Sabtu, 8 Ogos 2009

KENAPA ASYIK-ASYIK SI CILAKAK NI YANG DI TEMURAMAH!!!

selepas ini wa boleh jadi Pengerusi DAP Malaysia keh!!!keh!!!


Teman ikuti perkembangan isu mengenai Inkues kematian Teoh Beng Hock yang dijadikan bahan utama berita sehingga kisah - kisah penyelewengan yang berlaku di Selangor tidak lagi menjadi tumpuan umpama penyelewengan wang peruntukan kerajaan oleh dua exco yang melibatkan Ronnie Liu, Rodziah Ismail dan penyelewengan pemberian projek sungai di Selangor.

Paling menyakitkan hati teman dalam siri Inkues kes TBH, pelakun utama yang di beri tumpuan oleh media massa si cilakak Gobind anak kepada segala cilakak karpal, yang sentiasa diberi ruang seluas - luasnya untuk memberi kenyataan didalam media massa.

Dalam isu ini sepatutnya pihak media lebih bertimbang rasa kerana akibat daripada tindakan media maka periuk nasi si cilakak Gobind akan melimpah ruah sebagai lawyer buruk yang secara langsung menjadi popular sebagai seorang peguam malah bukan setakat itu saja malah popular sebagai Ahli Parlimen pembangkang dan mempopularkan DAP itu sendiri.

Teman amat - amat kecewa dengan langkah yang diambil oleh media dan teman harap diperbetulkan agar media lebih dilihat bertindak secara rasional, profesional dan tidak memihak dan boleh ibaratkan media pun semacam menuduh SPRM yang bersalah akibat diputar belit dik lawyer buruk manakala media massa tukang angguk.

6 ulasan:

  1. Salam,

    Kawan setuju dengan pendapat deme, kawan rasa macam wartawan-wartawan TV ni banyak pro pembangkang je gayanya.....

    BalasPadam
  2. MUKA SAMPAH NI JENIS MUKA BELIT DAN PUTAR TAHUNYA NAK CARI KEUNTUNGAN DAN KEPENTINGAN AJE..

    BalasPadam
  3. si gobin sigh penerima oskar kalentong kuat

    BalasPadam
  4. Kecik-kecik belajaq sama celaka,
    sudah besar sudah banyak celaka,
    Masuk parlimen jadi lagi celaka,
    Lama-lama cakap dan buat semua celaka,

    hah...hah...

    BalasPadam
  5. SALAM PERJUANGAN BANGSA DEMI AGAMA.
    diorang ni satu spesisi sebenarnya kalaunak dikutkan teman dema ni sama jer. ketegori 'MUKA SELUOR DALAM' pehatikan betoi2 bila ada kes anuar je muka2ni ler yg akan buat atau adakan macam2 cerita sebab nak tutup isu hangat yg sedang dema hadapi, itulersebabnya dema ni teman gelor 'MUKA SELUOR DALAM' kerana perananya yg menutup kisah aljuborroooyangdibalun. hahahahaha, lagi satu jawapan dema ni dah muak dengornya apa2 pun kes atau isu tentu salahnya siBN dan UMNO

    sekupang tengah tunggu bila dema nak jawab kes MAT TOP dan israeal di gaza, hehehehehe jawapannya tentuler BN JUGAK YG BERSALAH, HAHAHAHAHA

    BalasPadam
  6. salam, bro yang dihormati semua, teman betul2 geram dengan media massa ni sebab tiap2 malam teman asyik nengok muka celaka tu di temuramah dalalm berita TV dan akhbar, dah tak ada muka lain dan dah geraguk berita sangat diorang ni.

    Kemnterian Penerangan kena lah pantau perkara ni..

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda