Khamis, 20 Ogos 2009

HOI!!!! PAIH..... AWAT TAKUT SANGAT KE NAK LAWAN ROHAIZAT!!!!

Bertali arus pemimpin - pemimpin PAih menghentam peribadi calon BN, Rohaizat Othman berkelulusan UIA dan Peguam Syarie berbanding dengan kredibiliti calon PAih sendiri, bukan untuk memperkecilkan calon PAih, tetapi dalam kita berkempen haruslah beretika dan ingatkan dosa dan pahala.

Tak cukup dengan hentaman dari mereka, PAih meminta bantuan dari pihak-pihak luar seperti BAR Councill dan rakan kongsi Rohaizat sendiri, difaham lagi PAih melalui Mahfuz berkata PAih akan keluar lagi berbagai - bagai cerita peribadi Rohaizat, malah Rohaizat dihina oleh Sallehuddin Ayob dengan di umpamakan calon BN seperti "padi basah" yang tiada nilai dan harga terpaksa diberi diskaun, ini dapat kita lihat betapa angkuh dan bongkaknya PAih.

HOi...PAih kenapa? takut sangat ke korang nak berlawan dengan Rohaizat, teman tahu korang semua takut kerana nilai pekerti Rohaizat dan keistimewaan yang ada pada diri anak watan Permatang Pasir ini, yang berkelulusan Universiti Islam Antarabangsa (UIA) , seorang muda yang hormatkan orang tua - tua dan dikenali semua tak kira melayu, cina dan india.

Betul juga apa yang di tempelak oleh Lim Guan Eng, PAih kemungkinan boleh kalah di Permatang Pasir selagi PAih tidak berubah sikap dan tidak menimbulkan banyak masalah dalam Pakatan Pembangkang, bermaknanya LGE tahu duri dalam daging yang ada dalam Pakatan Pembangkang yang sentiasa membuat sesuatu menyusahkan orang lain.

Jadi pada pengundi Permatang Pasir, beri lah peluang orang muda yang berkelulusan tinggi dan anak watan Permatang Pasir ini diberi peluang untuk buktikan beliau mampu membangunkan Permatang Pasir, dari Permatang Pasir lahirnya kepada Permatang Pasir baktinya dicurah.

10 ulasan:

  1. kerana sudah terdesak bagi mempertahankan kerusi Permatang Pasir Pas sanggup lakukan apa saja untuk mempertahankan perjuangan yang sudah ditolak rakyat.Ini semua kerja Pas yang sanggup buat apa saja bagi menuduh Umno sebagai parti yang memberi rasuah.

    BalasPadam
  2. Salam,

    PAS memang dah rasa takut, semua tipu muslihat PAS orang kampung dah tahu. Mat Sabu pun dah jadi macam badut nak buat lawak supaya orang gelak.....

    BalasPadam
  3. liPAS kudung ni masih guna politik mereka zaman 80an...kutuk, keji, maki, fitnah...dah basi dah tu.

    rakyat dah bijak...diorang ingat kemenangan di PRU12 kerana mereka kuat, sebenarnya orang UMNO tak mengundi UMNO, orang komponen lain tak mengundi, dan rakyat getik akan Pak Lah dan pemimpin UMNO ketika itu kontrovesi.

    di bawah Dato Seri Najib Tun Razak insyaAllah rakyat mula senang hati.

    BalasPadam
  4. Betui-betui...awat takut sangat nak lawan Rohaizata....dia ni tak makan rasuah...dulu ada songlap sikit...bukan juta-juta...ciput aje...tu pun takut nak lawan.....

    Bodoh punya Melayu

    BalasPadam
  5. PAIh NI DAH TERDESAK..

    CALON BN BERWIBAWA SEORANG PEGUAN SHARIE DAN LEPASAN UNIVERISITI ISLAM

    MAKA DIBANGKITKAN DI UNGKIT SEMUA PERKARA DARI SEKECIL-SEKECILNYA..TAPI MEREKA LUPA.PEMIMPIN KALANGAN PR PUN TAK KURANG YANG SONGSANG

    SEPATUTNYA DAP SEPAK KELUAR AJE PARTAI PAIh YANG TERHEGEH-HEGEH NI..BANYAK MASALAH DAN SONGGELNYA

    BalasPadam
  6. Dap tu hanya mengambil peluang dan kesempatan keatas puak-puak tonggong...dap hanya umpan dengan stail ala-ala khalifah dan bacaan seayat dua ayat al quran..puak-puak tonggong tu hanya mampu bertepuk tangan tersengeh-sengeh tergelak..naive betul

    BalasPadam
  7. salam, bukan tepuk tanya bro..tapi TAKBEER!!!!

    BalasPadam
  8. Salleh man dah kalah banyak kali dah di kawasannya lamanya oleh sebab itu dia ini orang kuat orang atas PAS maka bagilah di can makan pencen YB...hahaha. Orang kesian kat dia ini..pasal setiap kali jadi calon Pas tak pernah menang sampai jadi kena saman bangkerap dengan Bank Charted bank Bagan...hahaha..maka pasai itulah PAS ingin benar nak menangkan dia ini dengan apa cara pun seprti cara yang paling keji "Personality Assassination"..mengumpat dan fitnah saban hari tentang rohaizat di ceramah...bagi Nik Aziz Allah boleh mencarut tak akan depa tak boleh kot?...Buatlah apa yang kamu suka...asalkan bahagia!. Tapi kali ini Leh Man bawak mai sialnya dari Penanti....kha..kha..PAS akan menang besar di Permatang Pasir maka orang Pas tak payahlah keluar mengundi...buat penat je...dah tetap menang buat apa nak mengundi ya!!!!pii berbelanja di pasar ramadhan kat Bandar Perda...mcm-mcm ada jual...

    P/S: Selamat Berpuasa..Ddin tak mai kah sini...kalau jadi email mamak.Nasii beriani special..mamak belanja!.nanti mamak bagi no.tel.

    BalasPadam
  9. Jarang nak jumpa mamak suka belanja orang, aku ada lima nam kerat kawan mamak, sorang jer yang pemurah..yang lain semua kedekut piang..berkira nak mampuih...
    Tapi aku tak kisah..
    Us. Salleh Man bawa perjuangan Islam, orang berjuang dalam Islam sampai mati pun takkan putus asa.. Lain dengan puak2 nasionalis, kalah sekali dua kali terus kena cantas, lalu berkuburlah karier politik, bahkan banyak kali yang tak sempat nak menang lagi dah kena cantas..
    Begitu lah dah nama hidup dengan semangat berpuak2, dalam puak pun ada puak...
    Nasib engkau lah labu...

    BalasPadam
  10. SALAM, BRO KUDE PERANG, UTZ SALLEH MAN TU MANUSIA BIASA JUGA, SUKA BERHUTANG, SUKA PAKAI2 DULU DUIT, SUKA PERGI SALOON SIKIT GUTING2 SIKIT URUT2, SUKA JELING USIK2 BINI ORANG..JADI MANUSIA NI DIJADIKAN TAK MAHSUM BRO..BIASA LE TU..CUMA JANGAN RIAK SUDAH.

    USTAZ ROHAIZAT LAGI PULAK BRO KELUAR UIA..TAHU KE BRO APA UIA TU...UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA BRO... TAPI TEMAN NENGOK USTAZ ROHAIZAT TAK BANGGA DIRI, TAK GELAR DIRI USTAZ PUN WALAU LAYAK DIPANGGIL USTAZ KELUARAN UIA...BUKAN USTAZ TEMPEK JE BRO.

    KESIAN JUGA USTZ MUJAHID CUBA NAK CANTAS UST SALLEH, TAPI TAK BERJAYA, SEBAB ORG ATAS PAS KESIAN PADA DIA NAK BAGI PELUANG KUT2 BOLEH DAPAT PENCEN WR,,,TU YANG FRUST SIKIT UST MUJAHID...CERITA SOLAPPP DUIT YANG DIKELUARKAN TAK MENJADI.ITU APA NAMA NYA BRO PUAK DALAM PUAK LE TU.. ADA PUAK HJ HADI, ADA PUAK PAS ANWAR, ADA PUAK NI A JIS..ISH2 BRO BAYAK PUAK KHAWARIJ BRO DALAM PAS.

    SELAMAT BERPUASA

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda