Ahad, 28 Jun 2009

SELEPAS HJ HA A DI, NI A JIS PULAK NAK BUAT LAWAK BERUK!!!

sesuai untuk di letak sebagai hiasan yeop!!!

Hari ini Ni A Jis memaklumkan kepada media bahawa beliau telah menyediakan deraf akhir surat menjemput DS Najib untuk berdailog secara terbuka bagi membahaskan kemelut politik orang melayu antara UMNO dan PAih, alasan beliau ia dapat merungkai sebarang perselisihan pendapat sekiranya berdepan antara satu sama lain.

Komen penulis,

Satu lagi siri lawak beruk selepas Hj Ha A Di kini Ni A Jis pulak nak buat lawak beruk yang lebih dilihat lain tak bukan untuk berpolitik yang akhirnya bertujuan untuk membalas kesilapan yang dilakukan oleh Hj Ha A Di yang memberi tamparan kepada PAih.

Bertujuan untuk mengalih pandangan masyarakat kali ini dengan mengunakan dailog terbuka yang dianggap DS Najib mesti menolak pelawaan tersebut dan sekira di tolak UMNO akan di hentam dengan berbagai kutukan.

BAGI PENULIS, TAK PERLU DI LAYAN LAGI PARTI AJARAN SESAT INI YANG TIDAK PERNAH JUJUR DAN IKHLAS YANG SENTIASA MENGGUNAKAN HELAH UMPAMA "SYAITAN MENGODA UMAT RASULULLAH" KELAKUAN YANG TAK PATUT DI MAAFKAN DAN TAK PATUT DILAYAN SAMA SEKALI SELEPAS APA YANG MEREKA LAKUKAN MENGENAI ISU PERPADUAN.

kalau sekadar untuk bersua muka, cadangan kerajaan perpaduan pun DS Najib telah membuka luas pintunya bukan kah itu nanti akan berlaku pertemuan bersua muka pemimpin - pemimpin tertinggi PAih dengan UMNO malah termasuk pemimpin tertinggi Pakatan Pembangkang seperti diminta oleh yang Mustafa Ali.

Ni A Jis usah lah nak buat lawak beruk, kalau tak ada sesiapa nak ketawa.

2 ulasan:

  1. ADUSS..LEBAI TUA NI DAH NAK BUAT HAL LAGI..

    CARA PERBINCANGAN DAN MESYUARAH TAK MAHU..NAK DEBAT KONON..NI TAKTIK SONGSANG DIA LAH NI

    SURUH DIA GI CX KOLESTROL..JANTUNG DULU..

    MANA TAHU NI JENIS BARAN TAK TAHAN KRITIK TERUS SELAMAT

    BalasPadam
  2. SALAM BRO..

    DIE NI MMG DA SESAT DA..SENANG CITE..DEBAT MANE BOLEH DAPAT JAWAPAN YG BETUL2 KITE NAK...KALAU DUK BERBINCANG BOLEH LA...NIK AZIZ NI NK KNE ANTA G SKOLAH BALIK NI..HAHAHA

    TAHNKS BRO SBB BG COMMENT KAT BLOG SAYE..

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda