Selasa, 26 April 2011

KAUM WANITA HARUS BANGKIT MENENTANG SUAMI CURANG!!!



Apabila sudah ada bibit - bibit lelaki Y itu adalah Hantu Punjut dan Video Seks juga dikaitkan dengan Hantu Punjut malah klip 1 minit yang kita semua tontoni jelas kelihatan 'wajah serupa tapi tak sama' kata jijah sudah membolehkan semua kaum wanita dan NGOs hak asasi Wanita untuk membuat sesuatu.

Kaum Wanita dan NGOs Wanita harus mempertahankan hak dan maruah sebagai seorang Wanita dan juga sebagai seorang Isteri terhadap Institusi kekeluargaan, beberapa tuntutan harus di kedepankan seperti selaku seorang Suami dan sebagai seorang yang bercita - cita untuk menjadi PM haruslah seorang yang berintergriti tinggi dan bermaruah tinggi dan seharusnya menunjukkan teladan yang baik, jika tidak mencapai kehendak - kehendak tersebut pemimpin itu harus di "REJECT" sama sekali oleh masyarakat tertutamanya kaum Wanita.

Kaum Wanita harus bertindak dan seharusnya tidak berdiam diri dalam isu Suami Curang malah melakukan Seks depan belakang, maruah seorang Isteri harus dibela, biarlah Jijah cuba mempertahankan suaminya walau pun dia tahu cerita sebenarnya, tetapi Jijah ada prinsip tersendiri untuk tidak derhaka kepada suami walaupun sanggup mengadai maruah diri.

Tetapi bagaimana pula dengan kaum wanita dan isteri - isteri lain yang juga mungkin senasib dengan Jijah, sebagai Wanita dan seorang Isteri seharusnya cubit peha kiri, peha kanan terasa sakitnya diatas sikap kebinatangan seorang yang bercita - cita menjadi PM, ini harus ditentang habis - habisan dengan mendesak seluruh warga wanita dan Isteri untuk menolak Hantu Punjut dan species - species yang seangkatan dengan nya.

Tuntut lah hak dan maruah anda semua, tolak sang suami seperti Hantu Punjut yang rakus dan bersikap seperti binatang, dalam masa yang sama didik suami masing - masing setidaknya menghormati lah seorang yang bernama Isteri dan jangan tiru macam Hantu Punjut.

p/s Suami - suami jangan lah mare, teman pun suami, setengah suami bukan takut Isteri tapi isteri tak takut kat suami, TAPI MAJORITI SUAMI TAK MACAM TU, BAIK - BAIK BELAKA hehehe.

2 ulasan:

  1. eee seram bulu ketiak aku, ni semu aljubor punya pasal

    BalasPadam
  2. SALAM SDR ANON, KEH..KEH.. APASAL PULAK BULU KETIAK YG SERAM. ANU WAR DAH BONGKARKAN AKTIVITI SEORANG SUAMI MIANG, APA BOLEH BUAT...JADI PADA SUAMI - SUAMI YANG MIANG ANDA TOLAK DIA DAN PAKATAN PEMBANGKANG HEHEHE

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda