Rabu, 30 Mac 2011

PENGUNDI SUNGAI PETANI TOLAK JOHARI ABDUL


PENDUSTA 1ST CLASS

Sahabat teman di Sungai Petani menceritakan di Sungai Petani kini heboh dimana saja sudut Parlimen Sungai Petani menceritakan kisah blue filem antara Melayu vs China doll.

Mereka mahu mendesak Datuk Johari agar membuat SUMPAH MUHABALAH, bukan sekadar ucapan "demi Allah" kerana kalimah ALLAH sendiripun telah mereka gadaikan kepada agama lain, tujuan bagi membuktikan bahawa Melayu dalam blue filem tu bukan Bos dia, kerana dakwa mereka hanya Johari seorang sahaja berbanding penonton lain yang beria - ia menafikan Melayu tu bukan bos dia sedangkan mereka - mereka yang lain mengakui itu adalah ANU war manakala pemimpin PAih yg turut menyaksikan blue filem tersebut "no comment" membisu seribu bahasa.

Pengundi Sungai Petani kini akan menjalankan desakan - demi desakan dan sekiranya masih menjadi PENDUSTA maka PRU13 Datuk Johari akan jatuh terlentang seperti China Doll yang terlentang dalam tojahan ANU war.

Wajar di tolak dalam PRU13 kelak, seorang yang penipu, pendusta, pembohong tidak layak di gelar Yang Berhormat dalam mempertahankan isu mengenai Zina, rakyat Sungai petani tidak mahu bersekongkol dan terpalit atas dosa orang lain.

KEMPEN ANTI JOHARI ABDUL!!!

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum, kenapa sanggup membohongi atas perkara yang mungkar, ini lah politik yang merosakkan pekerti anak muda yang sepatutnya kita memberi contoh yang baik-baik. nauzubillah.

    BalasPadam
  2. DIA PATUT LETAK JAWATAN ATAU BLAH DARI SG PETANI BROO. BUAT MALU ORG SG. PETANI JEK HUHUHUHU

    BalasPadam
  3. Salam, bro, Sdr Anon, Pak Chak yang sama2 dgn Dato T pun kata dia bohong hanya nak defend big boss dia ja... malu betul teman ada wakil rakyat lagu ni.

    Bro Jeff, Pru13 ni blah la dia keluar dari Sg Petani he..he..

    BalasPadam
  4. apa ni buat malu org sp ja

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda