Selasa, 3 Ogos 2010

FILEM ASAL I LOVE SODOMI, ALEH, ALEH KARPAL AHMAD NESFU TUKAR SIRI LAILA AND MAJNUN

Anwar mohon tuduhan liwat dibatalkan

KUALA LUMPUR 2 Ogos - Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi mengemukakan permohonan untuk membatalkan pertuduhan liwat yang dihadapinya dan kali ini dengan alasan seorang daripada timbalan pendakwa raya dalam kes tersebut didakwa mempunyai hubungan dengan pengadu, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.
Berikutan notis usul yang difailkan pada 9 pagi ini, perbicaraan yang kini di peringkat pemeriksaan balas doktor pakar Hospital Kuala Lumpur (HKL), Dr. Mohd. Razali Ibrahim terpaksa ditangguhkan oleh Mahkamah Tinggi di sini bagi membolehkan permohonan itu didengar pada 9 Ogos ini.
Ketika mengizinkan penangguhan, Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah berkata, pemeriksaan balas saksi pendakwa kedua itu jika diteruskan, akan menjadi sia-sia dengan adanya permohonan tersebut.
''Saya berpendapat adalah lebih baik sekiranya permohonan untuk membatalkan pertuduhan itu didengar terlebih dahulu sebelum permohonan pergantungan prosiding dan pemeriksaan balas (Mohd. Razali) diteruskan,'' kata hakim tersebut.

BERITA PENUH DI UTUSAN MALAYSIA ONLINE 3.8.2010

Komen Penulis,

Berbagai - bagai alasan, pelakon - pelakon handalan ni, macam cerita seniman bujang lapuk pulak "hoi!!! aku Ahmad Nesfu la!!!...","haiiii!!!! jangan kau menyamar menjadi tuan direktor, walaupun engkau tidak aku kenali tetapi lobang hidung mu tatap menjadi pujaan hati ku".

Teman percaya Tuan Direktor Karpal Ahmad Nesfu akhirnya masuk hospital sebab tak tahan dengan telatah pelakonnya, sekarang pun Tuan Direktor nya dah mula asyik minta cuti M.C je tak sihat badan, jangan terperangkap dengan strategi sendiri akhirnya Tuan Direktor KO sudah la.

Sama - sama lah kita sabar menunggu filem yang tak tamat - tamat ini.

p/s Kalau ya tanpa bukti mendakwa Saiful ada hubungan mesra dengan Farah, hubungan tu antara lelaki dan perempuan yeop!!!, banding dengan awak pantang jumpa lobang.

6 ulasan:

  1. hahahah... dia nak kata kes gugur sebab pengadu dan pendakwa ada hubungan intim.. agaknya boleh gugur sebab terlibat hubungan intim macam dia ngan saiful juga....so... fair and square.. mintak buang kes tu bro! huhu

    BalasPadam
  2. salam, bro kalau rasa diri betul mesti nak kes cepat di selesaikan, bukan dolak dalih seribu jenis macam2, pusing sana sini.

    Ketua Pendakwa bagi tahu mahkamah, tugas Farah hanya pencatat rekod, apa kesannya, kalau ya pun di jadi penghujah, awak ada berpuloh lawyer hadalan, takan hanya Farah seorang takut.... kalau gitu suruh semua lawyer letak jawatan lah, tak layak jadi lawyer, atau buang telor masing2.

    BalasPadam
  3. SALAM...Kalau berada dipihak yang benar , apa cerita ni...TANGGUH..TANGGUH..TANGGUH....
    Boring betul

    BalasPadam
  4. salam, bro udanggalah, betul tu...jika benar selesaikan segera jangan berdalih2 dengan berbagai helah. terimakasih hadir.

    BalasPadam
  5. salam transformasi...

    die jeles la 2 farah ade fair ngan saiful....die rindukan saiful 2 punye kot...
    hahahahha..
    ape punye orang la....
    ptt la azizah muke sedih jew slalu.....

    BalasPadam
  6. Ada gambaran biji mata yg merenung,macam duit kertas US..ada biji mata gak..!( Ini hanyalah pendapat sendiri,bukan UMNO,PAS,MCA,DAP,SNAP! out u go!!)

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda