Jumaat, 26 Jun 2009

ANWAR TOLONG COVER ISU KERAJAAN PERPADUAN SEBAB TELOR PAIH DAH DIMAKAN ANJING

yeop!!! gambar saja buat hiasan, nasihat penulis jangan follow


Umno kecundang, pimpinan PAS lebih pintar - Anwar

Mohd Khalil Abdullah
Thu | Jun 25, 09 | 11:05:35 am MYT

KUALA LUMPUR, 25 Jun (Hrkh) - "Umno kecundang lagi. Kali ini mereka tumbang dalam isu kerajaan perpaduan." Umno kecundang, pimpinan PAS lebih pintar - Anwar

Menurut Ketua Umum KeADILan, Dato' Seri Anwar Ibrahim, strategi yang cuba dipasang oleh Umno tidak menjadi sebaliknya mereka kecundang.

"Umno kecundang lagi dalam isu kerajaan perpaduan. Strategi mereka untuk meretakkan hubungan Pakatan Rakyat berkecai,"jelasnya dalam satu catatan di blog peribadinya.

Menurutnya, sambutan pimpinan Pakatan Rakyat dan rakyat terhadap kenyataan bersama amat positif sekali.

"Alhamdulillah, sambutan pimpinan Pakatan Rakyat dan rakyat terhadap kenyataan bersama amat positif sekali. Saya berulangkali menegaskan bahawa permasalahan yang sengaja digembar-gemburkan di media Umno dapat dileraikan seandainya pimpinan bersama menanganinya secara bijak,"ulasnya.

Tambahnya, pimpinan PAS ternyata lebih pintar dan pastinya berpaut kepada prinsip perjuangan seperti, 'istiqamah' yang disebut oleh Tuan Guru Nik Aziz dan memperkukuh institusi kenegaraan seperti "membanteras rasuah, memperbaiki badan kehakiman serta Suruhanjaya Pilihan Raya yang bebas dan adil" yang diucapkan oleh Tuan Guru Abdul Hadi.

Selain itu, beliau turut menghargai peranan yang dimainkan oleh pimpinan tertinggi DAP seperti Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan pimpinan KeADILan, Dr Syed Husin Ali,Azmin Ali dan Saifuddin Nasution dalam isu kerajaan perpaduan.

"Kocakan kecil ini malah lebih mematangkan dan memantapkan Pakatan Rakyat,"tegasnya. - mks._

pautan harakahdaily 26.06.2009

komen penulis,

Kenyataan yang cuba dibantu oleh ANWar untuk menutup malu parti sekongkol nya PAih, kesian teman tengok Hj Hadi dan PAih yang terpaksa meminta bantuan orang lain untuk menjelaskan pada ahli taksub Pakatan Pembangkang dan rakyat bahawa PAih tak silap tapi memasang perangkap untuk memalukan UMNO, dan UMNO akhirnya berjaya mereka kecundangkan dengan isu Kerajaan Perpaduan..kah!!!kah!!! malu teman baca kenyataan si Al Juburiii ni, yang cuba berselindung dari keresahan, BILA UMNO KECUNDANG NYA YEOP!!! KUAT LAGI ADA.... SEBAB PEMBOHONGAN PAIH TAK SELARI DENGAN JUBAH YEOP!!!, RAKYAT MELIHAT YEOP!!!.

Mereka terpaksa menggunakan TALIAN HAYAT ANWar kerana mereka dapat mengesan bahawa penyokong Pakatan Pembangkang ramai yang terasa dipermainkan dan dimalukan oleh masyarakat sehingga mereka tak sanggup seminggu dua ini untuk pergi ke kedai kopi minum teh tarik seperti kebiasaan kerana tak tahan kena perli yang akhirnya mereka sendiri dah jadi muak, seperti contoh cerita "Pak Haji dah muak, Pak Haji keluar PAS"

Kebodohan dan kebinggungan terserlah bagai disuluh dengan spotlight strategi yang cuba dimainkan untuk kelirukan penyokong dan rakyat bahawa UMNO yang cuba gembar gemburkan isu Kerajaan Perpaduan maka ditimbulkan isu lain seperti Rasuah, Sistem kehakiman, SPR yang dianggap rakyat akan sensitif dan memperbodohkan rakyat SEDANGKAN SEMUA TAHU PAK LAH KETIKA ITU PM TELAH MENERIMA KEHENDAK PAKATAN PEMBANGKANG UNTUK MEMBETULKAN DENGAN TELAH MENUBUHKAN SURUHANJAYA PENCEGAHAN RASUAH MALAYSIA (SPRM), SURUHANJAYA KEHAKIMAN, manakala SPR isu lapuk apabila puak kau menang Pilihanraya SPR adil, sistem demokarsi segar, apabila puak kau kalah semuanya tak adil dan tak betul, sehingga ada yang mengelar Pak Lah BAPAK SURUHANJAYA YEOP!!!, ORANG TAHU YEOP!!! SEBENARNYA KAU ORANG NAK ALIH PERHATIAN RAKYAT BAGI MENUTUP MUKA YANG MALU YEOP!!!

RAKYAT BIJAK YEOP!!!! YANG TERHEGEH-HEGEH BERUCAP DI PERHIMPUNAN AGUNG PAIH MEMBANGKITKAN CADANGAN KERAJAAN PERPADUAN SIAPA YEOP!!!!, LUDAH KE LANGIT KENA PELEPAP!!! ATAS BATANG HIDUNG SENDIRI YEOP!!!.

YANG BODOH DAN BERTAMBAH TENGGING LAGI YEOP!!! SENDIRI CADANG SENDIRI REJECT YEOP!!! TAK KE BODOH DAN BANGGANG YEOP!!!..NAK BODOH KAN RAKYAT SEKALI LAGI KE AL JUBURIIII....

BROTHER AN War TAK SUSAH HATI KE 8 JULAI NI SAIFUL NAK BUKA SELUAR AWAK?

USTAZ NASHARUDIN DI MANA YEK, SETUJU KE DIA DENGAN PERANGAI KAU ORANG?

4 ulasan:

  1. KERANA TAKUT DI CERAIKAN OLEH DAP..MEREKA SANGGUP KORBANKAN TALOR-TALOR MEREKA..

    CEHHH..DAYUS PUNYA LEBAI MANGKUK

    BalasPadam
  2. PEJUANG ISLAM KUNUN..

    KENA PICIT TALOR DEK DAP DAH MENGADUH..

    GOLONGAN BEGINI ZAMAN ISLAM MASA DULU DUDUK KAT DAPOR TOLONG ORANG POMPUAN MASAK AJE..HEHEHE

    BalasPadam
  3. Memang telor mereka dah kena rebus dengan Si lim dan nuar..

    BalasPadam
  4. SALAM BETUL SAHABAT2, TAK KAN BEGINI BENTUK PEMIMPIN YANG NAK MEMERINTAH NEGARA YANG BERDAULAT DAN BERMARUAH....

    RUPA PEMIMPIN MACAM NI KALAU US ATAU SINGAPURA BAGI GEMPAK MAHU TERKENCING DALAM JUBAH...

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda