Selasa, 22 Mac 2011

JANGAN TERTIPU!!!! ANWAR CUBA DIVERT ISU UNTUK DAPAT SIMPATI???


KEDUA - DUA CERIA, LAKUNAN SUAMI DAN ISTERI DI JADI BAHAN KETAWA
Heboh!!!! betul punya heboh mengatasi JOM HEBOH punya story RAJA PUNGKOK kini berubah kepada RAJA JALANG, jenuh teman pikior, pikior punya pikior maka teman pun terpikior bahawa adakah ini satu rancangan ANwar yang mendapat idea dari bapa angkat nya di US untuk divert isu pungkoknya kepada isu yang dulu pernah di lakukan atas tuduhan Tun Mahathir melakukan konspirasi mengatakan beliau meliwat 5 jejaka tua dan muda YANG AKHIRNYA ANwar mendapat simpati dari rakyat bahawa beliau dianiaya oleh Barisan Nasional.

Tu lah pikior punya pikior kenapa isu ini timbul ketika ini, ketika sibuk Sarawak akan mengadakan Pilihanraya Negeri Sarawak dan ketika Malaysia dalam kedudukan zon PRU13 malah ketika ANwar dah terperangkap dengan kes AlJuburinya dengan Saiful di Mahkamah dan pelepasan bom Nuklear oleh Ummi Hafida terhadap ANwar.

Pikior punya pikior kenapa ANwar pantas dan laju terus membuat PC dan ditemani oleh Wan Azizah yang ceria je mukanya berbanding muke kemut masa kes Liwat dulu, SEBAB DULU WAN AZIZAH TAHU CERITA TU BETOI, YANG KES INI DIA TAHU CERITA TU REKAAN DEMI POLITIK LAKI DIA.

Pikior punya pikior siapa Datuk T dan kumpulannya, tetiba pulak muncul dengan Video sensasi.

Pikior punya pikior Anwar dakwa tak tengok lagi video tersebut, TETAPI dah macam tahu jalan cerita Video tu malah siap berdiri dengan penuh yakin tunjuk perut dia tak buncit banding lelaki dalam video tu.

Pikior punya pikior dia tersilap tarikh 21 Februari 2011 berbanding tarikh dalam video 22 Februari 2011, saja - saja buat silap ke atau memang terkantoi silap, ish.... pening teman pikior apa motif ANwar dan US ni.

Pikior punya pikior kenapa dalam tak mempercayai Polis malah dalam cerita sensasi ni pun awal - awal Menteri jaga Polis terpaksa menafikan Polis terlibat, ANwar pantas dan laju buat laporan Polis, kenapa berani sangat ni? ish....pening teman pikior apa motif ANwar.

Pikior punya pikior jam tangan boleh dibeli belambak yang serupa brand, apa ada masalah.

Kesan teman nengok pada Kerajaan dan Barisan Nasional diatas kecekapan ANwar dibantu oleh Agen US mendivertkan story ni yang akhirnya peningnya kepada Dato Seri Najib, mudah mudahan tak le jadi apa yang teman pikiorkan, sebab apa yang teman pikior akan jadi seperti dulu - dulu masa kes liwat, mari kita pikiorkan sama - sama.

Pikior punya pikior biasa lah perangai pembangkang yang awal - awal tanpa siasatan menuduh BN mendalangi dan membuat konspirasi untuk memburukkan ANwar.

Pikior punya pikior tidakkah ini nanti membuat rakyat kembali mempercayai bahawa ANwar telah dianiayai buat kali ke - 3 yang akan mengakibatkan pengundi akan mengundi pembangkang di Pilihanraya Sarawak tanda protes pada BN.

Pikior punya pikior kenapa dalam Zon PRU13 cerita ni muncul maka rakyat bersimpati pada ANwar dan mengulangi kegemilangan pembangkang pada PRU12 seperti juga semasa PRU tahun 1999.

Pikior punya pikior tidakkah ini saja jalan boleh menjejaskan kes Saiful di Mahkamah yang akhirnya turut terjejas bahawa ANwar tidak bersalah.

Pikior punya pikior Anwar dah buat repot Polis dan ANwar juga lah yang akan menuduh bermacam - macam tuduhan pada Polis kelak yang akhirnya rakyat juga yang percaya dan tak mengundi BN.

Pikior punya pikior, ANwar dah rasa bahawa masa depan politik beliau dan PKR hampir penghujung dan untuk selamatkan kena ada konspirasi untuk diri dia agar masa depan kembali cerah, macam cerita HINDRAF le dan pupus tapi cuba dihidup kembali sayangnya tak menjadi.

DAH LETIH TEMAN PIKIOR, JANGAN KITA GHAIRAH SANGAT DENGAN APA YANG DI DAKWA OLEH KUMPULAN DATUK T YANG TAK KITA KENALI DARI MANA DATANGNYA, JIN KE SETAN KE.

DAH LETIH BENOR TEMAN PIKIOR AKHIRNYA PELUANG MENTERI POLIS DAN POLIS UNTUK GUNA SEGALA KEBIJAKSANAAN UNTUK PASTIKAN KES INI DI TANGANI DENGAN BETOI, SEBAB VIDEO INI KEMUNGKINAN DATANG DARI ORANG YANG MENAFIKAN. MAKA JANGAN MELATAH BUKAN - BUKAN.

DAH LETIH BENOR TEMAN PIKIOR AKHIRNYA SEGALANYA UNTUK POLITIK ANWAR AND THE GANG.


3 ulasan:

  1. Encik Din rasa macam cerita TV Mat saleh pulak.

    BalasPadam
  2. KEMUNGKINAN ESOK MAHKAMAH AKAN PERINTAHKAN DIA BAGI DNA. SO DIA KENE TIMBULKAN SATU ISU BARU YG DEFINITELY DIVERT DRP ISU SEBENAR. DIA DAH TAK KERUAN LA BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Pemimpin PKR ni sejak dulu lagi penuh dengan helah, dari zaman menjatuhkan tun ghafar semasa dia dalam UMNO hingga ke Saham Bumiputera diberi pada kroni, sampai ke projek KLIA, bangunan Matrade, suplly makan untuk MAS hingga le sekarang tak lekang dari helah...helah...helah. sedar lah semua,saya tahu sejarahnya.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda