Sabtu, 23 Mei 2009

YEOP, BUKAN KE MOGOK LAPAR BUKAN AMALAN ISLAM


Hari ini Ustaz Nga Ko Meng mengumumkan bahawa mulai hari selasa bertempat di Pejabat DAP Ng Perak akan bermula program MOGOK LAPAR yang akan di resmikan oleh Ni A Jar yang akan mengetuai mogok lapar bersama dengan Siva Bekas Speaker, Ustaz Nga mengumumkan pada sidang akhbar di Pejabat DAP Perak.

Satu lagi kebiasaan amalan kafir yang Ni A Jar bersubahat seperti sebelum ini cubaan untuk mendirikan tugu dan besi berserampang tiga bercucukkan limau di bawah pokok berhampiran di Pejabat DAP Perak. Mogok di adakan bagi memprotes keputusan mahkamah dan menuntut DUN di bubarkan juga. Lidah bercabang tiga pembangkang - pembangkang Perak walhal mereka juga lah yang membawa kes tersebut ke mahkamah bertali arus tanpa henti habis mahkamah di jelajah sudahnya mereka juga lah yang merogol dan meliwat keputusan mahkamah, sememangnya perangai haram jadah yang cuba sedaya upaya mengunakan penyokong - penyokong mereka atas nama RAKYAT konon nya menghuru hara kan negeri agar negeri menjadi teruk, kucar kacir dan muflis.

Sememangnya haram jadah, tiada tanggungjawab, sememangnya tak layak untuk diberi kuasa, pengderhaka yang sepatutnya di tolak sama sekali oleh RAKYAT yang sebenar-benarnya RAKYAT yang cintakan Negeri dan sayang kan keamanan. memang haram jadah perangai yang mengunakan undang - undang rimba melakunkan kepada rakyat kononnya mereka lah yang benar dan betul sedangkan mereka lah pengkhianat RAKYAT. apabila mahkamah tinggi memutuskan Ni A Jar Menteri Besar Perak kesemua pemimpin pembangkang menyahut dengan mangatakan amalan demokrasi segar dan mahkamah adil, manakala pihak BN tenang menerima keputusan dengan hati terbuka, setelah itu Dr Zambry membuat rayuan ke Mahkamah Rayuan keputusan di tangguhkan maka serta merta suara haram jadah bersembur - sembur sehingga lah mahkamah rayuan membuat keputusan 3 - 0 dengan 7 hujah dan alasan, bukan 2- 1 yeop tetapi 3 - 0 pukulan KO, walaupun terdapat cerita - cerita kononnya mengatakan salah seorang hakim Dato Zainun adalah kawan AN war Ibrahim, keputusan yang dilakukan secara demokrasi dan profesional oleh 3 hakim yang mengadili kes tersebut harus dihormati semua pihak pembangkang.

Maka kalau itu lah sikapnya memang elok puak - puak haram jadah ini mogok lapar dan kenapa setakat 72 jam je kenapa tak mogok selama - lama nya biar seorang - seorang kurus kering dan lagi baik sedia je korek liang kubur masing - masing, kurang sikit golongan pelampau dan pengkhianat yang cuba untuk menghancurkan perpaduan dan keharmonian yang sedia dinikmati oleh rakyat tak kira bangsa selama ini kecuali dalam setahun yang lalu sebab wujud puak - puak pelampau yang menyalah gunakan amanah yang diberi oleh rakyat di kawasan masing - masing yang impikan pembelaan di saji kan dengan sikap pelampau.

6 ulasan:

  1. SALAM BRO..

    BIAR MEREKA NAK BUAT MOGOK LAPAT KE..NAK KEBULOR KE..NAK BERTAPA KE..NAK MAMPUS LAGI BAIK..

    JENIS KEPARAT NIE BUKAN BOLEH TERIMA HAKIKAT..DAN SI NIJAR TU BETUL-BETUL DAH TAK PERCAYA QADA DAN QADAR..BAHAWA DIA SEMEMANGNYA DAH TAK LAYAK NAK MEMERINTAH PERAK..

    BalasPadam
  2. mogok lapar ini stail hindu ...dlm sejarah tamadun melayu tak tahu pulak aku ada orang melayu mogok lapar..zaman hang tuah ada tak mogok lapar ???

    p mampuih la ...mati tak makan lagi senang!!1

    BalasPadam
  3. salam, hairannya tidak ke ada saudara atau adik beradik Nizar menasihatinya agar kembali ke landasan agama yang betul, ATAU memang jenis tak terima nasihat walau pun dah diberi oleh adik beradik dan saudara mara sebab keegoaan dan kebongkakan dah memuncak.

    BalasPadam
  4. SALAM BRO..DENGAR KABOR NYA DAH RAMAI NASIHATI DIA JANGAN DURHAKA..

    TAPI NIJAR NI DAH JENIS LIAT TAK MAKAN NASIHAT..LAMA-LAMA DIA NI JADI MB KAT TG BUTTAN ATAU TAMPOI AGAKNYA..

    BANGGA JUGA DOKTOR KAT SITU NANTI..MANTAN MB MASUK KAT SITU HEHE..

    BalasPadam
  5. salam, Doktor takut juga abngtuah,Ni A Jar kalau ada didalam nanti takut berjangkit semua pesakit dia pakat2 nak rampas Hospital Bahagia untuk dia jadi MB Negeri baru Hospital Bahagia..he..he..

    BalasPadam
  6. SALAM, DENGAR NYA PARIA HINDRAF PUN NAK JOIN SEKALI, MAKA TERBUKTI LAGI BERSULUH HINDRAF ADALAH ALAT PEMBANGKANG DIGUNAKAN UNTUK HURU HARA KAN NEGARA BERWAYANGKAN HINDRAF, MAKA PKR/DAP/PAS LAH DIBELAKANG MEREKA....

    HAPUS KAN HINDRAF!!!!!HAPUS PKR/DAP/PAS

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda