Khamis, 14 April 2011

RAJA PETRA TELANJANG KAN ANU WAR!!!!!



Satu demi satu pendedahan demi pendedahan keseluruhannya semua dari sahabat - sahabat karib anu war sendiri, kesemua mereka mungkin boleh di istilahkan sebagai sudah bertaubat dan tidak mahu bersubahat, TERKINI PENDEDAHAN RPK DI TV3.



Jika di renungkan bermula dari sahabat - sahabat beliau semasa kes liwat dahulu hingga kepada Nalla Karupan, kes Izam Nor, kes Saiful, kes pendedahan Ummi Hafilda, kes Rahim Pegawai Khas, kes Anuar Shaari Setiausaha Sulit krluar PKR, kes Sarifuddin Setiausaha Agong PKR keluar PKR, kes Dato "T" dengan Video Seks kini terdedah lagi kes Raja Petra membuat pendedahan KONSPIRASI ANU WAR TERHADAP DS NAJIB DAN ROSMAH MANSOR YANG HINGGA KINI MASIH BERCAKAP DS NAJIB MEMBUNUH ALTANTUNYA.





Dato Syed Abdul Rahman, Konsul Kehormat Mongolia yang mendedahkan bahawa DS Najib dan Rosmah tidak terlibat.




Ini baru lah sebenar-benarnya KONSPIRASI, gerakan bagi membunuh karier politik seseorang dengan melakukan propaganda dan rancangan dalam memburukkan seseorang seperti yang didedahkan oleh RPK SAHABAT PALING RAPAT DENGAN ALJUBURI di temubual esklusive TV3 semalam.





Tercekik Ni A Jis, Tercekik Hadi Awang, tercekik semua pak lebai - pak lebai PAIH kerana dosa mereka terhadap DS Najib dan Rosmah, dosa fitnah terhadap seseorang individu hanya individu itu saja yang berhak untuk mengampunkannya, bermakna lepas ni beratur la sekor - sekor puak - puak PAIH di rumah DS Najib untuk minta ampun dunia dan akhirat yang dikepalai oleh Ni A Jis dan dikuti oleh semua penyokong - penyokong PAIH yang mahsum ini.





Malah ramai lagi yang tercekik kerana beberapa nama disebut dan didedah oleh RPK yang bersubahat dalam KONSPIRASI ini yang mengecutkan tali perut masing - masing.

Solat Hajat dah berbuat, Doa bala dan berbuat, akhirnya termakbullah dan ini lah keputusannya yang di perturunkan oleh Allah S.W.T untuk umat PAIH, boleh kah puak - puak PAIH ini menerima realiti ini ATAU Solat Hajat dan Doa Bala yang mereka amalkan dulu dah kira"TAK ACI" , kita tunggu apa helah dan fatwa Ni A Jis selepas ini.



Korang - korang semua tunggu lah apa tindakan yang akan dibuat oleh DS Najib dan Rosmah, jika DS Najib dan Rosmah tak ambil apa - apa tindakan, huhhh... memang kita respect lah atas kesabaran dan keimanan mereka.

3 ulasan:

  1. Aku ni bukan belah mana-mana,tapi kalu tak kena aku cakap itu tak kena.dan kalu betoi semua aku terima.Tapi aku sangat yakin orang yang dituduh ini berkeupayaan melakukan perkara hangat di perkatakan, dan selayak nya beliau mengundur atau diundur....cuba lah fikir kalau dia nak jawatan pengerusi petronas,hatta menteri pun masih o.k..tapi dia dok target PM Malaysia tak boleh lah kita pejam mata buat-buat tak nampak...aku takut nanti kita tunggu kutukan Allah kerana merestui orang yang sangat rendah moral ini....

    BalasPadam
  2. BAGUS GAK RPK BOGELKAN DIA. TAPI APE GAME SBNAR DIA KITA TAK TAU LAGI. APE PUN TU SATU RAHMAT UTK BN BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Salam, sdr anon, teman sokong komen sdr n tq hadir di blog teman.

    Bro Jeff, betoi tu kita tak tahu apa motifnya malah kita bukan berpihak pada setan ni kerana apa pun dibuat kita tahu si RPK ni tak bermoral dan pengkhianat, yg penting dia rapat sgt dgn Anu War dan dia yg telanjangkan anu war bukan pihak BN. zassssssss

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda