Ahad, 28 Jun 2009

CUKUP 3 IBRAHIM (3 ABDUL) DALAM PKR

gambar hiasan untuk teman bermimpi yeop!!!..yam!!!!....seng!!!!

hiasan untuk syok - syok je yeop!!!, yang melukut di belakang tu baru nak masuk geng.


Khalid nafi …namun Zaid boleh terus menaruh harapan

Ikut cerita yang berlegar dalam PKR sendiri Datuk Seri Anwar Ibrahim sedang mengatur langkah untuk menjadikan, Datuk Zaid Ibrahim baru menyertai parti itu sebagai ayam tambatannya untuk diletak dibarisan depan kepimpinan.

Ini kerana corak pemikiran dan pendiriannya yang ‘ cukup liberal’ dapat menjadi pancing untuk menarik lagi sokongan bukan Melayu pada parti itu.Belum apa-apa beliau akan dilantik sebagai Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi parti itu.

Mungkin itu yang membuatkan timbul desas desus Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang kini pegang dua kerusi akan mengosongkan kerusi Parlimen Bandar Tun Razak yang disandangnya untuk memberi laluan kepada bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu.

berita penuh sila ke pautan agendadaily 28.06.2009


komen penulis,

UMNO mungkin menarik nafas lega apabila si Zaid Ibrahim ini masuk PKR dan bertanding pada pilihanraya kecil ciptaan PKR seperti yang di war - war kan.

Memang dah kerja PKR menjadi pemungut sampah Majlis Perbandaran UMNO mengutip sampah - sampah yang dibuang oleh UMNO untuk dijadikan barangan kitar semula.

Pupus seorang lagi species tak bermoral dalam UMNO...yam seng!!!!!, seorang yang melukut di tepi gantang.

Selain Khalid Ibrahim, satu lagi contoh manusia yang kaya raya atas perjuangan UMNO kini gigit semula tangan yang menyuap makan di mulut mereka. tak cukup 2 Ibrahim kini tambah satu lagi Ibrahim... cukup untuk lakunkan siri 3 abdul visi baru 3 Ibrahim.




2 ulasan:

  1. Si zahid tu ada dalam UMNO pun tak menguntungkan..duri-duri yg menyakitkan

    BalasPadam
  2. WEII ZAHID..PODAH..PODAH..PODAH..!!

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda