagamaan manakala nawaitu sebenar untuk mencetus huru hara, matlamat dan nawaitu yang berbeza, apa kah ini yang di tuntut oleh Islam, apa kah ini yang di ajar oleh Tok - Tok Guru. seruan telah dikeluarkan secara senyap kepada penyokong - penyokong agar menghantar ahli masing - masing setiap kampung 10 orang manakala yang kawasan berhampiran menghantar seramai yang boleh dengan tergamak mengingatkan mengunakan bahasa kod jangan lupa bawa sekali PISANG (pisau) DAN KACANG (kayu), JELAS SEKALI RUSUHAN DI THAILAND DITIRU CARANYA.

Tidak kah ini seruan gerakan haram jadah namanya, tidak kah terfikir bahawa UMNO dan BN juga boleh mengumpul bukan 10,000, bukan 20,000 malah 100,000 manusia pun UMNO dan BN mempunyai kekuatan untuk berkumpul atas nama RAKYAT, malah NGO - NGO lain pun boleh melakukan demikian sekiranya kekuatan itu yang hendak di tunjukkan, tetapi UMNO dan BN serta NGO - NGO tak mampu lakukan kerana mereka memikirkan kesejahteraan, keamanan, keharmonian diutamakan, ini baru dikatakan pemimpin berbanding pembangkang dimana sifat seorang pemimpin yang ingin memerintah Negeri dan Negara sekiaranya ini kelakuannya menyeru kejalan huru hara dan pergaduhan, sememang tak layak untuk menjadi pemerintah.

Rakyat menjadi mangsa, Negeri menjadi huru hara apa kah ini yang rakyat mahukan, TIDAK!!!, TIDAK!!! bukan kehendak rakyat tetapi ini kehendak segelintir golongan - golongan yang gilakan darjat dan kuasa mengunakan RAKYAT sebagai istilah yang menarik perhatian.

Penulis percaya Polis akan bertindak tegas, ambil tindakan drastik terhadap mereka - mereka yang terlibat ini tak kira kakitangan kerajaan, Pelajar dan sesiapa saja manakala Pejabat Agama Islam Negeri Perak harus bertanggungjawab diatas Masjid yang digunakan oleh golongan - golongan ini, jangan baling batu sembunyi tangan dan sekira nya ini berlaku Pegawai berkenaan harus di ambil tindakan serius oleh YB Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, manakala orang - orang tua nasihatlah anak - anak muda, sang Isteri nasihat - nasihat lah suami masing - masing, sang suami nasihatlah isteri masing - masing, sang ibubapa nasihatlah anak masing - masing dan sang Imam nasihat - nasihat lah ahli kariah masing - masing agar kecelakaan dapat dihindari.

Keamanan, kesejahteraan, kemakmoran bukan isu yang boleh di kompromi dan dianggap engteng semata - mata, keamanan, kesejahteraan, kemakmoran bukan boleh di jual beli, tiada ternilai harga nya, INGAT!!! INGAT!!! INGAT!!! lah SEKALI MERDEKA BUKAN SELAMA - LAMA NYA AKAN MERDEKA.

2 ulasan:

  1. SALAM BRO..

    MEMBARA BETUL HATI KAWAN DENGAN SIKAP DAN PERANGAI PIHAK PENDERHAKA DAN PENGKIANAT BANGSA RAJA DAN NEGARA NI.

    KAWAN HARAP PIHAK BERKUASA AKAN MENGAMBIL TINDAKAN TEGAS SEKIRANYA MEREKA MELAKUKAN KEGANASAN...

    BalasPadam
  2. As'kum, bro sedihnya melayu juga yg sanggup kedepan menentang kerajaan melayu, bangsa lain jadi penonton sambil tepuk tangan.

    Jelas 3 manusia yang menguasai melayu pembangkang Ngey, Nga dan Siva.

    sebab tu dimana2 Mahkamah kita dapat tengok Ni Jar dikelilingi oleh Lawyer2 Cina dan India, sekor haram ada muka lawyer melayu yg keliling Ni Jar, sebab melayu juga yang sanggup derhaka dan pengkhianat kepada bangsa dan Raja.

    macam juga AN War dikelilingi Hindu makkal Shakti yang jadi lawyer kepada dia, sebab itu dia terpaksa tunduk dengan kehendak Hindu.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda