Rabu, 15 Februari 2012

CATALYZING FOR CHANGE - YB DS AHMAD HUSNI HANADZLAH, BUKU TOP TEN MINGGU PERTAMA DALAM PASARAN LARIS DIJUAL.


YB DS Ahmad Husni Hanadzlah, Menteri Kewangan II yang juga Ahli Parlimen Tambun merangkap Ketua UMNO Bahagian Tambun telah menulis sebuah buku bertajuk "Catalyzing For Change" keluaran MPH bagi berkongsi ilmu untuk dijadikan rujukan oleh semua pihak terutama kepada golongan korporat dan pelajar pelajar IPTA dan IPTS dalam perspektif ekonomi dalam negara dan dunia keseluruhan.

GURU BESAR SK PERPADUAN BANGGA DENGAN BUKU TERSEBUT

YB DS Ahmad Husni juga yang pernah menjawat jawatan sebagai Presiden Inter Parlimentary Union selama 6 tahun hingga tamat tempoh 2 term syarat bagi setiap seorang Presiden badan dunia tersebut sudah tentu mempunyai pengalaman luas didalam bidang tersebut sudah tentu mengambarkan Menteri kabinet yang dilantik oleh YAB DS Najib berwibawa dan bertepatan dengan jawatan yg dilantik sebagai Menteri Kewangan II bagi membantu YAB DS Najib sebagai Menteri Kewangan I mentadbir ekonomi dan kewangan negara, seorang yang cukup berintergriti tinggi serta tegas dalam menjalankan tugas dan tanggungjawab dengan meletakkan segala kerja dan amanah yang dilakukan atas keredhaannya kepada Allah S.W.T.

YB DS AHMAD HUSNI TANDATANGAN PADA BUKU YG DIBELI OLEH DIRECTOR KINDING RESORT

Buku "Catalyzing For Change" yang mengandungi 6 Chapter telah mula dipasarkan di semua kedai buku MPH dengan harga RM39.00 dikategori dalam "Top Ten" minggu pertama laris di jual di Malaysia.
TAHNIAH DS AHMAD HUSNI DAN KEBANGGAAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA.

p/s teman setakat tulis dalam dairi yang tak pernah penuh dan dairi bertukar setiap tahun baru kehkehkeh.

10 ulasan:

  1. assalamualaikum, di Bachok kelante saya nak beli dimana? wasalam.

    BalasPadam
  2. WALLY SLIPAU, KHALID GAGAP & JIJAN KENA BELI & BLAJO DR BUKU TU BROO. 3 EKOR MUSIBAT TU BUTA EKONOMI KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII

    BalasPadam
  3. tahniah!!! saya punya ahli parlimen...bangga rasa nya.

    BalasPadam
  4. SALAM, SDR ANON, THANKS HADIR KE BOLG TEMAN, CUBA CARI KEDAI BUKU MPH DI KOTA BAHRU, TU PUN KALO ADA KEDAI BUKU TU KAT SANA HEHEE,

    BRO JEFF, BARU TAU SIKIT TENTANG UGAMAPUN DEPA SELEWENG SHEIKH, KALO TAU SIKIT PASAL EKONOMI RASA AKU MALAYSIA PUN DEPA JUAL,

    SDR ANON, I FOLLOWWWW

    BalasPadam
  5. Jarang sekali ada menteri yang dapat terbitkan buku penulisan sendiri, malah buku berbentuk ilmiah dan specifik kepada ekonomi, tahniah kepada YB Dato Ahmad. - MELOR SEJATI

    BalasPadam
  6. SALAM, SDRI MS, BERTUAH KITA DAPAT BERKONGSI ILMU EKONOMI DGN TB DS AHMAD HUSNI YERK... ITU LAH YG DIKATAKAN ILMU MENERANGI UMAT MANUSIA.

    BalasPadam
  7. As'kum, kewibawaan Dato Ahmad Husni memang terserlah, malah sebagai seorang menteri kewangan 2 yang membantu menteri kewangan 1 sudah tentu lah Dato Ahmad Husni yang diberi kepercayaan oleh PM unt mentadbir kewangan negara kerana Dato Seri Najib amat sibuk menjalan tugas sebagai PM, tahniah kerana dalam kesibukan mampu untuk melakarkan sejarah menerbit buku tentang ekonomi.

    BalasPadam
  8. SALAM BRO ANON, KEBANGGAAN KITA SEMUA.

    WAKJAMU, SETAHU TEMAN YB DATO SERI AHMAD HUSNI NI MEMANG SEORANG ILMUAN, TERTUTAMA MINAT BELIAU DALAM EKONOMI MEMBOLEHKAN BELIAU BERKONGSI PENGALAMAN DENGAN RAKYAT MALAYSIA.

    BalasPadam
  9. 430 million ASTRO IPO shares were offered to cornerstone investors, which included Ochis-Ziff, TPG-Axon International, TPG Axon Partners.
    Pemilik Ochis-Ziff adalah Daniel S. Och(Ashkenazi Jew) – Founder, Chairman, and Chief Executive Officer
    Pemilik TPG CAPITAL David Bonderman(Ashkenazi Jew) – Co-Founder and Chief Executive Officer.
    Jadi pikir-pikirlah YB Husni. Anda seorang Islam patutkah ASTRO yang ada disetiap rumah orang Islam yang kandungan ditentukan oleh pemilik-pemilik YAHUDI (pemilik sahan astro)

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda