Isnin, 19 Oktober 2009

KEKUATAN KERAJAAN BN DI PERAK TERBUKTI


DS NAJIB BERUCAP, DIAMBIL MELALUI SKRIN BESAR


DS NAJIB DAN DR ZAMBRY MENAIKI JEEP MENGELILINGI STADIUM


DS NAJIB MENGIBAR JALUR GEMILANG DARI ATAS JEEP


FIKIR - FIKIRKAN


LAUTAN RAKYAT YANG HADIR


BELANTARA MANUSIA YANG HADIR


CUBA BAYANGKAN SUSUNAN MANUSIA


KECIL, BESAR, TUA, MUDA YANG HADIR


BEBRBILANG KAUM YANG HADIR


GRAND STAND YANG MELETAKKAN TETAMU TERHORMAT


MAKIN LAMA MAKIN DIPENUHI DI RUANGAN PADANG


MAKIN PENUH


KAWASAN DALAM PADANG SUDAH DIPENUHI

Tak disangka pelancaran 1 Malaysia di Stadium Perak sebentar tadi mendapat sambutan oleh rakyat sekitar Ipoh dan Negeri Perak, Penulis berada bersama - sama bukan 50,000 malah 60,000 rakyat Negeri Perak yang berada bersama - sama DS Najib, TS Muhyiddin, YAB Dr Zambry, DS Ahmad Husni dan Menteri Kabinet didalam Stadium mahu pun yang melimpah di luar Stadium Perak menunjukkan Kerajaan BN di Perak memang terbukti masih kuat dan di sokong rakyat jelata.

Ini menyangkal sama sekali propaganda pembangkang di Perak bahawa BN lemah di Perak, melimpah ruah manusia yang hadir, memang luar biasa sambutan yang diberikan, semua pemimpin BN Negeri Perak terkejut dan terharu melihat sokongan dari berbilang kaum kepada gagasan 1 Malaysia.

Atas sokongan ini maka pimpinan BN Negeri Perak akan terus berusaha untuk membangunkan rakyat dan Negeri dengan penuh dedikasi, kerana bagi mereka sokongan rakyat menyuntik semangat untuk mereka terus bekerja.

Puak pembangkang tak layak untuk menafikan kekuatan BN, pembangkang tidak layak lagi memainkan propaganda mereka mengenai isu "Rakyat mahukan pembubaran DUN Perak" kerana terbukti sokongan rakyat amat padu di pelancaran 1 Malaysia.

Mari sama - sama kita semua rakyat Malaysia tak kira kaum untuk terus menyokong dan terus menyokong DS Najib untuk terus memabangunkan Malaysia dengan konsep 1 Malaysia untuk rakyat kepada rakyat, rakyat didahulukan pencapaian diutamakan.

5 ulasan:

  1. SALAM BRO...

    KAWAN SUNGGUH RASA BANGGA DAN TERUJA DENGAN SAMBUTAN YANG AMAT HANGAT DARI RAKYAT NEGERI PERAK KEPADA DS NAJIB DAN DS ZAMBRY...

    HIDUP UMNO..!!
    HIDUP BN..!!

    KASI PECAHHHHH...!!!SAMA ITU PAKATAN RANAP BIN KARAT..

    BalasPadam
  2. Tahniah UMNO Perak, inilah yang dikatakan rakyat Perak mula bangkit menentang pembohongan komunis melalui pakatan rakyat......, jangan biarkan Ching Peng mempengaruhi rakyat Perak......

    BalasPadam
  3. salam, huh...teman dan isteri serta anak2 pun ada disana, amat terharu melihat betapa ramainya rakyat berbilang kaum berada dan melaungkan 1 Malaysia apabila DS Najib berada di atas jeep dan memusing keliling stadium.

    Jauh beza ramainya antara pakatan pembangkang buat di stadium berbanding kerajaan BN. Tahniah DS Zambry dan kepimpinan UMNO/BN.

    Rakyat sudah mula bersemangat kembali setelah BN memenangi Bagan Pinang dan perubahan UMNO semasa Perhimpunan Agung UMNO tempohari.

    BalasPadam
  4. WE HAVE THE NUMBER!!!!!!!!!!!
    WE HAVE THE NUMBER!!!!!!!!!!!
    WE HAVE THE NUMBER!!!!!!!!!!!

    TAHNIAH PERAK!!!!!!!!!!!!!

    PERAK BERJAYA!!!!!!!!!!!!!

    WE HAVE THE NUMBER!!!!!!!!!!!

    x PAYAH NUMBER PON BN BERJAYA JUGAK MAT TOT WOI!!!

    Aanda kenai MAT TOT?????

    MAT TOT = DSAI la.............

    BalasPadam
  5. Salam bro,

    kawan rasa sangat bangga bila lihat lautan manusia yang datang memberi sokongan kepada kepimpinan negara kita. Ternyata pakatan rakyat SALAH SAMA SEKALI..... Ni tak termasuk lagi rombongan penyokong daripada negeri lain (kalau nak ikut cara PR nak penuhkan corum) heheh....

    Bro,

    kita dah nampak kalau kat Bagan Pinang rata-rata penyokong dah mula memberikan sokongan padu kepada BN, PR pasti akan berbuat apa saja untuk mensabotaj kerajaan di tempat mereka.. Goyang PR sekarang.. goyang, jangan tak goyang... goyang!!!

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda