Sabtu, 19 Jun 2010

KARPAL PULAK GIGIT TIAN CHUA- DAP vs PKR


HEEEEEEE....GERAMNYA AKU TENGOK MUKA SI KURUS NI...

Saya masih Ahli Parlimen Batu, Hakim tak mahu Kerajaan tanggung kos tinggi akibat Pilihanraya Kecil, kah!!!kah!!! betul ke dia masih Ahli Parlimen?? dan betul ke Hakim kata macam tu??, lawak yang dibuat oleh pak lawak kurus kering ini.

TIAN CHUA tidak lagi Ahli Parlimen Batu, itu pulak kata - kata Peguam berpengalaman yang juga Tok Guru Pakatan Pembangkang jika melibatkan undang - undang inilah Tok Guru yang di rujuk oleh semua pemimpin dalam Pakatan Pembangkang.

Tok Guru Karpal dah mula menunjukkan rupa garangnya kepada semua anak muridnya, sejak dua mejak ni Tok Guru Karpal agak "bad mood" sebab bermacam - macam perangai buruk anak - anak muridnya lakukan hingga beliau tak dapat menahan sabarnya.

Terbaru marah dan malu sesangat beliau dengan ADUN Malim Nawar dari DAP yang keluar DAP, mana tidaknya anak murid kesayangan beliau malah sebangsa dengan dia pulak tu dah MURTAD kini PKR pula buat hal, jadi tak habis - habis lah kerja Karpal keluar masuk, turun naik Mahkamah, APA KATA PRU 13 TOK GURU KARPAL BERTANDING AHLI PARLIMEN KAWASAN MAHKAMAH TINGGI, tak perlu nak abaikan rakyat di kawasan sendiri yang sememangnya terabai sejak sekian lama. Teman percaya silap - silap hari bulan, harus - harus si Karpal ni mati di Mahkamah.

Apapun jelas kini DAP sudah mula menunjukkan bahawa mereka yang berkuasa dalam Pakatan Pembangkang, kena ikut kata mereka, kerana mereka lah penyelamat pemimpin - pemimpin haprak dalam Pakatan pembangkang terutama PKR yang sentiasa keluar masuk Mahkamah mengikut jejak Ketua mereka AI, sebab rahsia mereka semua didalam gengaman Karpal dan DAP.

Apa pun kita tunggu dan lihat hari Isnin yang dikatakan Hakim yang bijaksana akan memperjelaskan isu hukuman yang dijatuhkannya terhadap Tian Chua si kepala batu dan si muka tembok.

Bagi teman pengajaran tegas harus diberi diatas kesalahan yang dilakukan, tambahan melibatkan seorang Wakil rakyat agar tidak sewenang - wenangnya melakukan kerja haram jadah ikut sesuka hati dengan membelakangkan undang - undang, seharusnya tiada kompromi agar semua Wakil Rakyat menjadi contoh yang terbaik kepada rakyat malah pada remaja dan pelajar - pelajar.

4 ulasan:

  1. SLM DINNNN..KAPAL X LARAT NK GGIT SI TIANG GOL SBB OTOT RAHANG DIA PUN DAH KARAT. PALING TIDAK PUN DIA SURO SI TIANG BERTAUBAT KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. SALAM BRO

    KEH..KEH..KEH..!! KAPAL MATI DIMAHKAMAH...SAKIT PERUT KAWAN GELAK..

    MEMANG PATUT SI KAPAL NI BERANG DENGAN SI TIAN TU..BIKIN MALU COMPANY MEREKA..MAIN GIGIT-GIGIT..MACAM MONKEE

    BalasPadam
  3. salam bro,

    memang padan telinga kena gigit.. macam mike tyson gigit telinga evander holyfield satu ketika dulu.. Bro, gambar karpal atau tian chua yg patut jadi mike tyson tu? hahaha

    BalasPadam
  4. Salam, bro, emmm Tian Chua tak maching jadi mike tyson... jadi planet of the apes boleh kut...kah!!!

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda