Rabu, 1 Disember 2010

CHANSELLOR UNISEL - PASTIKAN PENGKHIANAT WAN AZIZAH TIDAK DILANTIK

Baru - baru ini Datin Seri Rosmah Mansor telah mengundur diri sebagai Chansellor Universiti Selangor (Unisel) yang di pegangnya sejak Februari 2006 dan Chansellor pertama dilantik sejak pembukaan Unisel bagi menumpukan sepenuh masa untuk memperkasakan program PERMATA khas untuk anak - anak pra persekolahan. Datin Seri Rosmah yang berkelulusan Degree Anthtopology and Sociology Universiti Malaya dan Master Of Science di Louisiana State University.

Sejak pengumuman tersebut sibuklah kaki - kaki pencacai PKR Selangor mahukan Presiden PKR, Wan Azizah dilantik sebagai Chansselor, Khalid Ibrahim sendiri telah mempunyai calon dikalangan kroni beliau untuk diletak sebagai puppet di Unisel, malah dikatakan kedengaran juga jawatan tersebut menjadi rebutan dan lobi melobi untuk dilantik ke jawatan tersebut dikalangan key - key figure PKR, ini semua bagi mempastikan orang - orang kuat PKR mendapat tempat dan dapat mencari makan tertutama di Unisel bagi mengembangkan kan lagi kekuasaan mereka apatah lagi Unisel yang menampung 12,000 pelajar amat bersesuaian bagi mereka melahirkan golongan muda untuk di rekrutkan sebagai jentera pembangkang dimasa depan.

DYMM Tuanku Sultan Selangor secara terus kena mengambil perhatian dan mempastikan agar Unisel di selamatkan dari jerung - jerung PKR mahupun PAS apatah lagi DAPig. adalah diharapkan pemilihan jawatan tersebut dinilai dan dikaji secara serius, jangan dipercayai akan nama yang dikemukakan oleh Khalid Ibrahim yang mempunyai misi jahat apatah lagi nama seperti Wan Azizah PENGKHIANAT BANGSA diberi tempat di Unisel.

Seluruh rakyat Selangor yang sememang taat setia kebawah Tuanku Sultan amat yakin Tuanku amat bijaksana dalam membuat keputusan untuk masa depan Unisel. Daulat Tuanku!!!

3 ulasan:

  1. Salam,

    Moga chanselor diambil dari kalangan ahli akademik bukan ahli politik, takut nnt demo jalanan jadi aktiviti wajib utk graduate dri Unisel pulak nnt.

    BalasPadam
  2. Salam, Junah, harap2 gitu lah, jika org politik pun tak salah yg tinggi kelulusannya, tinggi maruah dan pekertinya.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda