Khamis, 26 Mei 2011

DAPIG CUCUK NEGERI PAKATAN PEMBANGKANG TAK IKUT SERTA PRU13


LGE anak LKS bagitahu bahawa DAPig tak akan membubar DUN Pulau Pinang apabila DS Najib mengumumkan pembubaran Parlimen bagi mengadakan PRU13.

DAPig akan minta semua Negeri dalam Fukatan Pembangkang untuk turut sama tidak menyertai PRU13, ini bermakna Negeri - Negeri Pembangkang akan mengadakan Pilihanraya masing - masing secara berasingan dengan Persekutuan dan Negeri - Negeri dibawah BN contohnya seperti PRN Sarawak.

Kah...kah..kah teman tergelak besar bila si tonggong LGE DAPig ni membuat pengumuman, teman cabar semua Negeri Fukatan Pembangkang agar ikut saja telunjuk DAPig tu.

Mudah bagi BN, mudah bagi DS Najib, DS Muhyiddin, Menteri - Menteri, Exco - Exco Kerajaan Negeri BN dan keseluruhan jentera BN dalam Tanah Malaya ni untuk susun strategi untuk serang dan berkampung di Negeri Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantang.

Penumpuan penuh akan di tumpukan di negeri mereka, kita tengok setakat mana mereka boleh bertahan, mereka umpamakan bagi kat BN semua kelengkapan perang seperti peluru, bom, kereta kebal, kapal selam, jet pejuang, kapal perang, kapal terbang, kita hantar semua sekali ke Negeri - Negeri Fukatan ni tertutama di Pulau Pinang.

Teman percaya Tok N Ajiz, Azizan dan Khalid AlGagap kecut teloq dengar berita tersebut, mana kan berani mereka nak ikut cadangan bongkak DAPig yang sekadar melihat disudut kekuatan mereka di Pulau Pinang sedangkan Negeri lain jauh berbeza sinario politiknya, mereka faham sangat tentangan sengit yang akan BN berikan kerana berbeza jika PRU13 terlibat semua negeri segala kekuatan BN tertutama para Menteri akan tertumpu menjaga di kawasan masing - masing dan ini memberi kelebihan kepada Fukatan untuk menjaga Negeri mereka.

Apapun teman cabar Fukatan Pembangkang agar menerima cadangan LGE, mudah...mudah..., cuba lah kalau berani keh..keh..keh..

BRAVO DAPIG!!!!!

p/s DS Najib ketawa terbahak bahak dalam hati.

4 ulasan:

  1. Bodoh babi punya Dapig dan Fuckatan...

    BalasPadam
  2. GUAN EONK INGAT BN NEGERI KECUT MCM DIA KE PER? SILEKANNNN..BUBARKAN DUN..KITA TENGOK SPE KECUT BUAH! KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Salam sdr Anon, Thanks hadir ke blog teman, tak apa bro rakyat lihat apa yg depa buat, teman percaya PRU apa pun rakyat pikior 10x nak undi depa.

    BalasPadam
  4. Salam bro jeff, teman ndak sgt depa buat pilihanraya asing, bior BN ganyam denpa cukup2.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda