Rabu, 6 Julai 2011

KARNIVAL SUKAN 1TAMBUN, YANG PALING BEST


9 Julai 2011 YB DS Ahmad Husni Hanadzlah, Menteri Kewangan II merangkap Ahli Parlimen Tambun akan melancarkan Karnival Sukan 1 Tambun Piala YB DS Ahmad Husni Hanadzlah, minggu sukan di adakan di seluruh venue dalam Kawasan Parlimen Tambun yang melibatkan golongan Muda dan Belia, lelaki dan Wanita, Melayu, Cina, India dan Masyarakat Orang Asli dalam Kawasan Parlimen Tambun.

Beberapa Kejohanan Sukan yang di lancarkan seperti Futsal, Sepak Takraw, Net Ball, Bola Keranjang dan Kabbadi di jangka seramai 2,000 para Pemuda dan Belia akan terlibat dalam penganjuran ini, menurut Pengarah program Sdr. Mazlan Abd Rahman yang juga Ketua Pemuda Barisan Nasional Kawasan Tambun, "borang sudah habis di edar dan ianya mendapat sambutan diluar jangkaan", beliau merakamkan ucapan terima kasih kepada semua golongan Muda dan Belia malah kerjasama yang cukup erat daripada NGO semua kaum dan Persatuan belia dalam Parlimen Tambun dari semua kaum kerana memberi kerjasama dalam pengajuran Karnival Sukan ini.

komen penulis,

Dalam kesibukan Bershitttt dan pembangkang bermain politik rusuhan dan perhimpunan haram, Barisan Nasional teruskan usaha untuk mengajak golongan Muda dan Belia menumpukan kepada aktiviti yang berfaedah sekaligus meningkat disiplin rakyat terutama golongan Muda dan Belia. Tahniah DS Ahmad Husni dan BN Parlimen Tambun.

4 ulasan:

  1. Mantop meletup syabas sema golongan diberi perhatian.

    BalasPadam
  2. SALAM SDR ANON, PUAK BERSHIT SIBUK HURU HARA KAN NEGARA, BN TUMPUKAN UNTUK BANGUNKAN NEGARA, PENDIDIKAN, EKONOMI, DAN SEBAGAINYA.

    BalasPadam
  3. Teruskan usaha murni demi agama, bangsa dan negara. Semoga DS mendapat rahmat daripada Allah berkat usaha daripada hati yang ikhlas. Kita tak macam pembangkang yang menyumbang sesuatu tetapi mempunyai jarum pencangkuk dalam agenda mereka. Syabas MP Tambun!

    BalasPadam
  4. Dalam 100 org pekerja tak sampai 10 peratus mampu menabung sebanyak RM100 secara tetap. Ada sesiapa boleh mengatasi masalah sebegini?

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda