Jumaat, 15 Mei 2009

USAH KAN RAKYAT MALAYSIA, US PUN KENA KELENTONG DIK AN WAR!!!!


Hari ini sempena pertemuan bilateral Malaysia-US antara YB Dato Anifah Aman, Menteri Luar dengan Setiausaha Negara Amerika Syarikat, Hillary Clinton atas jemputan Hillary telah terbongkar lagi pekung busuk An War dan ini sempat dijelaskan oleh YB Dato Anifah Aman disaksikan Hillary kepada wartawan sebaik saja pertemuan dengan Setiausaha US itu selesai.

AN War telah memburukkan kan Malaysia dengan mengatakan Pemerintah dan Pegawai Kerajaan Malaysia terlalu teruk mengamalkan rasuah, Hakim yang rasuah dan berbagai - bagai lagi cerita buruk yang di jaja oleh AN War di US dan malah di negara - negara lain, semata - mata untuk mendapat sokongan dan bantuan dari negara - negara luar untuk membantu beliau menjadi Perdana Menteri.

Alhamdulillah, penjelasan dapat dilakukan oleh Dato Anifah dan ini satu misi yang patut kita bangga kan, selain Dato Anifah penulis mengharapkan siri-siri lawatan Menteri - menteri negara seharusnya menjurus kan kepada penjelasan terhadap pembohongan dan penipuan yang dilakukan oleh AN War.

Bagi penulis, ini lah yang dikatakan pengkhianat bangsa, agama dan negara, yang sanggup melakukan apa saja cara untuk mendapat apa yang di hajat kan, malah sanggup melakukan pembohongan dan penipuan besar terhadap negara sendiri yang pernah didokong dahulu malah kehidupan yang dinikmati nya malah keseluruhan keluarga beliau pun selama ini atas dasar-dasar pemerintahan yang sedia ada.

KEMPEN TAK NAK!!! yang di cetus oleh sahabat Abangtuah adalah amat tepat, dan harus disambut oleh setiap sahabat - sahabat blogger yang sayang kan agama, bangsa dan negara.

2 ulasan:

  1. SALAM BRO..

    JENIS INIKAH PEMIMPIN YANG DISANJUNG-SANJUNG..DI TIMANG-TIMANG OLEH PENYOKONGNYA..

    SEORANG PENKIANAT DEMI KUASA SEHINGGA SANGGUP MENKIANATI BANGSA DAN NEGARA..SEHINGGA SANGGUP MENGADA-ADAKAN CERITA DAN MEMBURUK-BURUKAN KITA PADA ORANG LUAR.

    SEKIRANYA ORANG SEUMPAMA INI BERKUASA KELAK HARUS NEGARA DAN BANGSA PUN SANGGUP DIJUALNYA..

    BalasPadam
  2. Salam Abangtuah:
    Aljuburi durjana sanggup bersengkokol dengan Neocon zionists untuk menghancurkan perpaduan dan kedaulantan dan bangsa dia sendiri. Dia ni memang binatang bertopengkan manusia. Tetapi saya heiran sudah terang lagi bersuloh beliau mendapat uang bantuan dari zionist dan intelligence dari luar untuk menrancanakan satu kajatuhan pemerintah BN. Kita semua tahu cita2 beliau untuk menjadi PM secara sah atau sebaliknya. Kenapa kerajaan tidak bole mengambil tindakan ke atas beliau, banyak informasi dan pengakuan dari orang terdekat beliau yg sekarang mengaku yang beliau menerima bantuan dari pihak zionist dan neocon. Kenapa kerajaan tidak mengambil langkah selidik dgn lebih dalam dan mendedahkan wang haram kejadah yg dia terima dan hantar bantahan kepada pihak kerajaan luar yg campurtangan dalam urusan untk menghancurkan negeri Malaysia. KIta juga tahu pemerintah BOdowi telah banyak bantu beliau dgn memberi layanan hak istemewa, walaupun akan menghapadi pengadilan di bulan June, beliau masih bebas terbang kesana dan kesini, walaupun tempoh hari lari masuk ke Embassy Negari Turkey dgn mengatakan yg nyawanya terancam. Ada berita mengatakan yg beliau 1minggu seblum kes meliwat diadakan, si Bachul ini akan terbang Ke US, tidak payah lah panjang lebar diterangkan kenapa dan apa rancangan beliau, saya semua orang dah tau kot, perangai durjana bangsa. Ini sungguh tidak adil!!! terimakasih kepada Bodowi!! Sekarang si ALjuburi mencabar PM untuk bubarkan DUN di Perak, sungguh dayus n bachul nya beliau. Apa dia lupa seluroh orang melayu mencabar beliau untuk membuat sumpah murhabala, tapi Si Bachul zionist samapi sekarang berdolak dalik dengan alasan bukan Islamic dan sebangainya. Berani kerana benar, takut kerana salah.. Saya harap PM Najib jangan lah membuat silap seperti BOdowi, beliau harus ambil 10 langkah untuk melakukan percaturan tetik kotor zionist dan konco2 beliau dalam negeri. Jikalau tidak lihat akibatnya hasil Bodowi sekarang.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda