Isnin, 17 Ogos 2009

PARIA YANG NAIK TOCANG!!!!



Malu....amat malu.... seorang Ahli Parlimen yang mengubal dan meluluskan undang - undang di Parlimen, seorang Ahli Majlis Tertinggi PKR, boleh menampar Polis dan berlakon kononnya beliau dicedera oleh Polis semasa Hari Penamaan Calon Permatang Pasir hari ini. memang kurang ajar, memang haram jadah, memang macam beruk.

Jelas kita dapat lihat di kaca TV betapa angkuh, sombong, gangsternya beliau apabila Polis menegur, melarang dari beliau mengunakan pembesar suara yang memang dilarang sejak dulu lagi digunakan dalam perarakan hari Penamaan Calon di mana- mana Pilihanraya. beruk ini bukan sekali dah berbagai - bagai kelakuan buruk telah dibuat oleh beruk celaka ini.

Memang hendak dicari kesalahan pihak Polis agar mudah di tayang semula semasa kempen Pilihanraya kecil kelak untuk memburukkan Polis maka UMNO/BN yang akan mendapat kesan.

Sedar lah bapak - bapak polisi yang suka menyokong pembangkang atau yang tidak menyokong pembangkang ini, ini lah perangai mereka, kalau sebelum ini berbagai istilah dikatakan terhadap Polis seperti anjing kurap, anjing kerajaan, barua dan sebagainya demi memenuhi kehendak rakus mereka.

Perangai macam beruk, ini lah dikatakan paria naik tocang, konon nak jadi hero dikalangan puak - puak pembangkang terutamanya dikalangan PAS, orang melayu beragama Islam, bangga lah puak korang mendapat hero keling.

Begini bentuk rupa pemimpin dan parti yang hendak diberi kuasa untuk memerintah negara, walhal siapa memerintah pun itulah undang-undangnya, itu jugalah anggota yang akan bertugas menjaga keamanan dan keselamatan, bukan Polis sahaja yang jadi sasaran, badan dan agensi penguatkuasa lain seperti SPRM dan Penguatkuasa PBT juga sentiasa menjadi bahan hentaman mereka.

Fikir - fikirkan lah.

10 ulasan:

  1. salam bro...betul gak kata bro tadi...kalau dia orang dah jadi kerajaan pasti negara akan jadi negara cowboy....siapa yang dianggap bersalahje ditembak.....

    BalasPadam
  2. salam, puak2 pengkhianat, penderhaka dan perusuh ini telah banyak sangat merosakkan sistem kehidupan manusia, sistem perundangan negara...mereka memperalatkan ini semua semata2 rakus sangat nak jadi PM dan Menteri....

    Belum perintah negara dah guna kuasa VVIP menghalang tugas penguatkuasa malah berani sekali memfitnah pegawai kerajaan yang menjalankan tugas..betul kata bro kamal, kalau berkuasa mereka lah lanun cowboy mexico tembak sana sini siapa yang menentang.

    SEDAR LAH ANK BANGSA...SEKALI MERDEKA BUKAN SELAMANYA KITA AKAN TERUS MERDEKA....

    SEKALI AMAN BUKAN SELAMANYA KITA AKAN AMAN...

    BalasPadam
  3. Nak tau cerita sebenar?.....Buka youtube, boleh jumpa... Gobalakrishnan paria ke, RTM1 yang paria?....tengok betul-betul. Langsung tak ada pembesar suara, kesian korang semua senang2 tertipu dgn RTM. Kesian lagi tengok blog ni..Patut la blog ni tak glamer... (betul la org2 umngok ni buta IT....
    kesian, pilihanraya N11 nanti kena lagi...

    BalasPadam
  4. ddin bunga, ada nak komen apa2?....
    sila-sila....

    BalasPadam
  5. PARIA TU ANJING KURAP BETUL

    BalasPadam
  6. salam, bro terima kasih le kerana sudi tinggal kan komen di blog teman walaupun tak glamor blog teman ni...tentunya teman beri komen balas sebab ini blog teman.

    teman hairan jugak macam mana jelas nampak dia guna Portable Hyler, saudara boleh kata dia tak pakai pembesar suara, hyler tu sejenis pembesar suara le yeop, bior le cerdik sikit yeop oi...ish...ish...ada bukti macam tu pun sdr masih nak nafi...yeop jangan tegak benang basah yeop...senang sangat sdr di kencing manis hidup2 ni.

    Heran boleh kata RTM yang menipu yeop...boleh pulak RTM buat super impose letak hyler di tangan gobal celaka tu dalam masa kejadian...ish...ish...merapu dah mike ni yeop.

    Tak apa le nasihat teman dalam nak mendewakan pemimpin korang bior le bertempat...yang ada bukti lebih baik diam je, kalau tak upaya untuk beri nasihat atau menegur..daripada bercakap sembrono buta je dapat dosa.

    Patut le senang je paria macam ni jadi hero dikalangan korang..sebab ada penyokong macam mike yeop.

    BalasPadam
  7. salam, sdr tak bernama tq kerana sudi hadir tinggalkan komen. jemput datang2 lah lagi.

    BalasPadam
  8. As'kum, pirrahhhh sdr. UMNoparia...lu pakai lah nickname PKRcelake..

    wa tengok youtube le bro...youtube tu pun ambil video dah tengah2 kejadian le bro...bukan dari awal...elok le orang macam lu kena kentut je.

    paria celake tu melawan arahan polis..apa dia ingat dia AP dia boleh buat apa dia suka ke...

    dah dinasihat pun tak dengar..masih melawan nak tunjuk hero dan buat provokasi...ambil habuan kena gari...memang patut pun dan sepatutnya lebih lagi kena, orang yang membuat dasar dan peraturan langar peraturan...tak layak jadi AP pun.

    pembohong... tangan patah le, esok simen tangan dan badan2 sekali baru sensasi lakonan wayang keling... macam wayang kunfu cina si wong tu, balut satu kaki.

    BalasPadam
  9. SAKIT BETUL MATA LIHAT VIDEO PARIA NI MEMPERMAINKAN PIHAK BERKUASDA POLIS DIDALAM MENJALANKAN TUGAS MENJAGA KETENTERAMAN AWAM.

    POLIS NAK PEGANG PUN BUKAN MAIN MELENTING LAGI DIA NI..

    TANGAN MELECET SIKIT DI GARI..BEDUNG MACAM PATAH TIGA..

    APA DIA NI DAH PERASAN INGAT DIA NI HERO MGR KE..PRABAKARAN KE..

    NI SEMUA SALAH PAIh..UNTUK KUASA SANGGUP GADAI SEMUANYA..AGAMA..KEAMANAN..KEBENARAN

    BalasPadam
  10. macam mana boleh jadi MP si paria ni..entah-entah samseng utar prades

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda