Isnin, 20 Julai 2009

GAY DI SERBU, SIAPA SIFUNYA?

ini gambar hiasan je yeop!!! jangan marah hah...

Kelab gay diserbu polis, 32 ditahan

Pengunjung sedang bercumbu, beraksi ghairahKUALA LUMPUR: Sebuah kelab gay yang menjadi tumpuan lelaki yang mempunyai keinginan pada kaum sejenis terutama pada hujung minggu diserbu polis dalam satu operasi di Jalan Yap Kwan Seng di sini, awal pagi semalam. Dalam serbuan jam 1.30 pagi itu, polis mendapati ada lebih 500 pengunjung majoritinya lelaki yang sedang asyik menari, malah ada yang bercumbu dan membuat aksi mengghairahkan.

berita penuh di pautan beritaharian online

komen penulis,

Ish...ish... wujud rupanya golongan Gay ni di zaman ini, makna nya cerita - cerita mengenai hubungan lelaki dengan lelaki lah... mengenai sodomi lah...tidak lah cerita sejarah zaman Nabi Luth di bandar nama gamurah dan sodom sejak beribu tahun dulu adalah cerita dongeng, kenapa teman kata dongeng, sebabnya ada orang tak percaya ada orang main lelaki dengan lelaki termasuk lah kes terbaru yang di alami oleh Sdr. Saiful.

Tahniah PDRM diatas kejayaan membenteras kelab Gay tersebut!!!

Apa yang menarik berkaitan dengan episod ini di kait pula dengan slogan "kepimpinan melalui teladan" dan pepatah "bapak burit anak rintik" memang menjadi contoh oleh orang muda ke tua ke terhadap pemimpin PKR ANWar yang menunjukkan teladan sehingga gejala lelaki main lelaki wujud di zaman ini dan kes antara Saiful dan ANWar bukan cerita dongeng.

3 ulasan:

  1. Ah ini satu lagi Konsparasi, tanya orang PAS mati-mati dia tak percaya, nak bagus tanya Nik Ajis, mana ada

    BalasPadam
  2. ISHH..ISH..ISHHH..NIK AJIS..NIK AJIS APALAH KENA BINGGUNG SANGAT..

    KERANA DENDAM DENGAN UMNO..DENGAN SHAITAN PUN NAK DI JADIKAN KAWAN..

    BalasPadam
  3. Salam Ddin,

    Ha..ha..ha..ha...tak reti nak komen...satu kelurga mamak ketawa terbahak-bahak...pix.hang nie...political "Charactor Assination"?...

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda