Isnin, 22 November 2010

NUAR SEBIJIK MACAM "PEMERINTAH JUNTA" BUKAN MACAM AUNG SAN SUU KYI



Jika dilihat daripada apa yang berlaku didalam kemelut GILA KUASA kacang marba dalam parti PKR sekarang ini ternyata apa yang diwar - warkan kononnya Nuar macam Aung San Suu Kyi tak ngam langsung malah jauh antara bumi dan langit.

TETAPI jika nak sama kan Nuar dengan Pemerintah JUNTA amat ngam dan serasi bagai isi dengan kuku, sebabnya huru hara yang amat sangat dalam PKR diatas ketidakpuasan, pemberontakan, demostrasi ahli - ahli PKR mengenai sikap pemimpin - pemimpin PKR terutamanya dua kekasih ini Nuar love Azmin amat ketara yang dikatakan langsung menganak tirikan dan tidak mempedulikan ahli - ahli dari kaum India serta menipu dengan janji - janji kosong tong drum dan ini cukup ngam dengan demostrasi rakyat Vietnam menentang pemerintah JUNTA yang kejam dan tidak mengambil berat mengenai kehidupan rakyat Vietnam.



JADI KALAU NAK SAMA KAN NUAR DENGAN AUNG SAN SUU KYI, KIRIM SALAM!!!!! SEBAB SALAH SATUNYA SUU KYI TAK MAIN PUNGKOK DAN INI LANGSUNG TIADA KESAMAANNYA, BERBANDING ANTARA PEMERINTAHAN NUAR DAN PKR DENGAN JUNTA "NGAM HABIS".

4 ulasan:

  1. SUU KYI TU KENE PENJARA KT RUMAH TP SI PELIWAT A.K.A PENYANGAK AL JUBOR TU BEBAS SEBEBASNYE BLEY TERBANG KE AUSSIE, US, INDON DAN MANE2 JE LAH. TP YWLU DI MANE DIA BERADA, ASSMIN TETAP DI HATI AL JUBOR KEHKEHKEH >|D

    BalasPadam
  2. Salam,

    tu lah, masuk bakul angkat sendiri, apa forum baru2 ni, anwar ibrahim pengemudi alaf 21, nak muntah dgr...

    BalasPadam
  3. salam, tu lah nk dpt populariti cheap sale, nk tempek populariti org lain, betoi junah malu dengornya.

    BalasPadam
  4. Salam, bro jef, Junah, Anon, apa maksudnya apabila seseorang cuba samakan atau kaitkan dirinya dengan orang ternama lain??????

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda