Selasa, 12 April 2011

KERAMAT OMEGA - LEPAS BINI MEROYAN, LAKI PULAK KENA SAMPUK



Kenapa nak marah jika benor - benor ada bela hantu OMEGA, kenapa nak dimarah wartawan yang menjalankan tugas, anak dara pulak tu? kita tahu lah dia tak selera tengok anak dara melayu, dia lebih selera kalau wanita mesti barang import dari China kecuali jika teruna baru lah lelaki Melayu membuka selera, TAPI jangan le nak marah - marah pulak mereka yang bertugas.

Kenapa setiap isu yang kena batang hidung sendiri habis semua orang nak di kaitkan, kenapa nak tuduh selagi ada manusia semua terpalit, kenapa mesti nak fitnah orang lain, rakyat semua dah masak dengan lakonan awak sejak dulu kala lagi berlakon sakit tulang belakang le!!!, sakit tengkuk le!!!, kena suntik HIV le!!!, mata lebam le!!! semuanya lakonan TETAPI satu yang SAH!!! PELAKONNYA ADALAH TULEN DAN ORI.


Tidak kah sebagai seorang pemimpin yang dikatakan besar dan digeruni oleh UMNO, apabila bercakap dan menjawab soalan biarlah secara berhemah dan bersopan, kenapa mesti nak marah - marah, kenapa mesti nak tuduh media alat UMNO, kenapa mesti menuduh orang lain setiap isu yang kena pada diri sendiri, PM, Polis, Media, Peguam Negara semua tak betul, TETAPI YANG HAIRANNYA SURUHANJAYA SIASATAN DIRAJA je tak berani nak disentuh kali ni, mesti bersebab yek???


Kenapa nak jadi macam bebudak bila kena batang hidung sendiri, cerita yang tak ada kena mengena dicakapkan konon kaitkan pulak DS Najib dengan Altantunya, tak kena mengena dengan soalan, macam kena sawan babi lain soalan lain jawab. Rakyat boleh lihat perangai bebudak dalam diri awak.

Kalau benar kenapa nak marah - marah!!!

MANA OMEGA AKU JAHHHH????

2 ulasan:

  1. berlakon patah tengkok pun sanggup inikan pula hal jam, manusia yg penuh dgn helah jangan sekali - kali dijadikan pemerintah.

    BalasPadam
  2. SALAM, ANON, BERKALI2 DIKATAKAN DAN DI JELASKAN DAN BERFAKTA DAN BERBUKTI BAHAWA ALJUBURII INI AGEN US YANG DIHARAPKAN US UNTUK JADI PM MALAYSIA, SEPERTI BERLAKU DINEGARA IRAQ, AFGHANISTAN, PALAESTIN, DAHULU RUSIA, INDONESIA LAHIR TIMUR TIMOR, KINI LIBYA SEMUANYA HASIL CAMPURTANGAN US YG AKHIRNYA NEGARA HANCUR DAN MISKIN MANAKALA PEMIMPINNYA TUNDUK PADA US.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda