Isnin, 10 Ogos 2009

SELEPAS ARAK, ANAK LUAR NIKAH NAK DIHALALKAN, SELEPAS INI?



OH YA…ADA PESANAN…PENDAKWAH ISLAM DR. MOHD. RIDHUAN TEE ABDULLAH, PENGERUSI MALAYSIAN CHINESE MUSLIM ASSOCIATTION (MACMA)TIDAK SETUJU ‘ANAK LUAR NIKAH’ MENDIANG TEOH BENG HOCK DIHALALKAN SEPERTI YANG DIMINTA OLEH DAP. OLEH ITU KETUA PEMUDA DAP YB LOKE DALAM BLOG MENGECAM DR RIDZUAN TEE.

http://sjsandteam.wordpress.com/, PETIKAN KATA-KATA NYA “WHO IS MOHD RIDZUAN”, “WHAT SORT OF FUCKING DR RIDZUAN” "HAS EVERYTHING BE REDUCED TO YOUR FUCKING RELIGION (IAITU ISLAM)"MAKA DENGAN ITU, SEDARLAH WAHAI SEMUA ORANG ISLAM PKR/PAS DENGAN PARTAI MANA ANDA BERSAHABAT. DAP KATA ISLAM “FUCKING RELIGION”DAP SEKARANG CUKUP BERANI DAN BIADAP.DIHARAP BLOGGER BPN MEMANDANG BERAT ISU MENGIHINA ISLAM INI DAN JUGA TENTANG USAHA PUAK-PUAK YANG CUBA MENGHALALKAN YANG HARAM.YANG HARAM TETAP HARAM…MANA ADA JALAN BOLEH DIHALALKAN…

pautan dari blog abangtuah.blogspot.com

komen penulis,

Teman jangka satu persatu perkara yang berkaitan dengan sensitiviti Islam akan di lontarkan oleh DAP demi mendapat sokongan 100% dari pengundi bukan Islam terhadap UMNO yang akhirnya apabila UMNO tersilap langkah akan terjerat.

PAih dan PKR senyap sepi menyorok kepala umpama kura - kura kerana mereka tahu untuk mendapat sokongan orang melayu sudah ditangan kerana sifat taksub terhadap parti mereka, mereka sanggup memperlacurkan agama demi usaha untuk mendapat sokongan dari kaum lain DAP lah hero mereka untuk mewujudkan isu - isu sentitif agar UMNO melompat dan melatah.

Selepas ini tak hairan jika DAP akan mencampakkan lagi isu seperti Pelacuran dihalalkan, perkahwinan antara lain2 agama akan dihalalkan, Penganut agama Islam boleh bebas memeluk agama lain, bersekeduduk sebelum kahwin di halalkan, perkahwinan lelaki dan lelaki akan dihalalkan, sehingga satu ketika kelak tidak mustahil mereka akan kata makan babi halal sebab babi sama dengan haiwan ternakan lain yang boleh dimakan.

Siapa yang hendak membantah dan mempertahankan agama dari ini semua, sudah tentu hanya UMNO saja yang berani meletak kan diri dalam risiko demi Agama Islam, demi bangsanya yang akhirnya UMNO akan di kecam malah bukan saja oleh kaum lain tetapi orang melayu sendiri yang ada didalam PAih dan PKR.

Oleh itu keberanian yang di tunjukkan oleh Ustaz Ridhuan Tee Abdullah harus kita sokong habis - habisan yang jelas kini di hentam secukup-cukupnya oleh pemimpin DAP sehingga jelas terkeluar sikap sebenar DAP memaki dengan ayat neraka seperti "Islam fucking relegion" yang jelas menghina Islam.

Bersatulah saudara Islam ku, sedar lah, bangun lah dari mimpi, saudara - saudara Islam juga yang akan memperkukuhkan agama mu, tidak kaum lain, walau pun saudara mu lain idiologi nya, setidaknya bersama - sama lah menghadapi musuh Islam demi satu tekad demi Agama, bangsa dan negara.

4 ulasan:

  1. SALAM BRO..

    BEGITULAH PERANGAI PUAK DAJJAL NI ...

    SEKARANG PAS PUN DAH TAK TERKATA..

    NAK BERUNDUR DAH TERLALU JAUH TERSASAR..

    MAKA TERPAKSALAH MEREKA REMPUH JUGA WALAU PUN DALAM HATI KECIL MEREKA TAHU MEREKA NI DAH SILAP..

    MALU BUKAN KEPALANG SEKIRANYA MEREKA MENGAKU TERSILAP..

    BEGITU JUGA DENGAN PENGIKUT MEREKA..

    DAH TAK TAHU NAK LETAK MUKA KAT MANA..

    MEREKA DAH JADI TERLALU SENSITIF..

    TAK BOLEH DIKOMEN SIKIT MULA NAK MELENTING..

    TADI PETANG KAWAN KATAKAN PADA PENGANUT PAS MEREKA HANGAT-HANGAT TAHI AYAM DALAM MENENTANG ISU TINDAKAN RONNIE..

    WAH BUKAN MAIN BERANG LAGI MEREKA..

    TAPI KAWAN COOL AJE..

    BERANGLAH MACAMMANA PUN..BUKAN MEREKA BOLEH BUAT APA-APA..

    SEBENARNYA PUNCA KEKALAHAN UMNO DIBEBERAPA TEMPAT DAHULU ADALAH KERANA KITA DAH KURANG SEMANGAT MENENTANG MERAKA..

    PEDULI APA..JANGAN TAKUT...KITA SESAH AJE MEREKA CUKUP-CUKUP DENGAN KATA-KATA..

    BIAR MEREKA TERSEDAR BAHAWA MEREKA DAH JAUH MELENCUNG DARI KEBENARAN..

    BalasPadam
  2. Salam, Allahyarham Tun Ismail bekas Timbalan Perdana menteri Malaysia pernah berkata, "Apabila kemerdekaan ini sampai pada tahap kedewasan masalah demi masalah akan mula timbul kerana genarsi baru ini tidak merasa pengalaman dan kesukaran untuk perjuangan erti kemerdekaan cuma yang difahami oleh orang-orang melalui era menuntut kemerdekaan itu. Mereka-mereka inilah sebenarnya cinta dan sayang pada kemerdekaan, keamanan, dan perubahan sekarang. Umno tidak perlu gentar pada pertentangan diluar tetapi yang perlu tanggani adalah dari dalam Parti UMNO sendiri".

    Cabaran negara ini sekarang dan sentiasa mencengkam ialah isu perkauman dan agama. Sampai bila kita sentiasa menyokong ahli-ahli politik yang mengemarkan tonjol kedua-dua isu ini. Kenapa negara kita masih rapuh dalam penjalinan perpaduan...sampai bila kita berkeadaan begini?. sampai bila ada jenis ahli politik yang tak mahu terima hakikat bahawa agama islam adalah agama rasmi negara ini. Ke mana perginya akal dan pemikiran mereka?.menyentuh Islam adalah seperti menghina Bangsa Melayu. kerana di negara ini Melayu membawa erti kepada yang beragama Islam. Ahli politik DAP perlu memahami hakikat ini.Kita umat Islam di negara ini selalu saja diludahi oleh jenis ahli-ahli politik parti DAP.Apakah ahli politik DAP hilang rasional atau gila?. Apakah mereka fikir umat Islam negara ini sentiasa berdiam diri?.Sampai bila kita perlu menerima cacaian ke atas agama Islam?. Tak bolehkah kerajaan membuat sesuatu seperti di Negara Jiran di Selatan?. Tak bolehkah mengubal undang-undang komperensif untuk megekang perbuatan ahli politik menghina agama?. sampai bila umat Islam negara ini berdiam diri?.sampai rakyat umat Islam mengambil undang-undang di tangan mereka sendiri untuk mengajar ahli-ahli politik seperti ini. Fikirkanlah wahai umat Islam negara ini!!!

    BalasPadam
  3. Salam,

    Mimpi untuk bertahta sudah melebihi akal, mereka sudah tidak mampu lagi berfikir, hapuskan sahaja....

    BalasPadam
  4. salam, wah komen abg tuah n mamak bernas.

    Puak2 Paih ni jelas dah di malukan dik DAP, contoh semalam LGE buat kenyataan bhw Permatang Pasir 50/50 selagi Paih tk ubah sikap dah menimbulkan berbagai masalah ia akan menjejaskan permatang pasir. Sini jelas DAP pandang rendah dgn Paih umapama Paih bersalah dalam byk isu.

    paih lansung tak bersuara berbanding sebelum dlm pakatan, Paih lebih nampak memperjuangkan Islam, kini bagai telor dah jadi tembelang.

    Jadi lebih baik kita sokong UMNO je tentu terbukti selamat.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda