Rabu, 27 Mei 2009

PKR MULA HANTAR BOM NUKLEAR KEPADA AMINAH ABDULLAH!!!

Seperti yang teman tuliskan bertajuk "INILAH AKIBATNYA YEOP!!! KALAU BONGKAK SANGAT" bertarikh 9 mei 2009, Aminah akan diserang bertali arus bagi menutup bangkai yang sudah berulat, apa yang teman katakan benar belaka.


Saifudin Nasution Pengarah Pilihanraya Penanti, Pengerusi PKR Negeri Pulau Pinang, 2 wakil PKR Pulau Pinang yang dikatakan bertemu dengan Aminah, masing - masing telah membuat 'counter attack' menggunakan bom nuklear kepada Aminah. seperti kata - kata Saifudin 2 wakil PKR yang bertemu dengan Aminah bukan mewakili PKR tetapi atas tindakan individu.
Apa pun Aminah telah menunjukkan sikap jujur dan berani dengan membuat laporan polis dan laporan kepada SPRM dengan bukti - bukti nya sekali bagi membuktikan tuduhannya benar dan terserah kepada Polis dan SPRM untuk menyiasatnya.


Di pihak PKR pula masing - masing merekacipta dailog masing - masing bagi memberi gambaran pada rakyat mereka betul Aminah salah walaupun bukti berada ditangan Aminah, bangkai yang berulat tetap mahu di tutup. walhal Pengerusi PKR Pulau Pinang yang mencabar, Aminah hanya menyahut cabaran tersebut.


Selepas ini dijangka berkemungkinan Polis dan SPRM pula akan di serang dengan bom nuklear sekiranya keputusan kes tersebut berpihak kepada Aminah, kerana memang sikap PKR untuk tidak mengaku apa saja kelakuan buruk yang mereka lakukan, keputusan sudah diskripkan, UMNO dibelakang keputusan tersebut dan berbagai - bagai lagi ayat haram jadah akan tersembur semata - mata untuk memenangi Pilihanraya Kecil Penanti.

BERSEDIA LAH POLIS DAN SPRM!!!

9 ulasan:

  1. SALAM..

    MULALAH PKR NAK BAGI BERBAGAI ALASAN BAGI MENUTUP KEONARAN MEREKA..

    ITULAH..PKR NI ASHIK MENUDUH UMNO/BN DENGAN PERBAGAI TUDUHAN..

    MEREKA BUAT SPIN SANA..SPIN SINI BAGI MEMBURUKAN IMEJ UMNO/BN DAN PEMIMPINNYA.

    MEREKA LUPA TUHAN TU ADIL DAN MAHA BERKUASA..

    MAKA TERPUSING PULA SEGALA ONAR YG SELALU DI TUJUKAN KEPADA UMNO/BN KEPADA MEREKA..

    BalasPadam
  2. PKR is a demon disguise in angel. Now Kak Min is going to disclose their true horrible face.

    Bravo Kak Min, don't be bothered by their intimidation just pursue with it, then let the authority level with them.

    BalasPadam
  3. Puak pembangkang memang busuk. Kata orang lain terok mereka sebenarnya lagi reput.

    BalasPadam
  4. PKR nih..emm dah lama dah....not that innocent:)

    BalasPadam
  5. Salam semuaa.. memang betul kata saudara Ezam. Al Jubuq sendiri mengaku yang Dato' Seri Najib memang bijak. UMNO/BN tak ambil bahagian memang patut. Pecacai ni misi hanya satu nak menjatuhkan parti melayu UMNO. Waima apa cara sekali pun yang haram boleh dihalalkan. Inilah petunjuk Allah. Tak ada pun pemimpin PR yang menonjol!!!!! Ada Kah??. Yang ada kaki fitnah macm Al Jubuq. Mesin taip skript dia Raja Pengecut dah lari ke Australia. Dulu mesin taip Skript dia Rahim Ghouse pun lari ke Australia. Ni...ni ..pengikut2 PR yang muda22 ni kenal ka sape RAhim Ghouse? Yang duk ikut bertempik, bertempuk tangan buat apa? Pas ni sape pula antara yang disebut Kak Minah nanti nak melancung ke Australia. Pooooodaaahhhhhh... Makal Sakhti konon... Makan curi-curi adalah....Tok wan TokAyah dulu lagi dah pesan jangan kencing berdiri.. nanti anak-anak kencing berdiri....Tengok apa dah jadi??? Dah la Bos kaki temberang, yang panglima perang dia pun nak temberang.. nak saman Kak Minah...konon. samanlah....Ini dah termakan sumpah laknat si Saiful kot.....kepada pengikut PR semua hati-hati jangan hampa pun turut kena sumpah laknat....jangan dok main lilin.. nanti terbakar..

    BalasPadam
  6. Ooiii maaf..salah, Tok Wan TokAyah kata "jangan kencing berdiri ... nanti anak-anak kencing berlari...." Kali ni depa lari Sampai ke Australia..

    BalasPadam
  7. Ni yang dipanggil baling batu sembunyi tangan. Dah pua DS Najib di fitnah..bila nak dipertanggungj awabkan kerana menuduh tanpa bukti..mereka kecut hingga lari ke Luar negara. Ikut lorong tikus pula tu. Ye itu lah mereka tikus-tukus perosak keamanan dan kedamai yg penakut..SI RPK..
    Kita sepaututnya pasang perangkap..biar tersepit di celah perangkap tikus puak ni.

    BalasPadam
  8. Satu perkara..Tuan ddinbunga..tolong disablekan WORD VERIFICATION bagi memudahkah pengkomen membuat komen.

    BalasPadam
  9. salam, TQ diatas kesudian abtuah, tokayah, sdr2 anom hadir dan komen di blog teman.

    pada sdr anom, insyaallah teguran akan teman perbetulkan, cuma bahasa cara orang perak susah nak betulkan dah pekat he..he... apa pun TQ.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda