Khamis, 7 Mei 2009

TAUKE - TAUKE SARKAS BERKUMPUL DI PERAK

Black Maria yang membawa Zuraidah dan 10 orang penyokong Sarkas Perak


Aik!!! Ahli Parlimen Ampang Selangor, Zuraidah pun ada... Salehudin Ayob pun ada.... hah ni jelas apa yang di komen oleh blog puak2 penderhaka dan pengkhianat kita lihat sarkas di DUN Perak, betul - betul kena batang hidung, Tauke Sarkas ada di dalam Dewan dan di luar Dewan pun ada rupa nya.

Zuraidah di tangkap berhampiran Pejabat DAP Negeri Perak dan di bawa dengan black maria ke Balai Polis Sungai Senam Ipoh untuk soal siasat.
Turut ditahan Salehuddin Ayob bukan orang Perak dan beberapa lagi Ahli Parlimen pembangkang dan penyokong - penyokong luar Perak yang berkumpul di Wisma DAP Perak, ditahan kerana tidak mematuhi araham Mahkamah mesti berada di jarak 500meter dari pagar Bangunan Perak Darul Ridzuan.

Ish...ish... mana pemimpin - pemimpin pejuang rakyat dari Negeri Perak atau senang kita kata 'anak Perak', kenapa import pemimpin luar untuk lead bantahan.... tak bertelor rupanya penkhianat dan penderhaka anak Perak, mana pisang mana kacang.

Dalam dewan DUN pula TAUKE SARKAS Sivakumar menjerit - jerit halau MB dan 6 Exco dan 3 ADUN bebas..., dah tu pulak, tak benarkan DYMM Raja Muda merasmi sidang DUN, 6 jam Tuanku terpaksa tunggu Raja Siva Tauke Sarkas turun minyak.

Ish..Ish... biadap betul, dah kena Selsema Babi rupanya si Siva ni ha....ini lah dia bila Rukun Negara di pinggirkan pakai lah Undang - undang rimba.

Yeop... kalau dah halau semua..... nak mesyuarat dengan sapa lagi yeop oi..., jawatan dah melayang depan mata yeop!!!! malu yeop sampaikan tak nak lepas kerusi yeop!!!ha.... ambil lah kerusi - kerusi tu sekali. TELADAN BARU, JAWATAN DIJADIKAN HAK MILIK KEKAL aik!!! macam lulus tanah 999 tahun je yeop. Apa tunggu lagi Yeop!!! bawa lah kerusi tu pegi letak bawah pokok yeop!!! bersidang lah kat situ..

p/s InsyaAllah esok penulis akan cuba siarkan foto - foto peristiwa dalam dan luar DUN Perak, maaf le... teman out station tak sempat.

4 ulasan:

  1. SALAM BRO..

    EHH..SIAN BETUL LIHAT MEREKA NAIK BLACK MARIA HAHAHA..

    MASUK SANGKAR JUGA AKHIRNYA..

    ITULAH ORANG DAH HABAK...JANGAN KASI KUSUT KEADAAN..EHHH TAPI DEGIL...HAAA..TERIMALAH AKIBAT DARI PERBUATAN SENDIRI..

    BalasPadam
  2. bro...balaci2 nuar yg datang ipoh. nuar nya tak berani datang ke hahaha..

    BalasPadam
  3. her.mcm binatang jak dorang kt dlm 2. hilang rasa hormat kepada manusia dan institusi raja. pihak pembangkang tidak dapat terima kenyataan yang mereka telah hilang kuasa. mcm SIAL jak semua PR

    BalasPadam
  4. Salam,
    dah lama juga tak ada pertunjukkan sarkas kat negara ini...sekali sarkas seperti di Perak ini seronok juga teringat kembali badut-badut dan beruang hitam naik basikal satu roda...ha..ha..ha...syabas BN Perak "Jika tidak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya"...Jual sutera beli mastuli...ha..ha..

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda