Isnin, 25 April 2011

BIOR KITE CAMPAK JE...BIOR KITE CAMPAK JE.... KEDALAM


CAMPAK JE HANTU PUNJUT NI KE DALAM SUNGAI BULUH

Sebelum ni penulis melahirkan kerisauan diatas sindrom TANGGUH dalam perbicaraan Liwat kes Saiful. Alhamdulillah perbicaraan sudah hampir kepenghujung, malah sudah didedah bahawa DNA Lelaki Y sudah tahu milik siapa yang memacutkan ke dalam telaga buta, kebenaran kita semua nantikan akan diketahui juga.

Baru la syok lepas selesai kes pancut kedalam telaga buta, masuk pulak ke mahkamah bicara pulak kes pancut ke dalam telaga Puteri Hang Li Po.

Akhirnya Karpal berjaya perangkap mamat termahsum didunia ni, lebih tepat DAPig sudah berjaya membunuh masa depan orang yang amat bercita besar merampas hasrat DAPig untuk perintah Negara, dalam diam LKS, LGE dan Karpal gelak pecah perut.

Lepas ni misi DAPig pada PAih pulak, sikit sebanyak peluang untuk pecahkan PAih akibat dari kes pancut perigi Puteri Hang Li Po sikit sebanyak dah buat PAih bagai cacing kepanasan, apabila ini berlaku 2 parti yang dianggap bongkak untuk perintah Putrajaya akan terkubur yang akhirnya DAPig dilihat parti pembangkang yang gagah zaman kini di Malaya ini.

Jadi bagi puak - puak PAih fikir - fikir lah bibit perpecahan dalam pemilihan PAih dah mula dihidu oleh DAPig, sebelum kena terajang oleh DAPig elok - elok lah bawa diri berbaik dengan UMNO yang sentiasa buka pintu perpaduan.

3 ulasan:

  1. As'kum, sekarang puak2 peguam bengali dan keling Nya dah mula pertikai kewibawaan saiful pasai apa rela diliwat, jawabnya mudah BOS IS ALWAYS RIGHT

    BalasPadam
  2. ISHH MANE BLEY LWN CKP WALLY TARAF SLIPOR CABOK BROO. SAPE2 YG UNGKIT PASAL KERAJAAN PERPADUAN MASUK NURAKA BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. SALAM, SDR ANON DAN BRO JEFF,

    ANON, TU HERAN YEK PEGUAM RAMAI YANG MEMBELA ANU WAR, TAPI PASAL APA KES PANCUT PERIGI HANG LI PO SEKOR PUN TAK SAMAN DATO T YEK??????PENING TEMAN PIKIOR.

    JEFF, PASAI TU HADI AWANG NAK DIGULING KAN OLEH GENG NI A JIZ DAN HUSAM.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda