Rabu, 3 November 2010

KENA RASUAH UNTUK PELUK ISLAM PAS


AAAAA - MMMMMM - IIIIIIII - NNNNNNNNNNNNNN, EEEERRRGGGKKKK

Tak sabar aku tengok kawan tu nak peluk Islam

Tu nak salam tangan kiri ke kanan

Islam ala PAS, Islam ala Ni A Jis, Islam ala Kelantan.

Selepas ini akan berduyun - duyun, bersyusyun - syusyun (pelat orang asli) mereka yang sebelum ini beragama kristian, beragama hindu ke, beragama budha ke atau yang tak ada agama sekali pun akan bersyusyun - syusyun ke Kelantan atau dimana saja yang ada PAS untuk peluk Islam.

Salaman akad Tok Guru yang yang disambut adalah salaman keramat kerana dibalik tapak tangan keramat berlapikkan kepala AGONG, geli hati aku sebab RINGGIT MALAYSIA juga yang laku di Kelantan, aku heran jugak sebab apa tak lapik dengan DINAR EMAS.

Jika itu lah methodologi Ni A Jis dan PAS, benar kah ikhlas hati si peluk Islam tersebut, atau kerana nak peluk kepala AGONG, habis kepala AGONG habis lah Islamnya.

NASIHAT TEMAN PADA SEMUA KERAJAAN - KERAJAAN NEGERI, KERANA ISLAM DIBAWAH KUASA RAJA - RAJA DAN KERAJAAN NEGERI, BERSEDIALAH UNTUK TAMBAH BUDGET MASING - MASING SEBAGAI RASUAH PELUK ISLAM.

p/s : Bagi yang dah peluk Islam di kelantan sebelum ini tak dapat kepala AGONG, boleh bersyusyun - syusyun ke Pejabat Menteri Besar atau mana - mana Pejabat PAS untuk tuntut kepala AGONG TETAPI INGAT BUKAN DINAR EMAS, DINAR EMAS KHAS UNTUK PEMIMPIN PAS SAJA.

TEMAN TERINGAT LAWAK ZAMAN KECIK - KECIK DULU, CERITA ORANG ASLI PELUK ISLAM, TUAN ANJING MARAH KAN ANJING NYA, "ISHHHHH JAMIE NI TAK TAHU KE SEME DAH MASYUK ISLAM, JILAT - JILAT KAKI PULAK"

MATLAMAT TETAP MENGHALAL KAN CARA

GALAS BERSAMA BN

3 ulasan:

  1. Naik bulu roma saya membaca tulisan tuan, bilakah kelakuan yang keji ini ditamatkan, malu saya dengan agama - gama lain.

    BalasPadam
  2. Antara rasuah dengan zakat pun tuan xreti nak beza... ataupun boleh jadi tuan sengaja membutakan mata daripada kebenaran... Muallaf adalah salah satu drp kumpulan asnaf yang lapan yang berhak mendapat bantuan zakat... insaflah wahai saudaraku...

    BalasPadam
  3. Salam, Sdr Wali, ini masalahnya apabila mengunakan agama untuk kepentingan politik kepartian, apabila begitu lakunya yang halal akan haram, yang haram akan halal.

    Sdr. ku Kuda Perang, anggapan saudara saya hormati, persoalannya jika zakat lah yang saudara anggap, persoalannya kenapa zakat diberi ketika PRK Galas?, kenapa kepada orang asli saja?, kenapa dibuat di perkampungan pendalaman orang asli?, kenapa buat di Markaz Pas?, kenapa di PRK Galas baru kita dengar MUallaf diberi zakat?, mana muaallaf - muaalaf lain?, kenapa asnaf - asnaf lain seperti Ibu tunggal, papa kedana, fakir miskin yang bersepah - sepah di pelusuk Kelante tak diberi, apakah specialnya zakat diberi semasa PRK Galas kepada orang asli?.

    Kut - kut duit zakat tu Ni Ajis mewakili taukey balak cina dan taukey ladang rakyat bagi kut???? he..he... jangan mare ha..

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda