Ahad, 25 April 2010

PAKATAN PEMBANGKANG DILAKNATI DI HULU SELANGOR



24,997 angka keramat bagi BN di PRK Hulu Selangor manakala 23, 272 angka laknat bagi Pakatan Pembangkang. Ironinya kemenangan BN di Negeri pembangkang.

BN memenangi secara bersih kempen yang dijalankan tanpa perlu mengaibkan calon lawan walaupun terlalu banyak isu - isu peribadi Dato Zaid Ibrahim yang boleh dilondehkan berbanding cara kempen kotor pembangkang yang bertubi - tubi menggunakan pendekatan yang mereka gunakan seperti di PRK DUN Permatang Pasir tempohari terhadap calon BN P. Kamalanthan dengan menyerang peribadi dan fitnah senjata utama mereka.

Dengan majoriti 1,725 yang jauh jarak berbanding semasa PRU 12, majoriti 198 yang dimenangi oleh PKR sama sekali membuktikan rakyat sudah kembali kepada BN, TAHNIAH kepada pengundi Hulu Selangor kerana memberi keyakinan kembali terhadap BN dan DS Najib selaku Perdana Menteri Malaysia.

Kepada Pakatan di Selangor, bukti rakyat menolak anda semua, rakyat sudah tidak mempercayai anda semua, rakyat sudah tahu tembelang anda, rakyat sudah jelak dengan politiking yang dicanangkan tak henti - henti, rakyat sudah jemu dengan politik cakap banyak kerja kosong yang anda semua hidangkan selama ini kepada rakyat, rakyat sudah menyampah politik serang peribadi, rakyat sudah muak dengan politik fitnah dan pembohongan.

APA PUN TAHNIAH KEPADA DS NAJIB, TAHNIAH KEPADA P KAMALANATHAN, TAHNIAH KEPADA SELURUH JENTERA BN DAN TAHNIAH KEPADA PENGUNDI - PENGUNDI HULU SELANGOR, INSYAALLAH SINAR AKAN KEMBALI TERANG DI HULU SELANGOR.

HULU SELANGOR UMPAMA SIREH PULANG KE GANGGANG.

SEPERTI BIASA SELEPAS INI TENTU PEMBANGKANG AKAN MENUDUH BERBAGAI - BAGAI TUDUHAN TERHADAP BN, SPR DAN POLIS SEPERTI, UNDI HANTU, RASUAH, SPR TAK ADIL, POLIS KASAR DAN SEBAGAINYA, SAMA - SAMA KITA KETAWA NANTI.

BERTEMU KITA DI PRK SIBU SARAWAK

5 ulasan:

  1. SALAM BRO..

    ADA DIANTARA PUAK JUAK SHAITAN HIJAU YANG DAH MULA BUAT CERITA PENGUNDI HANTU..

    TAPI PUAK JUAK NI LUPA CERMIN DIRI KERANA SEBENARNYA MEREKA LAH DAH BERUBAH MENJADI HANTU SHAITAN YANG SELALU MENGGANGU

    BalasPadam
  2. JANGAN SALAH MEMANG ADA PENGUDI HANTU...TENGOK POSTER SAPA YG DIORANG GANTUNG...SEMUANYA UNTUK MENJEMPUT PENGUNDI HANTU..DATANG.BUKAN KECIK PUNYA GAMBAR SATU PADANG BOLA..KALAU TAK BUANG ORANG HULU SELANGOR PUN TAK MELINTAS MALAM-MALAM JGN MAIN-MAIN....HANTU TEO BENG HOCK!

    BalasPadam
  3. Salam bro,

    PKR ni banyak air jer... macam kelapa muda. Isi utk dimakan takde. Tapi sabut bukan main tebal. PKR ni ingat boleh bagi rakyat makan dengan teori konspirasi salah guna kuasa, samun duit rakyat dan macam2 lagi..

    Tapi lupa kalau PR ni menang, satu Malaysia depa rampassssss...... habis hak rakyat dicekup..Tengok la contoh kat Perak. Sampai sanggup nak lawan raja gara2 kempunan nak makan duit rakyat ler tu..

    BalasPadam
  4. Aku,Pasbuih Dan Siamang,

    Ada betul juga.. hahaha... hantu teo beng hock yang rosakkan undi PR tu

    BalasPadam
  5. salam bro semua..TQ hadir ke blog teman.

    PKR teman tengok dua tiga mejak ni macam dah betul dilaknati Allah, satu persatu bala yang menimpa terutama terhadap ANwar laknatullah tu.

    Syukur lah harap2 ramai lagi yang keluar dan kita ramai2 kapan kan parti PKR hantar ke neraka.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda