Selasa, 14 Jun 2011

KORANG JANGAN NAK NGAKU LAGI PAS PARTI ISLAM HAH!!!!!


Selepas ni korang puak - puak Paih jangan nak pandai - pandai atau nak menunjuk - nunjuk yang mengkomer Parti Islam, jangan nak memandai - mandai macam dulu nak kafir - kafir kan UMNO, dan jangan nak tunjuk hero mengkomer je yang Islam daripada orang lain.

Mengkomer dah fasik, mengkomer dah boleh dikatakan sama jugak dengan manusia - manusia yang ada di muka bumi Malaysia ni, usah nak gatai - gatai masuk Masjid, masuk Surau nak ngutuk - ngutuk UMNO yang dulu mengkomer ngata tak melaksanakan hukum Islam, kalau mengkomer buat jugak, mengkomer ni 1000x teman ludah, bior sampai kering air lior teman.

Mengkomer puak - puak Paih kena ingat, mengkomer dah fotostat perjuangan UMNO, mengkomer dan meniru UMNO yang selama ini buat kroje kebajikan dalam Malaysia ni, dah terbukti puak mengkomer dan suku sakat mengkomer hidup senang, belajor tinggi, kroje pangkat tinggi atas kerja kebajikan yang dibuat dik UMNO selama ini.

Mengkomer jugak kena ingat, mengkomer DAH MENOLAK ULAMA MENGKOMER DALAM PARTI PAIH, mengkomer dah terajang ulama mengkomer yang selama ini membawa PAih kearah Islam, mengkomer kena ingat mengkomer dah lantik Mat Sabu No 121 Perdana Hotel sebagai Timbalan Presiden mengkomer, yang mulutnya sebijik macam mulut DAPig, mengkomer kena ingat semua Naib Presiden yang mengkomer lantik adalah balaci Anu War Al Liwati, dan Al zinati dan tak berketayap, tak bersereban.

Mengkomer kena ingat Negeri yang mengkomer perintah di Kedah dan Kelantang satu habuk kebajikan tak mengkomer buat, UMNO yang nolong rakyat mengkomer yang kurus kering tak minum ayor paip, yang ikat perut tak bermakan, yang merempat tak bertanah, yang minta sedekah nak berniaga.

Jadi, pandangan teman kalau mengkomer nak teror buat kebajikan elok mengkomer belajor sampai khatam dengan UMNO dan elok lah mengkomer pikior balik untuk masuk UMNO atau buat kerjasama dengan UMNO, setidaknya Melayu bersatu, Kebajikan di martabatkan.

2 ulasan:

  1. Dah ramai yang sesat, ada yang masih hidup mahu pun yang dah mati, aleh - aleh dah tukar kiblat hahaha... kesian yang dah mati tu ya.

    BalasPadam
  2. SALAM, SDR/RI ANON, MACAM IBRAHIM LIBYA DAN PENYOKONG DI MEMALI, TERPESONG BERJUANG UNTUK NEGARA ISLAM, KALU DIA DIIDUP KEMBALI MENYESAL DIA BERJUANG DALAM PAIH UNTUK TEGAK NEGARA ISLAM.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda