Isnin, 15 Jun 2009

PERANGAI HARAM JADAH DI BAWA SAMPAI KE PARLIMEN - NIZAR ANGKAT SUMPAH AHLI PARLIMEN


gambar imaginasi teman je yeop!!!

Hari ini satu lagi perangai haram jadah di tonjol oleh DS Nizar seorang pemimpin yang kononnya berimejkan Islam dan dikatakan pejuang Islam yang membawa perangai sarkas tak cukup di DUN Perak cuba di bawa hingga ke peringkat tertinggi Dewan Parlimen hingga mencabar kewibawaan Yang Mulia Speaker Dewan Parlimen yang membawa kepada Ahli Parlimen Bukit Gantang di perintah keluar dari Dewan selepas baru 10 minit saja mengangkat sumpah sebagai Ahli Parlimen Bukit Gantang, malah beberapa lagi Ahli Parlimen pembangkang turut di perintah keluar Dewan kerana bersikap tidak sopan dan tertib dengan melaungkan Bubar DUN Perak dengan memakai lilit kepala bertulis Bubar DUN yang di klasifikasi kan YM Speaker sebagai tidak menghormati dewan dan menghina keputusan mahkamah.


Ini lah perangai komunis yang terbawa - bawa oleh seorang yang dikatakan Islam dan pejuang Parti Islam yang amat memalukan pengundi Bukit Gantang yang mempunyai Ahli Parlimen yang tidak mempunyai nilai moral dan tidak menghormati amanah yang diberi oleh pengundi Bukit Gantang yang kemenangan ditentukan oleh cina DAP di Kuala Sepetang INI LAH HADIAHNYA.

Perangai yang tidak selari sama sekali seperti yang di tonjol oleh seorang pemimpin yang pernah menjadi Menteri Besar, seorang yang dikatakan golongan ulama dan memperjuang kan Islam kononnya tetapi perangai nya haram jadah sama sekali teladan buruk yang tidak layak diamalkan sebagai seorang Islam. Perangai yang menjadi teladan akan membahayakan dan merosakkan moral dan tata susila golongan pelapis negara akan datang, teman percaya beruk pun malu tengok perangai Nizar ni sebab dia terkejut perangai Nizar mengatasi perangai species dia.

5 ulasan:

  1. SALAM BRO..

    HEHEHE..HAHAHA..BEROK PUN TAK SANGGUP NAK TENGOK TELATAH SI NIJAR TU. KAWAN SIAN LIHAT WAJAH NIJAR DAH TAK KERUAN LAGI..

    MUNGKIN KERANA MENDURHAKA PADA SULTAN DAN TIDAK BOLEH MENERIMA QADA DAN QADAR..

    APA NAK JADI PADA MELAYU SORANG NI..ISHH..ISHH

    BalasPadam
  2. nama bukit gantang juga buruk coz ada wakil tak sempurna akal cam ni...

    malu saya yg jadi orang bukit gantang ni...

    BalasPadam
  3. Nijar oo Nijar perangai kau buruk.
    Macam mana perangai aku tak buruk..
    Yang ajar aku adalah berok..

    BalasPadam
  4. Salam,
    Kalau kat parlimen pun dia nie berperangai mcm nie...kat DUN Perak nanti apa lah gelagat dia ini berserta kuncu-kuncu DAP akan buat?.Kemaruk betul dengan jawatannya MB kat Perak itu!.Mintak-mintak Tuan Guru Nik Aziz beri dia minum ayaq jampi untuk dia tenang balik...terima keadaan. Kononnya ke Parlimen nak menangguk ikan,tertangguk batang pulak di parlimen...kah..kah..

    BalasPadam
  5. salam, mamak dan sahabat2 tq hadirdan berri komen di sini...

    Apa pun perangai dan tingkah laku Ni A Jar dan sifu2 dikalangan DAP yg sentiasa mendampinginya apa mengejutkan dan amat kurang ajar dan terlalu gila buat seorang pemimpin yang dikatakan Islam.

    Ni A Jar lebih sinonim dan ngam jika beliau duduk dalam DAP dan seharusnya PAih kaji semula keahlian Ni A Jar dalam PAih sebab ia merosakkan indentiti seorang Islam yg akhirnya kesan kepada PAih sendiri, sementelah akrab seperti kembar dengan DAP.

    Malu teman lihat kelaku si Ni A Jar ini, malah apabila anak kecil teman bertanya siapa tu ayah? teman jawab supaya tidak menjadi teladan kepada dia... ITU ORANG GILA BABY..ITU ORANG JAHAT...tutup cerita, anak teman pun takut tengok muka haprakk Ni A Jar.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda