Ahad, 24 Mei 2009

TAHNIAH YAB DATO SERI DR ZAMBRY, MB PERAK

pautan parpukari.blogspot.com

Sama - sama lah kita membantu YAB DS Dr Zambry Abdul Kader, satu - satu nya Menteri Besar yang terpaksa di sah kan jawatan nya oleh Mahkamah atas kelakuan pembangkang yang mengheret keputusan DYMM Tuanku Sultan ke mahkamah.

Tak kira siapa, melayu, cina, india, punjabi, orang asli sama - sama lah kita bekerja kuat mengembalikan semula Perak sebagai sebuah negeri yang kuat ekonominya, yang kuat pembangunannya, yang kuat perpaduannya, yang kuat kesatuannya, yang kuat kebajikannya, yang kuat keamanannya, yang kuat kesejahteraannya.

AMALKAN SATU PERAK!!!!!

4 ulasan:

  1. SALAM..

    YE BRO..KAMI PARA BLOGGER BPN DAN BLOGGER UMNO SENTIASA AKAN MEMBANTU MEMPERTAHANKAN MB DS DR ZAMBRY. KAMI YAKIN BAHAWA MB ZAMBRY LAH YANG SELAYAK DAN BERHAK MEMERINTAH NEGERI ISLAM PERAK.

    KALAU HARAPKAN SI NI A JAR TU..BUKAN AJE TANAH..MALAH BANGSA DAN AGAMA PUN SILAP-SILAP TERGADAI DI BUATNYA..

    BalasPadam
  2. salam, abgtuah sepatutnya episod mahkamah ni selesai sudah, kedua - dua pihak telah diberi peluang untuk mempertahankan hujah di hadapan 3 hakim, maka keputusan patut diterima dan serah kepada yang di amanahkan membukti kan kerja nya, sedangkan memang terbukti calon MB Perak selama ini dari BN mampu membangunkan Perak dari kosong hingga ke penuh berisi negerinya.

    Yang terlalu gila kuasa saja bersikap seperti Ni A Jar tidak bertamadun, tidak langsung mengambarkan seorang yang berilmu Agama, rupa saja tapi dalam kosong.

    BalasPadam
  3. Salam,
    Bagi orang Perak secara peribadi Dr.Zambry ini adalah seorang yang terbaik untuk negeri perak.great man dan very honest man.Tapi keadaan politik anda semua faham jelah.Terpaksa kadangkala.Bagi bukan Melayu,dr.zambri boleh melakukan yang terbaik untuk kamu semua..yakinlah.Jangan dengar sangat fitnah parti pembangkang kerana mereka lebih bijak bangkang dari memajukkan negeri perak.Rakyat Perak telah memberi peluang kepada pakatan rakyat tetapi mereka tidak menggunakn peluang yang diberi tetapi mebawa angkara buruk yang tak terlintas di pemikiran kita sejak merdeka.Inilah contoh yang memeberi tauladan yang perlu bersempadan.Bagi parti pembangkang pulak inilah terjadi apabila lantik seorang pemipin yang tak berpengalaman dalam memimpin negeri.Salah adalah salah kamu sendiri bukannya salah BN...fikirkan siapa yang salah....menyebabkan kemelut politik ini berlaku.Lain kali pilih wakil kamu dengan cara yang betul bukan hanya pilih wakil rakyat dari golongan parti..!!!wassalam

    BalasPadam
  4. salam, DS Zambry kena lupa kan secara segera krisis politik Perak dan terus pecut gear supersonic pergi merata ceruk kampung bertemu dangan rakyat jelata tak kira kaum dan etnik.

    Buat masa ini serahkan apa yang boleh di serah kepada exco manakala MB jalan kan misi bertemu rakyat, pergi ke pasar2, pergi ke bas station, pergi ke medan selera bertemu rakyat jelata yang ingin kan salaman dan tanya khabar dari DS orang yang sebenar - benar nya MB Rakyat.

    kita lupa kan terus puak2 pengkhianat dan penderhaka yang cuba melalai kan kita dari membuat kerja untuk rakyat.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda