Rabu, 17 Jun 2009

TINDAKAN DALAM PARLIMEN SECARA SPONTAN TANPA DIRANCANG - NIZAR

Ni teman punya ilusi je yeop!!!

DS Najib Tun Razak mengatakan bahawa tindakan yang dilakukan oleh Nizar telah dirancang oleh Pakatan Pembangkang terutamanya DAP Perak.

Nizar, Ahli Parlimen Bukit Gantang hari ini menafikan dakwaan DS Najib dan mengatakan bahawa tindakan beliau adalah secara spontan bukan dirancang.

Komen Penulis

Kah!!! kah!!! betul - betul perangai haram jadah si Ni A Jar dan sekutu DAP nya, yeop!!!! jangan nak kelentong le yeop!!! semua rakyat nampak macam mana mike siap sedia bawa pengikat kepala BUBAR DUN dan semua pembangkang dari negeri Perak bersiap sedia dengan bahan tersebut, sebaik selesai angkat sumpah terus keluarkan pengikat kepala tersebut dan terus melaung kan Bubar DUN diikuti pembangkang terutama dari DAP Perak, mana datang nya pengikat kepala tu yeop!!! kalau tak di rancang dari awal-awal lagi yeop!!!, dah terang lagi bersuluh le yeop!! itu pun kau nak kelentong rakyat..ish...ish.. tak faham teman mazhab Islam mana yang kau bawa yeop!!!

Satu teman setuju cakap kau, yang secara spontan puak kau lakukan, tersembol perangai beruk, ha..ha.. yang tu spontan, baru kami semua nampak perangai beruk Ni A Jar dan sekutu - sekutu nya dari Pakatan Pembangkang, sebab itu kau di kelilingi oleh penderhaka dari DAP keluar dari Dewan...ish..ish.. beruk pun terkejut yeop!!! ada species baru sejenis dengannya...

2 ulasan:

  1. NIJAR DAN BEROK SIAPA LEBIH KACAK..

    TENTU LAH SI NIJAR..

    TAPI BEROK LAGI BAIK..

    TAK GILER KUASA..

    BalasPadam
  2. SALAM, PELIK YE BRO, TIDAK KAH SESIAPA DALAM KELUARGA YG BOLEH MENASIHAT SI NI A JAR INI, ISTERI TAK KAN TAK RASA PERBUATAN SI SUAMI SATU TINDAKAN YANG MEMALUKAN....

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda