Selasa, 23 Jun 2009

PAS DI GADAI KEPADA PKR




Kalau di lihat kepada perjalanan senario politik sejak dua mejak ini terserlah segala perancangan yang dilaksana oleh Pakatan Pembangkang adalah idea dan rancangan AN War, seperti PAS walaupun banyak calon pro AN War kecundang merebut jawatan penting tetapi ada juga yang berjaya memegang j awatan Ahli jawatankuasa malah ada yang dilantik semula.

Terbaru Mesyuarat tertinggi pemimpin Pakatan pembangkang jelas tergambar dailognya yang dibaca jelas kedengaran dailog yang biasa diguna oleh AN War dalam mana - mana PC yang diadakan malah dailog nya boleh diingati sejak dulu lagi, itulah dailognya, kelihatan mengangguk - ngangguk macam burung kakaktua yang dah tua Hj Hadi mengiyakan dailog yang dibaca oleh AN War.

Jelas bahawa apa yang dilaku oleh Hj Hadi mengenai kerajaan perpaduan adalah ketelanjuran malah terlalu ghairah untuk berucap isu yang baru hingga menjerat dirinya sehingga terpaksa dibantu oleh AN War untuk mencari jalan keluar dari kemelut yang menjerut tengkok Hj Hadi yang akhirnya AN War dilihat menguasai Hj Hadi, apabila Presiden sendiri sudah dicengkam oleh AN War tak mustahil parti itu sendiri terpaksa digadaikan kelak kepada PKR untuk ditebus beli maka tak hairan PAS akan bergabung dengan PKR menjadi satu parti seperti yang berlaku dengan parti PRM sebelum ini yang akhirnya AN War akan dinobat sebagai Presiden PKR/PAS atau nama baru PEKERAS. he..he... rekaan spontan teman je... maka berkuburlah PAS dan objektif parti berubah sama sekali.

Tahniah kepada penyokong - penyokong PAS kerana merelakan Hj Hadi dan Nik Aziz mengadaikan parti PAS kepada AN War, perlu diingat sekadar parti melayu seperti PAS perkara yang enteng buat AN War untuk pecah dan perintah malah untuk memasang perangkap semenangnya kerja yang dilaku AN War sejak dulu kala lagi sehingga kita terasa termakan budi dengannya yang akhirnya menguntung kan AN War sendiri.

Selamat berkubur PAS dan selamat buat semua penyokong - penyokong taksub PAS, semuga selamat berjuang untuk mendirikan negara Islam.

p/s tambahan : mana ada akai, sendiri cadang kerajaan perpaduan, sendiri yang tolak..ish...ish... pelik kalau ada pemimpin macam ni....

1 ulasan:

  1. PAS DAH HANCUR..

    LEBOR DALAM KEBONGKAKAN

    CAIR DALAM NIKMAT KEKUASAAN

    PUNAH DALAM MEGAH KERIAKAN

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda