Khamis, 23 Julai 2009

SURUHANJAYA BAKAL DIBAHAM OLEH ZOMBIE!!!

3 keputusan Kabinet

Oleh Johari Ibrahim dan Saufi Hamzah
bhnews@bharian.com.my


NAJIB pada sidang media di pejabatnya di Putrajaya, semalam. Turut kelihatan Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd Sidek Hassan.

  • Tubuh Suruhanjaya Diraja kaji prosedur SPRM
  • Inkues terhadap kematian Teoh
  • Siasatan polis diumum

    PUTRAJAYA: Kabinet bersetuju menubuhkan Suruhanjaya Diraja untuk meneliti dan mengkaji peraturan berkaitan soal siasat yang diguna pakai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) serta menentukan sama ada berlaku pencabulan hak asasi ketika Teoh Beng Hock disoal siasat, minggu lalu.

  • Pautan ke beritaharian online untuk berita penuh

    komen penulis,

    Ada puak - puak dalam DAP dan puak - puak yang species dengan nya mula mengeluarkan kata - kata syaitan menyifatkan penubuhan Suruhanjaya Diraja dan inkues memperolok - olokkan undang - undang, ketelusan dan berbagai - bagai lagi kata - kata syaitan keluar dari mulut mereka.

    Mana ada akai, tempohari LGE mencalonkan ahli DAP untuk menjadi Pengerusi Suruhanjaya Diraja konon nya berintigriti, tak kesah lah apa pun kepakarannya tetapi yang siasatan ini secara terus melibatkan wakil rakyat DAP dan gangster - gangter DAP, lihat lah ini semua untuk persiapan awal malah dah betul pun jangkaan teman apabila kabinet bersetuju menubuhkan Suruhanjaya, puak-puak ini dah mula melontar kan kata-kata haram jadah, begitu juga lah dengan LGE, tentunya apabila orang lain bukan daripada orang yang mereka cadangkan, ayat - ayat neraka akan keluar berapi - rapi apabila keputusan kelak tidak berpihak kepada puak - puak Pakatan Pembangkang ini dan apa keputusan nya nanti kerajaan bersedialah untuk dibaham oleh zombie yang keluar dari neraka.

    Bagi kabinet, tahniah teman ucapkan diatas keperihatinan Kerajaan dalam memenuhi dan memuaskan kehendak keluarga mendiang Teoh TETAPI DS KENAPA INKUES HANYA UNTUK KES TEOH SAJA, BAGAIMANA DENGAN PERISTIWA MENYAYAT HATI ALLAHYARHAMAH WAN SITI FARIHAN PELAJAR UKM yang jatuh dari bangunan UKM dan Naib Presiden MIC yang jatuh dari bangunan Pejabatnya di Seremban?

    2 ulasan:

    1. Salam,
      Ini semua taktik desepsi politik.
      DAP - Nak tutup cerita kampung Buah Pala.
      PKR - Nak tutup cerita kisah Umat nabi Lut.
      PAS - Nak tutup ahli Pas tak suka Nik Ajis

      Saja sensaikan perkara ini sebelum polis siap siasatan rasmi...Berani kerana benar..takut kerana Salah...Lagi setahu lagi Negeri selangor hanyut..pengurusan Negeri bukan macam pengurusan Estet-Estet Guthrie...wahai MB selangor!!!!!

      BalasPadam
    2. A'kum, bro mamak, pakatan pembangkang sekarang mati kutu.... mereka tak habis2 sejak dulu lagi buat tuduhan cilakak pada kerajaan dan DS Najib.

      Manakala Kerajaan dan DS Najib buat "don't no" je, buat kerja, umum sana sini, jumpa masyarakat sana sini, bangun kan ekonomi sana sini dan rakyat ternyata bersama kerajaan.

      yang pembangkang macam melukut tepi gantang, macam anjing kurap salak busut siapa pun tak kesah...sebab rakyat dah getik dengan suara syaitan yang dah kerepot nak di muda kan.

      Bravo mamak!!! dah satu2 masalah yg kerajaan pakatan pembangkang hadapi, pengalaman tak ada, mula kelam kabut....last sekali tunding kerajaan perseketuan, malah Ni A Jis pun dah dapat selsema babi jenama baru dah nak baik dengan UMNO pulak.

      BalasPadam

    Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda