Rabu, 6 April 2011

SIDANG AKHBAR WAN AZIZAH - MANA PAS PIS PUS?????


GAMBAR UTUSAN MALAYSIA

Teman tertanya - tanya pulak, apa dah jadi dengan Sidang Akhbar Wan Azizah untuk pertahankan laki dia, Video tu tak sebut pun nama laki dia hanya disebut pemimpin kanan pembangkang, kenapa dia perlu pertahankan? yang paling penting untuk dipersoalkan, pemimpin PKR ada, wakil DAPig ada, yang tak ada wakil parti ketayap, mana PAih??? apa dah jadi??? selalunya ada saja Sidang Akhbar parti "Three Stooges" ni mesti menempek, tugas PAih untuk keluar fatwa dari sudut hukum Islam PAih, hari tu yang lawak sampai ketawa berguling - guling Ostat Khalid Gagap yang terpaksa ambil kerja PAih untuk jelaskan hukum Islam PAih.

Mana Ostat Hadi Awang dengan fatwa 4 saksinya???, mana Ostat Ni A Jis dengan Fatwa penzina tak salah, pendedah Zina yang salah???, mana Ostat Nasaruddin yang turut menyaksikan Video tersebut???, mana kelibat Ostat Mat Sabu yang berpengalaman dengan benda - benda macam ni juga dah tengok video tu sampai terliur atas bawah???

Mungkin semuanya dah terkantoi apabila klip video tersebut tertayang di You tube terpegun ostat - ostat ni dengan pelakunnya kerana semua ostat - ostat ni dah boleh 'telah' seperti pepatah 'sekilas ikan diair sudah tahu jantan betinanya'.

p/s kenapa asyik Anu War saja yang difitnah melibatkan seks yek???, kenapa tak pemimpin besar UMNO seperti DS Najib ke, DS Muhyiddin ke??? sebab yang patut dijatuhkan pemimpin UMNO yang sedang pegang jawatan bukan Anu War yang memang dah jatuh??? pening teman pikiornya???

6 ulasan:

  1. assalamualaikum, ini lah padah mengukur diri seseorang berpandu kepada rupa paras dan kata - kata yang akhirnya boleh menjerumuskan orang tak berdosa mendapat dosa, zaman serba moden ini cukup boleh membuktikan sesuatu kelakuan jahat di buktikan, mungkin zaman dulu teknologi tak ada maka 4 saksi diperlukan.

    BalasPadam
  2. Letak je semua jawatan, profesional lah, tak kan la US tak ajar kut.

    BalasPadam
  3. Soalan yg lebih besar: Mana Anwar?

    BalasPadam
  4. SALAM WAK JAMU, ANON DAN DA,

    WJ, SAMA TAK DGN SAMAN EKOR, KENA 4 SAKSI KUT? HE..HE..

    ANON, DI NEGARA MAJU SEKIRA PEMIMPINNYA BILA KENA SKANDAL SEKS DAH LETAK JAWATAN, MCM CHUA SOI LEK LETAK JAWATAN TIMB PRESIDEN MCA.

    DA, BRO ANU WAR TENGAH PUSING PETALING STREET NAK TEMPAH OMEGA HA!!!HA!!! ATAU PUN PEGI LUKAKAN PERUT UNT ADA PARUT KEH!!!KEH!!!

    BalasPadam
  5. WA RASA JIJAH KENE SENGUGUT LE BROO. NAK JWB PUN MCM NAK MARAH JEK. TEKANAN JIWA TUUUUHH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  6. SALAM, BRO MEROYAN PUN SAMA HE..HE..

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda