Rabu, 20 April 2011

PERINGATAN - SAMPAI BILA KES SAIFUL NAK SELESAI???? HELAH ANU WAR UNTUK BEBAS HINGGA PRU13


PEACE 4 ANU AKU

Kerajaan umpama bekerja cubit sana sikit, cubit sini sikit, akhirnya satu apa pun tak selesai kalau nak selesai pun ambil masa lama, KERANA APA???? sebab terperangkap dengan berkemungkinan berperancangan atau secara kebetulan muncul lepas satu isu ke satu isu lain seperti contoh sedang bicara kes Saiful, muncul kes Video Seks, lepas tu muncul kes pendedahan Konspirasi Raja Petra akibat dari itu lahirlah beberapa kes untuk disiasat seperti Individu yang didakwa terlibat membuat cerita fitnah melibatkan beberapa orang tertentu seperti berpangkat Let Kol, Isu Sumpah bohong RPK ini tak termasuk kes saman menyaman antara Anu War terhadap individu2 lain yang belum diselesaikan kesnya.

Maka akhirnya Anu War berjaya melewat - lewatkan kes utama yang sedang dibicarakan di Mahkamah sekarang ini kerana Kerajaan dilihat hilang tumpuan hingga kes tersebut berlarutan dan berpanjangan tak berkesudahan sehingga Anu War bebas menyebar fitnahnya di merata Negeri dan Kampung.

PERSOALANNYA????? ADAKAH SENARIO INI AKAN BERLARUTAN SEHINGGA PRU13 KELAK YANG MUNGKIN DIADAKAN BILA2 MASA ATAU PUN PADA HUJUNG TAHUN 2011 ATAU PUN AWAL TAHUN 2012, BIAL TARIKHNYA BUKAN ISUNYA, TETAPI ADAKAH SEHINGGA TARIKH PRU 13 DIUMUMKAN ANU WAR MASIH BEBAS MENYEBAR FITNAH TAHYULNYA????.

ADA KAH TAK TERFIKIR KITA MENGENAI BEBERAPA STRATEGI INI BERKEMUNGKINAN JUGA IANYA SATU RANCANGAN JAHAT YANG DISENGAJA ATAU TAK SENGAJA UNTUK MELAMBAT - LAMBATKAN KES SAIFUL YANG DILIHAT TIDAK BERPIHAK KEPADA ANU WAR DENGAN MENGETENGAHKAN KES - KES BARU AGAR KERAJAAN TERLALAI SENTUH SANA TAK KENA, SENTUH SINI TAK KENA.

DS Nazri Tan Sri Yeop Aziz selaku Menteri Kehakiman dan DS Hishamuddin Tun Hussein selaku Menteri Dalam Negeri jangan terlalai dan seronok akan munculnya berbagai - bagai isu yang melibatkan Anu War hingga kita dibuai buaian nenek kebayan, duduk bersama - sama dan fikirkan langkah cepat, cekap dan tepat, AMBIL LAH TINDAKAN SEGERA AGAR ANU WAR TIDAK BEBAS MERACUN FIKIRAN RAKYAT.

LEBIH MOLEK JIKA KES SAIFUL BERKEPUTUSAN SEBELUM PRU13 DIUMUMKAN KERANA SEMUA PIHAK INGIN MENGETAHUI SIAPA BENAR DAN SALAH DENGAN KADAR SEGERA.

3 ulasan:

  1. Saya setuju dengan pandangan dan peringatan tuan, tahniah diatas ulasan ini, sudahnya apabila pilihanraya umum kelak masih jadi MP dan pengundi yg taksub masih menyokong.elok lah dipercepatkan penyelesaiannya perkara yang mungkar untuk kebaikan rakyat.

    BalasPadam
  2. BTUL LA BRO. ISU BERDERET2 LAK. WA CAKAP LU DIORANG NI SAJE NAK SENSASIKAN SESUATU ISU TU SUPAYA MASA BERJALAN SAMPAI KITA TAK SEDAR TAU2 JEK DAH NAK PRU. BILA KITA LEKA SKET TAH2 ANUWAR TERLEPAS GITU JEK..ADOIYAIII

    BalasPadam
  3. Salam, bro RB, ada kemungkinan berlaku dan dia bertambah popular krn mendapat simpati spt dulu sebab dia mempunyai masa unt bertemu rakyat di pendalaman yg tk banyak info, akhirnya segala kes yg timbul dia yg untong besar.

    Bro Jeff, teman harap bro dan bloggers lain adakan kempen di setiap blog mendesak dipercepatkan, blog teman hanya blog yg tk punya kuku dan tk popular.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda