Jumaat, 8 Julai 2011

PM DAN POLIS JANGAN LAYAN LAGI ANASIR BERSHITTTT, DEMI RAKYAT!!!!!!!!

PM dan Polis tak perlu lagi nak tunjuk baik demgam anasir Subversif ini, sudah banyak petunjuk yang Polis telah perolihi penganut penganut haram ini adalah Parti Haramjadah dengan beberapa siri pertemuan senjata dan terdahulu penahanan beberapa penyokong Bershitttt di utara Malaysia yang menghasut rakyat berbentuk komunis.

Benar seperti soalan penonton di Siaran TV1 Isu Khas bertajuk MUSLIHAT yang hostkan oleh Syed Munawir, penonton yang menelefon mempersoalkan, PM dan Polis sepatutnya tidak melayan langsung sebuah badan haram, badan yang tidak berdaftar, tetapi kita masih memberi muka dan ada tolak ansur di pihak kerajaan dengan membenarkan Stadium di gunakan yang sepatutnya dimana saja Bershittttt tidak layak diberi tempat berhimpun dan layanan.

Tindakan tegas Polis WAJIB dilakukan, seperti terdahulu Timbalan Ketua Polis Negara menegaskan pintu rundingan sudah tertutup dan Polis akan mengambil tindakan terhadap Bershitttt jika penganut ini teruskan juga rusuhan, dan sikap ini harus diteruskan tanpa beri muka, yang penting sekali keselamatan kami sebagai rakyat yang mahukan kestabilan negara dan keselamatan negara terjamin.

Maka Bershittttt tidak layak untuk dirundingkan lagi, dan harus ditentang habis habisan dan tindakan tegas dan menangkap mereka yang berhimpun secara haram melalui badan yang haram ini, jika Polis tak cukup lokap usaha lah sewa di mana2 bangunan lama dijadikan lokap sementara bagi menahan penganas penganas ini.

Kami sokong keamanan dan Polis lah harapan kami!!!!!!!!

2 ulasan:

  1. DH JADI TANGGUNGJWB KERAJAAN MELINDUNGI RAKYAT BROO.."RAKYAT DI DAHULUKAN..BERSHIT DI HAPUSKAN!" HUHUHU

    BalasPadam
  2. SALAM BRO, TU LAH... BERSHIT DAN PAS, PKR, DAPIG, PSM NI NAK BUAT UNDANG2 RIMBA, DIORANG BOLEH HIDUP SEBAB DIORANG PUN SPECIES ORANG UTAN...MAJORITI RAKYAT NI NAK KAN KEMAJUAN DAN KESTABILAN.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda