Rabu, 11 Disember 2013

TERKINI - PERDANA BARU AKAN BERADA DIPASARAN, SATU LAGI KEJAYAAN MALAYSIA


YB DS MKII dan Tun Mahathir serta GM Proton  sedang membincangkan pengeluaran Perdana di Kilang Proton.


MKII dan Pegawai Kanan MOF bergambar dengan Tun Mahathir

Penulis difahamkan hari ini  11.12.13 YAB DS Najib Tun Razak, Perdana Menteri akan menerima kereta keluaran pertama Perdana Limosin untuk kegunaan resmi Perdana Menteri di JPM.

Seterusnya Proton akan mengeluarkan kereta Perdana Limo untuk kegunaan TPM manakala Perdana Eksekutif kepada Menteri - Menteri, Timbalan Menteri dan Ketua - Ketua Kementerian.
dan seterusnya akan di pasarkan di pasaran Perdana biasa secara berperingkat - peringkat.

Difahamkan YB DS Ahmad Husni Hanadzlah, Menteri Kewangan Kedua dan Pegawai Kanan MOF telah bermesyuarat dengan Pengerusi dan GM Proton serta telah melawat rekabentuk Perdana di Kilang Proton sebelum ini sebelum dibentang ke Mesyuarat Kabinet  bagi memutus penggunaan Perdana baru sebagai kereta resmi semua Menteri dan Ketua - Ketua Kementerian dan Jabatan Kerajaan.

Tahniah kepada Proton diatas pengeluaran kereta Nasional terbaru siri Perdana yang difahamkan menggunakan teknologi Honda Accond yang diubahsuai saiz yang lebih besar dan panjang.

Tahniah kepada Kabinet kerana masih menyokong PROTON.

2 ulasan:

  1. As'kum, tak sabar nak tengok

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum, Wak ucap tahniah kepada Proton diatas model baru Perdana, Proton telah berjaya melahirkan jurutera - jurutera dikalangan anak Malaysia.- WAKJAMU

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda