Selasa, 3 November 2009

BUKTI CERAMAH AGAMA PAS DI SURAU, ADA TAULIAH KE YEOP!!!!


POSTER 3 TOKOH ULAMAK PENCERAMAH AGAMA PAS

BERDASAR DARIPADA PENDEDAHAN PENULIS BERTAJUK "TRAGEDI PENCERAMAH PAS DIHALAU DARI SURAU!!!" BERTARIKH 1.11.2009 KELMARIN.

PENULIS PAPAR KAN KEMBALI BUKTI CERAMAH AGAMA YANG DILAKUKAN DI BULAN RAMADHAN BARU-BARU INI OLEH

AL FADHIL AL HAJ AL ANGAU TOK GURU NI A JAR, AL SAHIBUL AL SAMAHAH AL PONDAN HAJ TOK GURU HADI AWANG, DAN AL FADHIL AL SAMSENG TOK GURU USTAZ ABU BAKAR.

MENGADAKAN CERAMAH TANPA TAULIAH DI SURAU AL IKHLASIAH DI JALAN PEMIMPIN KG MANJOI BARU IPOH PADA 5 SEPTEMBER 2009.

FIKIR - FIKIR KAN LAH!!!


7 ulasan:

  1. SLM BRO..POSTER DIORANG NI BILA BACE JE TAJUK NMPK DECENT JEK TAPI BAB CERAMAH MCM2 FITNAH, SUMPAH SERANAH DIORANG UNGKIT. TAPI APE NAK DIHERANKAN..PAS MMG MCM TU

    BalasPadam
  2. Salam Ddin, beginilah kalau manusia yang sudah terlalu kemaruk kuasa dn jawatan, mereka bukan hendak fikir soal agama lagi, yang penting cita=cita tercapai....

    BalasPadam
  3. Ceramah politik sebenarnya to bro, tapi bertopengkan ceramah agama.. Puak paih ni memang suka guna masjid untuk sebarkan dakyah politik mereka.

    BalasPadam
  4. Salam, Golongan yang gila nak berkuasa dalam sesuatu negara akan menggunakkan "decepsi politik" (penipuan dalam politik) dgn menggunakan agama ada dimana-mana diserata dunia Islam. Pada lazimnya Kumpulan manusia ini sukar nak disatukan. Kumpulan Manusia ini akan bersatu hanya untuk berperang dengan kumpulan lain atau pun bersatu untuk mempertahankan kepercayaanya seperti agama. Semua faham kenapa kumpulan haram Hindraf membawa isu pecah tokong dan kumpulan India ini dijadikan kumpulan Hindu? ia cuma desepsi politik pihak berkenaan. Kenapa Parti Politik Pas gunakan Islam?...ia cuma satu desepsi politik untuk menarik golongan Melayu kepada parti pas untuk tujuan politik. Ingat lagi Rakyat Iran yang lama terpedaya dgn rasuah di republik Islam Iran bangun mementang ahmadinejad. Rakyat menetang pemimpin Negara islam Pakistan Zia-Ul- haq kerana kerakusan kuasanya ...maka Parti Pas kalau memerintah janganlah dok asyik bayangkan kerajaan Islam seperti Abu Bakar Al-Siddiq r.a itu yang dibaca buku sejarah itu. Jangan terpedaya dengan illusi yang diberi penceramah Parti Pas disurau-surau itu. Pas cakap tak serupa bikin...cakap memang panda...komen itu haram ini haram pandai tapi mcm mana nak buat halal tak pandai. Tengok simbol Pas satu "kosong" yang besar..kalau bakal memerintah jadikan khazanah negara kosong dan otak pemimpin big zero...ha...ha..logo PKR...hmmm kena tanya favorite anuar...simbol lucah hehehe!!!

    BalasPadam
  5. salam
    setuju dengan jeffry. dapat mic, confirm fitnah berterabur.

    BalasPadam
  6. salam.

    Lihat saja Anwar tauliah apa yang dia ada...tapi ulama PAS tetap menjadi lembu kepada Anwar yang bekelulusan bidang sastera saja...renung-renunglah.

    BalasPadam
  7. SALAM, SDR SEMUA TQ ATAS HADIR DI BLOG TEMAN.

    BERBALIK PADA ISU...PAS TAK PERNAH MENGAKUI BAHAWA MEREKA MENGGUNAKAN MASJID DAN SURAU UNTUK POLITIK SESAT MEREKA...RATA2 RUNGUTAN OLEH MASYARAKAT BAHAWA ADA TREND SEKARANG INI MASJID DAN SURAU DI JADIKAN TEMPAT UNTUK MENGHENTAM DAN MENJATUHKAN IMEJ PEMIMPIN PARTI UMNO...ITU ADALAH STRATEGI POLITIK..DAN ITULAH YANG DIAMALKAN..SEHINGGA MASYARAKAT RASA TIDAK TENANG LAGI UNTUK BERSOLAT..MAKA RASA MALAS UNTUK KE SURAU DAN MASJID MULA MEREBAK MAKA....KOSONG LAH MASJID DAN SURAU...AKIBAT TINDAKAN HAKAP!!! PUAK2 USTAZ PAS INI YANG AKHIRNYA MEREKA JUGA TUNDING KEPADA KERAJAAN UMNO YANG GAGAL MENGIMARAHKAN MASJID DAN SURAU...

    SEDIH!!! AMAT SEDIH!!! MELIHAT PERANGAI PENGKHIANAT AGAMA INI...

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda