Rabu, 24 Jun 2009

BAPAK KETAM AJAR ANAK KETAM BERJALAN - ISTERI KETUA ULAMA PAS FAIL FASAKH




mak oi!!! alim nya

Isteri Ketua Ulama Pas Perlis fail fasakh

KANGAR - Isteri kepada Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, Siti Rosmala Mohamed, 37, memfailkan tuntutan fasakh atas dakwaan suaminya itu mengasari dirinya dan anak-anak. Menurutnya, permohonan fasakh terbabit difailkan selepas permintaannya untuk bercerai tidak dipersetujui suami yang pernah menjadi calon Pas bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Santan dalam Pilihan Raya Umum ke-12 tahun lalu. “Saya mengambil keputusan untuk berpisah disebabkan sudah tidak tahan dikasari suami, dan saya juga tidak mahu anak-anak turut menjadi mangsa,” katanya kepada Sinar Harian. Siti Rosmala berkata, buat masa sekarang dia dan suaminya sudah tidak tinggal sebumbung. “Walaupun kami tinggal berasingan, dia masih enggan ‘melepaskan’ saya,” katanya yang mengakui turut membuat beberapa laporan polis di Kangar dan Alor Setar. Terdahulu, Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Kangar, Azzeman Omar, menasihati Siti Rosmala agar menyelesaikan isu tuntutan hak penjagaan anak bersama suaminya, Abdul Rashid Rahman, 59, melalui kedah ‘sulh’ bagi mengelak ia mendatangkan kesan kepada tiga anak mereka yang masih kecil.

berita penuh sila ke pautan sinar online 24.06.2009

Komen penulis,

Ish...ish... tak akan la seorang pemimpin besar PAih perangai macam ni.... Berumah tangga 10 tahun hanya RM300 je pernah bagi pada isteri dan anak - anak nafkah zahir, dalam pada itu seks tak lupa tiap - tiap malam nak, hak tu wajib kut ustaz nafkah batin yek!!!!.

Dikata pulak si pemimpin PAih ni baran dan suka memukul isteri dan anak - anak, ish...ish... ini ikut perangai Tok Guru Ni A Jis la ni, sama - sama baran.

Pemimpin muslimah PAih Malaysia, tolong - tolong le ahli muslimah ni didera malah diceritakan dalam keadaan uzur pun(datang haid) nak jugak, ish...ish.. geri dan naik bulu roma teman, ini perangai syaitan ni, takan nak harapkan Sharizat Jalil jugak yang bela, YB ustazah - ustazah di atas tu bela - bela lah ahli muslimah ni, itu lah gunanya memegang dan berebut jawatan diatas.

Pada kaum - kaum muslimah yang lain, tampil lah ke depan, demi masa depan diri dan anak - anak, memang ramai yang pandai nikah je, nafkah zahir tak mahu bagi tapi nafkah batin wajib yeop!!!.

Pada pemimpin - pemimpin PAih pesan teman, pimpin dulu anak bini di rumah sebelum beriya - riya nak pimpin negara.

Doa teman mengharapkan Mahkamah Syariah dapat membela nasib ustazah Siti Rosmala dan anak - anak nya seadil - adilnya, semuga Allah S.W.T memelihara ustazah serta anak - anak. amin

6 ulasan:

  1. SALAM..

    ISHH..ISHHH..RUPA-RUPANYA SERBAN..JUBAH..JANGGUT TU HANYA MAKE-UP AJE..DALAMNYA PULA BERULAT-ULAT

    PAIh DAN KESELURUHAN ISINYA BERULAT...

    BalasPadam
  2. KETUA ULAMAK SETAN = PAS = PENGIKUT AJARAN SETA

    BalasPadam
  3. biar betul dgn berserban berjanggut......aku ni lagi lah rock rambut panjang brutal...tapi tk pernah bercakap kasar pd anakbini dpt duit prtime aku bagi bini .....tk baik kedekut dgn anak bini.......aku ni org umno....hehehehe cool jer beb...tk suka mengata org takut jadi mcm PAS,...DAH BYK TUHAN BALAS PD ORG PAS

    BalasPadam
  4. Chehh..rupa jenis lebam, tak ada seri jenis pembaran..lebai sesat

    BalasPadam
  5. salam, tq sdr anom, rizal tentunya jugak bro tuah hadir ke blog teman.

    katakan lah si mamat yang melakukan perkara terkutuk ini orang UMNO, teman tak tahu bagaimana nak pecah kampung2 puak2 pengkhianat ini melatam....

    BalasPadam
  6. Huuu..sadist betul setan nie..

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda