Jumaat, 1 April 2011

NI A JIS DENGAN UNDANG HUDUD PAS PIS PUS


Heran teman terjawab juga apabila teman perah otak memikiorkannya, akhirnya teman istilahkan inilah dia Undang - undang Hudud ala PAS PIS PUS yang akan dilaksanakan apabila Pakatan Haramjadah ni memerintah Malaya.


Apa tidaknya, Pelaku Zina atau Peliwat tidak bersalah kerana yang rosak moral dan bersalah adalah orang yang melaporkan sama ada melalui Laporan Polis mahu pun mendedahkan melalui bukti zaman kini yang berteknologi seperti Video, CCTV, Kamera dan sebagainya dianggap tak cukup bukti kecuali ada 4 saksi yang melihat dengan jelas batang buruk masuk kedalam perigi buta, baru SAHHHHHHH.


Malah istilah rosak moral seseorang itu kerana mendedahkan kelakuan buruk seperti zina dan liwat seseorang itu, maka Undang - undang HUDUD ala Pas Pis Pus lebih baik lakukan Zina dan Liwat daripada mendedahkan atau melaporkan.


NASIHAT TEMAN PADA SEMUA RAKYAT, BERHATI - HATI UNTUK MELAPORKAN SESUATU KES KEPADA POLIS APABILA PAKATAN PEMBANGKANG MEMERINTAH, KERANA NESCAYA ANDA YANG DIPENJARAKAN.


PAS DAN PIS AKHIRNYA PUS.

3 ulasan:

  1. PATUTLA WALLYSLIPOR TAK KISAH BILE ADUN2 DIA MENYUNTUT BINI ORG. SBB XDE BUKTI VIDEO. BIAR PUN ADE SAKSI DARI KALANGAN PUAK SENDIRI TP DEK JANJI SYURGA UTK PELINDUNG PELIWAT DAN PEROGOL SEME TANGGUNG BERESS KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. SALAM BRO ANON, KALAU KONSPIRASI ORG YANG MENDEDAHKAN TAK TAMPIL KEHADAPAN SEPERTI KES CHUA SOI LEK DAN ELIZZABETH WONG, POLIS TAK DAPAT KENALPASTI PENDEDAH VIDEO ATAU GAMBAR. DALAM KES INI DATO MENGAKU DAN TAMPIL KEHADAPAN DAN RELA UNTUK DIDAKWA OLEH ANU WAR, BERMAKNA FAKTANYA INI ADALAH SALAH LAKU SEORANG PEMIMPIN BESAR PEMBANGKANG YANG BERANI UNTUK MEREKA DEDAHKAN.

    BalasPadam
  3. assalamualaikum, Jika hukum boleh ditentukan mengikut puak2 makna tu hukum setan.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda