Khamis, 2 Julai 2009

ANWAR DAN KHALID ROSAKKAN UNISEL

sakit kepala yeop!!! sebab hadirnya sekangkang kera je yeop!!!!

Selepas kegagalan perhimpunan 100,000 pakatan pembangkang di Stadium MPPJ dengan menghimpunkan tokoh - tokoh pembangkang seperti AN War, Hj Hadi, Nik Aziz, Lim Kit Siang , Khalid Ibrahim dan lain - lain lagi.

Hari ini pula teman menerima sms dari mungkin pelajar yang prihatin yang meminta untuk teman membuat sesuatu yang berbunyi seperti berikut :- Pidato kepimpinan & sesi dialog bersama Dato Seri AL JUBURI (mungkin pengirim sms ini marah maka gelaran ini ditulis), tarikh 9 Julai 2009 (khamis) tempat Dewan Utama Unisel Kampus Bestari Jaya, masa 8 malam , pendaftaran PERCUMA di booth MPP (Majlis Perwakilan Pelajar).

Kalau benar apa yang di sms kan, sasaran seterusnya pelajar - pelajar Universiti pula , difahamkan anjuran bersama AnWar Ibrahim Club (AIC) dan Majlis Perwakilan Pelajar UNISEL, ini lah sikap haram jadah pemimpin pembangkang yang kini cuba merosakkan pelajar - pelajar UNISEL (Universiti Selangor) pula, Walaupun UNISEL di bawah pentadbiran Kerajaan negeri Selangor dibawah pimpinan DS Khalid Ibrahim, tidak kah ini tidak sesuai langsung seorang yang tidak kena mengena dengan UNISEL malah seorang yang dalam proses di dakwa atas tuduhan meliwat kita bawa masuk ke Universiti yang akhirnya akan merosak kan tumpuan pelajar terhadap pelajaran mereka.

Naib Canselor dan pentadbiran UNISEL sepatutnya mengambil serius kegiatan ini yang lebih kepada politik dan bukan mendidik, tidakkah pentas ini kelak akan di salah guna dengan mengeluarkan kata - kata kesat, fitnah, mencaci, tuduhan melulu, bagaimana UNISEL nak melahirkan generasi masa depan yang mampu untuk menjadi warga yang berilmu dan berpotensi tinggi untuk kemajuan negara jika ini langkah yang diambil.

Apabila AUKU hendak di desak untuk di mansuhkan, belum apa lagi telah jelas tindak tanduk MPP UNISEL langsung tidak layak untuk kerajaan memansuhkan AUKU, kerana kebebasan yang diberikan sekarang ini ketika AUKU masih di kuatkuasa pun kita salah guna kebebasan yang diberi oleh kerajaan, jika tidak dimahsuhkan kerajaan di tuduh dengan berbagai tuduhan.

Kementerian Pengajian Tinggi harus melihat secara serius perkara ini dan tidak mengambil ringan, sesuatu perlu dilakukan dan diambil tindakan keatas MPP dan pentadbiran UNISEL yang meluluskan program ini tambahan pula dengan kerjasama pihak luar seperti AIC yang lebih bertujuan menjadikan pelajar UNISEL ini kilang bagi mengeluar produk pembangkang masa depan.

Bagi AN War jangan matlamat menghalal kan cara hingga kita sanggup rosakkan generasi muda negara, bukan kah itu dikatakan perangai haram jadah.

12 ulasan:

  1. INILAH CARA SI MAT KENCING TU BERGERAK..TUNAS-TUNAS MUDA YG DICARI UNTUK DI PENGARUHI DENGAN POLITIK SESATNYA..

    PERKARA MEMPENGARUHI PELAJAR INI PERLU DIBENTERAS DENGAN SEGERA

    BalasPadam
  2. aloh, besar mana sgt unisel ni? dh gagal masuk ke uitm dan merosakkan uitm, unisel plak jd sasaran?

    kenapa chancellor unisel, datin seri rosmah xhalang perkara ni? dia ade kuasa ma..

    BalasPadam
  3. salam bro..ANWAR AL JUBURI NI MMG SUKE CARI BUDAK-BUDAK MUDE NI..AL MAKLUM LA KAN...DIE CUBE MEROSAKAN,MERACUN MINDA BUDAK2 MUDE SKARANG NIE..DI HARAP BUDAK2 MUDE KAT UNISEL NI X TERPENGARUH LA DGN SI PENIPU,PEMUTAR BELIT NI...

    BalasPadam
  4. Salam,

    Dekat Unisel cari budak kopi baru kot?.

    BalasPadam
  5. bukan apa rasanya tak dapat mangsa yang jadikan dia. susah hati... kan apa takut pecah lubang, tu sebab dia hancurkan, mana tak geli ... teman pun boleh muntah
    cuba bayangkan kalau tetiba orang setua dia dengan lemah lembut... abang mai sontot...pehhh uuuuUuuwWWweekk!

    mungkin budak muda2 sekarang dah tau temberang sipeminat back way ni...walaupun kita tahu wanita kan lebih ramai sekarang...

    BalasPadam
  6. Salam...
    Salam Revolusi...

    Dah tak dapat UiTM, nak Unisel pula...
    Tak habis2 nak merosakkan Mahasiswa...

    Kalau betul2 Anwar berani,
    Cubalah kacau UiTM...
    Sarang tebuan kalau dijolok, padah jawapannya...
    Anwar tidak berani punya...
    Sebab tu hari tu dia hantar Khalid gagap je...

    Kalau dia cuba kacau UiTM,
    Akan kami kumpul lebih ramai Mahasiswa/i menentang Anwar...
    Kami akan habis-habisan menentang Anwar...
    Berani, cubalah......

    Terima Kasih...
    Salam...

    BalasPadam
  7. BESOK 8 HB ANUHAR TAK LELAP TIDOR MALAM NI..NASIBNYA DI UJUNG TANDUK..

    BalasPadam
  8. Salam ziarah Ddinbunga.
    RPS di sini...ana bersetuju dengan pandangan saudara..sebab apa pembangkang menghasut mahasiswa agar AUKU dihapuskan???Supaya mereka dapat mempergunaka Mahasiswa...Mahasiswa Universiti Malaya dah dua orang masuk penjara gara-gara mereka...MAHASISWA..tolonglah jangan rosakkan diri sendiri...

    BalasPadam
  9. salam..ana sarankan saudara buang flag di atas blog saudara...untuk keselamatan blog saudara..pergi ke google dan taip "buang flag".then click yang atas sekali dalam senarai pilihan.ikut arahan yang ditulis..selamat mencuba dan selamat berjuang.

    BalasPadam
  10. salam, TQ sahabat2 blogger semua diatas komen, teman sibuk sari dua ni... TQ pada sdr revolusi atas nasihat sdr teman mesti followww..

    jumpa nanti apabila teman dah sejahtera...

    BalasPadam
  11. Salam Ddinbunga,
    Mamak nak beri nasihat sikit dalam blogging ini disebabkan blog http://rajahmas@blogspot.com telah dihacked oleh satu kumpulan yang diberi nama Anti-Sec Movement..yang mana sebuah mirror akan keluar di side bar.Serangan telah berlaku di serata dunia sehinnga Imageshack yang begitu popular pun kena serangan hack ini. Untuk sementara waktu:

    1. Jangan gunakan perkhidmatan "Image Shack".
    2. Hot Line are bad for blogger..cantik tapi bahaya.setiap kali anda meng loadkan di page anda ia akan menggunakan band width dengan server orang lain.
    3.Kalu boleh jangan gunakan template percuma..bahaya.
    4. jangan gunakan kaedah copy and paste.

    sekiranya sesiap yang menggunakan imageshack dan terkena hacking dengan Anti Sec Movements...cuba guna kaedah ini.

    "Go to html, search for header by ctrl- f then header - innner, then replace the image with duplicate but upload it on photobucket and copy direct link in place of the old one..selamat cuba!."

    Wassalam
    4.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda