Khamis, 18 Jun 2009

PAS BAGI BETIS NAK PEHA, DUA - DUA DAPAT




Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS Pusat yang baru mendakwa bahawa UMNO bukan saja kena berjumpa dengan PAS malah parti dalam Pakatan PKR dan DAP sekira ingin menubuh Kerajaan Perpaduan.

DS Najib saya melihat dulu apa perkembangan cadangan PAS dan saya tidak menolak akan bertemu dengan PAS, PKR dan DAP.

Komen Penulis,

Mungkin niat Mustafa Ali untuk meredakan hentaman dari sekutu mereka dalam Pakatan seperti PKR dan DAP, teman melihat di sudut positif bahawa hasrat bos nya itu disambut baik juga oleh beliau selaku Setiausaha Agung PAS dan ini memberi perkembangan yang cukup baik bagi menyuburkan lagi putik - putik bunga perpaduan antara PAS dan UMNO, tetapi kita belum tahu sama ada PKR dan DAP menerima cadangan Mustafa itu.

Sikap jujur DS Najib yang terus memberi riaksi spontan bahawa beliau juga bersedia bertemu dengan PAS, PKR dan DAP sesuatu yang amat kita bangga kan, hasrat murni yang lahir dalam diri seorang pemimpin besar yang mahu melihat perpaduan antara semua pihak diutamakan bagi menjaya kan misi SATU MALAYSIA demi negara dan rakyat manaklala selaku rakyat kita semua patut menyokong dan bersama - sama membantu menjayakan hasrat ini.

Hah!!! apa lagi yang kurang, segala cadangan dan segala syarat pimpinan tertinggi PAS disambut baik dan di turuti oleh DS Najib dan seharusnya seluruh ahli PAS juga membuka hati dan jiwa menerima segala usaha ini tanpa helah, umpama minta betis nak peha, kedua - dua DS Najib tunaikan.

INI LAIN PULAK!!!

Husam, kalau UMNO beria - ria nak kan kerajaan Perpaduan, UMNO seharusnya tidak meletakkan Calon bertanding di Manek Urai.

komen penulis,

Ish...ish... lu sapa mahu letak syarat yeop!!!! bertanding dalam PAS pun ruyup yeop!!! lu tak ada hak nak campur tangan sebab itu adalah suara peribadi lu bukan mewakili parti, tapi apa yang di kata kan oleh Hj Hadi, Nasharudin dan Mustafa adalah pemimpin tertinggi PAS, suara mereka adalah suara Parti yeop!!!, jangan nak menggunakan PRK manek Urai sebagai senjata untuk mengagalkan cadangan Kerajaan Perpaduan.

Cadangan kerajaan perpaduan masih dalam peringkat awal manakala manek urai isu terdahulu dan berbeza apa yang hendak di laksanakan, siapa menang dan kalah apabila terjadi Kerajaan Perpaduan tetap akan bercantum kelak apabila siapa saja yang menjadi Wakil Rakyat nya Yeop!!!.

Lu lebih baik diam yeop!!! sebab lu di tolak oleh ahli PAS.... lu kena ikut apa arahan parti dan pemimpin tertinggi parti yeop!!!! tarak jawatan buat cara tarak jawatan la yeop!!!..he..he..

5 ulasan:

  1. Husam dah kusam.koje bawah nik ajih yg dah menopose.mana boleh maju.idea2 bankrap byk lah kluar.

    BalasPadam
  2. WEII MUSTAPHA DAN HUSSAM..

    TAK PAYAH CAKAP BANYAK LAH..

    LU PERGI CAKAP DENGAN KAMBING PUN KAMBING TARAK MAU PERCAYA..LU PUNYA TAIK POLITIK SEMPIT PUNYA PENDAPAT

    OHH..ADA YG PERCAYA..PENGIKUT PAS ANTI PERPADUAN AJE YG BOLEH PERCAYA..

    WAH..ADA DUA GERUP..

    PAS PRO PERPADUAN
    PAS ANTI PERPADUAN

    BalasPadam
  3. HEHEHE..MAU BUAT ARTIKEL..

    PAS PRO PERPADUAN LAWAN ANTI PERPADUAN

    BalasPadam
  4. bang pa dah tergeliat otak...

    BalasPadam
  5. salam, teman respect dengan toleransi yang di amal oleh DS Najib, walaupun PAih demand berbagai2 tapi dia tetap buka pintu untuk berbincang.

    Manakala Ahli UMNO pun patut kita puji kerana tiada yang membantah, dihati kecil masing2 begitu mengharapkan melayu bersatu semula.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda