Rabu, 15 Julai 2009

LU OLANG PUNYA PASAT DAPAT 65 UNDI!!!


DAP melalui Lim Guan Eng menyalahkan dan menemplak PAS dan PKR diatas keputusan Pilihanraya Kecil Manek Urai, beliau mendakwa juga populariti DS Najib juga salah satu penyumbang kepada BN mendapat undi tinggi di Manek Urai. LGE menyalahkan isu Kerajaan Perpaduan yang di cetus oleh Hj Hadi sendiri penyebab kepada undi merosot manakala Azmin Ali yang menyerang berbagai - bagai isu terhadap kerajaan Selangor di bawah pimpinan PKR juga penyebab kepada rakyat sudah hilang keyakinan terhadap Pakatan Pembangkang. Oleh itu beliau memberi amaran bahawa sekiranya Pakatan pembangkang tidak memulihkan kembali perpaduan mereka didalam Pakatan Pembangkang dikhuatiri di PRU13 Pakatan Pembangkang akan kalah kembali.

Yang teman gelihati.....


LGE langsung tak sentuh isu kampung Buah Pala yang menimbulkan kontrovesi yang cukup hangat di Pulau Pinang yang beliau sendiri sebagai KM, rakyat melihat kepimpinan beliau yang tidak membela rakyat sedangkan berjanji seribu janji semasa PRU12 dulu...sehingga rakyat susah di Buah Pala tidak mendapat pembelaan, tidak kah isu tersebut juga penyumbang besar kepada kepercayaan rakyat menurun terhadap janji tipu yang di tabur semasa PRU12 yang lalu yang kini rakyat sudah tahu tipu muslihat pembangkang selama ini. Ini lah dia kelemahan diri dan parti DAP sendiri nak di sorok, malah menunding orang lain yang salah dan lemah, bagaimana Pakatan pembangkang hendak bertahan jika didalamnya terdapat pemimpin - pemimpin yang berlumba - lumba untuk menipu rakyat dan menunding antara satu sama lain.

3 ulasan:

  1. LGE ini kaki pusing punya ...dia cukup pandai salahkan orang lain dan tidak mengaku yang dia itu silap.

    BalasPadam
  2. SALAM BRO..

    ARTIKEL YANG BAIK...

    HAHAHA..BETUL JUGA..PHOBIA BETUL DIA NAK MENYEBUT BUAH PALA.

    WELL BEGITU LAH PEMIMPIN PUAK PR NI..BANYAK BELAKON AJE..

    PEMIMPIN SEBEGINI MANA DAPAT MEMBANTU RAKYAT..JENIS NAK LEPASKAN DIRI AJE..

    BalasPadam
  3. Salam,

    Sebenarnya populariti LGE semakin berkurangan di Pulau Pinang.Orang Melayu Pulau Pinang semakin hari semakin meluat perangainya....Pengundi India pula terasa di tipu hidup-hidup dengan isu Halva Buah Pala...Sekiranya MCA & GERAKAN berkerjasama sudah pasti Pulau Pinang dalam gengaman Barisan Nasional Di PR13...wassalam.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda