Isnin, 8 Jun 2009

SATU LAGI SUAPAN PAKATAN PEMBANGKANG


Arif Shah tolak tawaran Exco Pakatan Rakyat

BUTTERWORTH: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seberang Jaya, Datuk Arif Shah Omar Shah terus dipikat kerajaan negeri Pakatan Rakyat untuk menyertai mereka, terbaru menawarkan jawatan Exco.

Arif Shah yang mengesahkan menerima surat tawaran rasmi kerajaan negeri bagi dilantik Pengerusi Jawatankuasa Kebajikan dan Masyarakat Penyayang, minggu lalu, menyatakan tidak berminat dan tidak mengendahkannya.

Beliau juga sudah memaklumkan penerimaan tawaran itu kepada Badan Perhubungan Umno Negeri Pulau Pinang dan dinasihati memberi tumpuan terhadap tanggungjawabnya sebagai wakil rakyat Barisan Nasional.

pautan Beritaharian online

Komen Penulis,

Kata pepatah yang sentiasa menjadi amalan Pakatan Pembangkang 'kata dulang paku serpih, kata orang awak yang lebih'.

Memang sikap PKR dan Pakatan Pembangkang yang sentiasa menyogok Wakil Rakyat BN dengan berbagai - bagai cara demi untuk merampas kuasa atau mengekalkan pemerintahan mereka seperti yang berlaku terhadap YB Ariff Shah, usaha berterusan oleh AN War yang gagal dan terus gagal.

Di Perak usaha mereka gagal malah kena batang hidung sendiri sehingga 2 Wakil Rakyat PKR dan seorang Wakil Rakyat DAP keluar Parti masing - masing dan menjadi bebas, serangan bertubi - tubi di lontarkan kepada 3 Wakil Rakyat tersebut dan BN yang dituduh menyogok 3 Wakil rakyat ini malah brbagai fitnah haram jadah di palu di merata kampung, sikap bagi mereka orang lain buat TAK BOLEH, sendiri buat BOLEH.

TAHNIAH kepada YB Ariff Shah yang setia kepada UMNO/BN, ini lah sikap yang ada di setiap diri Wakil Rakyat BN yang tersalah anggap oleh AN War.

6 ulasan:

  1. Penang akan bertambah jijik dibawah PR.dah lah rasuah kuat.

    BalasPadam
  2. SALAM BRO..

    ADUHHH..TERCEMARLAH BAWAH JAMBATAN PULAU PIANG TU..HABIS TIMBUL IKAN..

    ITULAH PR..KALAU KATAK LOMPAT KELUAR DIMAKI HAMUNNYA..YANG MELOMPAT MASUK..MAKA KATANYA MELOMPAT MASUK SYORGA..HEHEHE

    BalasPadam
  3. mat gian kat penang pun tak mahu lepak kat tandas dah..mak nyah pun cari port lain..

    bijak betul khalifah pujaan pas ni ye..

    BalasPadam
  4. Pemimpin mereka pun tahap tandas.

    BalasPadam
  5. Melayu di Tanjung sdg PUPUIH.Salah siapa?
    Salah Melayu Tanjung jugak.Percaya sangat cakap Anwar Baghdad.Bertaubatlah wahai Melayu Tanjung sebelum anda semua PUPUIH.

    BalasPadam
  6. salam, TQ kerana sahabat2 sudi singgah dan beri komen di blog teman.

    Modus Operandi yg digunakan oleh AN War sama macam dia dalam UMNO dan kerajaan iaitu maksimumkan kuasa yang ada, guna duit, guna pujukan dan pujian, janji berbagai2, propaganda dengan cerita rekaan, personaliti mesti lebih dari orang lain, kena bijak berpidato.

    AN War memang profesional dalam semua itu kerana latihan yg diperolihi di US, dia akan laku apa saja halal ke tidak belakang kira yg penting orang boleh percaya pada dia.

    Ramai orang yang tertipu dengan cara AN War dan dia tahu orang percaya, mudah kan dia untuk terus buat kerja haram jadah.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda