Ahad, 15 November 2009

ZAID...ZAID... RUPANYA DURI DALAM DAGING ANWAR


kiri : dia ni!!!... tak layak banyak kes. kanan : celaka hang!!!


dari awal lagi dah pegang gambar TOK NIK rupanya...

Anwar sedia pertimbang Nik Aziz terajui PRM

IPOH: Kepemimpinan Pakatan Rakyat bersedia menimbang cadangan Mursyidul Am Pas, Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat pengerusi gabungan parti pembangkang, Parti Rakyat Malaysia (PRM) selepas didaftar dengan Pendaftar Pertubuhan (ROS).

Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim, berkata cadangan oleh Datuk Zaid Ibrahim itu mesti mengikut saluran dalaman parti masing-masing dan menyifatkan ia sebagai pandangan peribadi Zaid.

Katanya, beliau sudah berbincang perkara itu dengan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang yang menyatakan cadangan siapa yang layak menjadi pengerusi Pakatan Rakyat sebagai tidak timbul.

pautan berita harian online 15.11.2009

komen penulis,

"Pandangan peribadi Zaid" itu kata ANWar apabila ditanya oleh wartawan, apa lagi nak dilakonkan, sedangkan semua umat tahu cita - cita ANwar memang tergila - gila nak jadi Perdana Menteri, dalam senario politik demokrasi Malaysia, amalannya Presiden parti yang menang majoriti dalam Pilihanraya akan dilantik menjadi Perdana Menteri, bermakna sudah tentu sekiranya angan - angan mat jenin sekiranya Pakatan Pembangkang kononnya menang Pilihanraya ke 13 kelak maka sudah tentu Presiden Pakatan Pembangkang akan menjadi Perdana Menteri.

Tentu terbakar hangus hati Penasihat PKR ini dengan cadangan dari si katak yang melompat ke dalam PKR ini, tentu selepas ini Zaid akan dicurigai kesetiaannya, malah sudah kedengaran pun ahli - ahli PKR di bawah yang amat marah diatas suara haram jadah dari bekas ahli UMNO ini, maka timbullah sok...sak...sot...set betulkah dia ni PKR atau dia duri dalam daging yang masih berhatikan UMNO yang duduk didalam PKR untuk merosakkan PKR.

Berdasarkan beberapa insiden parah yang berlaku dalam PKR sejak muktahir ini selepas Zaid diberi karpet kuning masuk PKR, ada kebenarannya seperti perletakan jawatan beberapa pemimpin Tertinggi PKR di Sabah dan kontroversi perlantikan Setiausaha PKR baru - baru ini.

Apa pun ANwar dan pimpinan PKR harus mengambil tindakan terhadap mamat kacang lupa kulit ini, di mana perginya akan membawa SIAL kerana sikap dan perangai yang tak pernah bersyukur dan lupa diri, malah mamat ini juga terlupa dia melayu atau apa ke bangsanya hingga terpaksa buat buku bertajuk "SAYA PUN MELAYU".

Kalau UMNO pun sanggup dikhianatinya, parti yang mengkayakan dia, apatah pulak parti yang dulu pernah dimusuhinya yang dia masuk sekarang ini, tak ke "small matter" je untuk si mamat ini hancurkan.

Apapun bagi penulis ucapkan selamat maju jaya pada PKR dengan ada nya ahli seperti ini, malah tahniah pada Nik Aziz diatas namanya naik sebagai calon yang bakal menjadi Presiden Pakatan Pembangkang sekaligus kelak mungkin boleh menjadi Perdana Menteri Malaysia, SEDANG KAN ADA ORANG SAMPAI TAK TIDUR MALAM BERMIMPIKAN DAH JADI PERDANA MENTERI, itu semua bergantung kepada takdir Allah S.W.T.

5 ulasan:

  1. Salam bro, sebenaarnya pengikut-pengikut PKR sudah banyak sedar dengan kepincangan pemimpin mereka...... tunggulah akan tenggelamnya kapal Yahudi ini.....

    BalasPadam
  2. SLM BRO..DIA NI MKN LUAR DLM. KT LUAR DIA JAGE TELOW ANUWAR. KAT DLM DIA JAGE TELOW AJIS. JD DIA X RUGI APE2. MMG BIJAK SI GEMOK NI ISH3

    BalasPadam
  3. salam, sikit sebanyak teman tahu jugak latar belakang mamat si katak puru ni....

    Segala agreement melibatkan kerajaan dulu semua dia balun sampai sedawa katak....firm dia sampai jadi salah satu lawyer firm yang terbesar malah teramai peguam...semua nya hasil siapa?

    Dalam pada itu kaki yammmmm..... sengggggg!!!!!, keluar negara ada ikan mas kat luar negara.

    elok lah tu...sesuai sangat duduk dalam PKR bawa SIAL kata sdr DDinbunge tu...teman sokong...

    BalasPadam
  4. salam Ddin
    nampak sangat dia bermuka2, bila tak jadi mula la buat hal

    BalasPadam
  5. SALAM BRO..

    SI ZAID TU PUN SEKETURUNAN DAN SEMERTABAT DENGAN SI NUAR TU..GENETIK SUSUR GALUR KETURUNAN SESUMPAH..

    ZAID TU DALAM UMNO MENGABIHKAN BOREH..KALAU BOREH HABIH TAK APO ..NI DITABORKAN TAIK MERATA...PADAN JUGA DENGAN SI NUAR TU...DAH KENA DENGAN BUKU DAN RUAS..

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda