Rabu, 8 Disember 2010

BELUM LANTIK CHANSELLOR PELAJAR UNISEL SUDAH DISALAHGUNA


KHALID MENAMPILKAN KEBODOHAN


SEBAHAGIAN PELAJAR UNISEL


SEBAHAGIAN PELAJAR UNISEL


SEBAHAGIAN PELAJAR UNISEL

SUMBER FOTO COPY DARI MINAQ JINGGO FOTOPAGE

Penulis dah "telah" (pelat Perak) aje nya mangkuk ayun, melalui penulisan teman "CHANSELLOR UNISEL - PASTIKAN PENGKHIANAT WAN AZIZAH TIDAK DILANTIK"
pada 1.12.2010 mengenai kerisauan penulis menjangkakan pelajar Unisel akan di jadikan jentera pembangkang, baru beberapa minggu kejadian tersebut sudah berlaku segelintir pelajar - pelajar Unisel dikalangan darah daging puak pembangkang telah disalah gunakan untuk demostrasi jalanan air kencing Selangor baru - baru ini.

Posting bertarikh 1.12.2010 seperti berikut:-
"Sejak pengumuman tersebut sibuklah kaki - kaki pencacai PKR Selangor mahukan Presiden PKR, Wan Azizah dilantik sebagai Chansselor, Khalid Ibrahim sendiri telah mempunyai calon dikalangan kroni beliau untuk diletak sebagai puppet di Unisel, malah dikatakan kedengaran juga jawatan tersebut menjadi rebutan dan lobi melobi untuk dilantik ke jawatan tersebut dikalangan key - key figure PKR, ini semua bagi mempastikan orang - orang kuat PKR mendapat tempat dan dapat mencari makan tertutama di Unisel bagi mengembangkan kan lagi kekuasaan mereka apatah lagi Unisel yang menampung 12,000 pelajar amat bersesuaian bagi mereka melahirkan golongan muda untuk di rekrutkan sebagai jentera pembangkang dimasa depan."

Sebab tu lah Kerajaan Persekutuan berhati - hati dalam meminda akta AUKU, ini lah salah satu sebabnya apabila pemimpin Kerajaan Negeri yang tak bertanggungjawab mempergunakan pelajar Universiti untuk tujuan yang songsang.

Menteri Besar yang tak tahu malu dan tak tahu nak mentadbir negeri, Isu Air pun terpaksa minta tolong DYMM Agong, malah tak tahu malu menghantar memorandum secara biadap dengan berdemostrasi jalanan ke Istana SEDANGKAN AWAK KETUA NEGERI BOLEH MELALUI CARA YANG CUKUP DIPLOMATIK ANTARA KERAJAAN NEGERI DENGAN ISTANA, MENGADAP DENGAN PENUH SOPAN SANTUN.

MENTERI BESAR DAN PAKATAN RAKYAT BIADAP MEMBELAKANGKAN DYMM TUANKU SULTAN SELANGOR

Lagi biadap seorang Menteri Besar, EXCO Kerajaan Negeri, ADUN Negeri Selangor membelakangkan DYMM Tuanku Sultan Selangor dengan terus menghantar memorandum kepada DYMM Tuanku Yang di Pertuan Agong, walhal Tuanku Sultan Selangor sepatutnya disembah memorandum tersebut kerana Tuanku Raja Negeri Selangor, isu Air adalah Isu Negeri Selangor, ini sikap BIADAP DAN DERHAKA kepada Tuanku Sultan Selangor malah Menteri Besar selaku PENASIHAT Raja memalukan dan menconteng arang di muka Tuanku Sultan Selangor umpama menyelak kain dan menunjuk kepada orang luar, umpamakan Tuanku Sultan Selangor tidak perihatin selaku pemerintah Negeri Selangor.

Penulis ingin mencadangkan agar DYMM Tuanku Sultan Selangor mengambil tindakan dan menarik balik darjah kebesaran malah membatalkan persetjuan perkenan perlantikan Khalid Gagap sebagai Menteri Besar Selangor yang perlu mendapat PERKENAN Tuanku
sebelum memegang jawatan Menteri Besar.

Malah tindakan Khalid serta PKR, PAS dan DAPig selaku Pemimpin Kerajaan Negeri Selangor amat keterlaluan melanggar perundangan Negara dengan menganjurkan Demostrasi Jalanan hingga menganggu ketenteraman awam serta merosakkan harta benda awam dan bertindak secara tak bermoral dengan memperggunakan Pelajar - Pelajar UNISEL dan kanak - kanak kecil didalam Demostrasi haram tersebut.

MALAH LAGI BIADAP KHALID GAGAP DAN PAKATAN HAPRAK MENGGUNAKAN KESUCIAN MASJID NEGARA SEBAGAI VENUE DEMOSTRASI, BERKUMPUL DAN DICABULI OLEH BANGSA LAIN.

MUKA TAK MALU, MUKA KULIT B@#*, sudahlah dalam mempertikaikan dan mahu menghapuskan KETUANAN MELAYU DAN RAJA MELAYU, dalam masa yang sama kepada Raja melayu juga lah masalah kelemahan pentadbiran di bebankan, kepada Raja Melayu untuk minta TALIAN HAYAT. Memang muka tak malu masalah air pun sebagai Menteri Besar tak berupaya untuk selesaikan.

4 ulasan:

  1. Salam,

    sok pengkhususan utama di unisel ialah demo jalanan, janji tak tunai, tunda kes.

    BalasPadam
  2. INI LE MASENYE NAK 'TABOR' BAKTI KAT DIA..BAKAL ANAK IKAN SI PENJUBOR TUH BRO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. salam
    kerajaan wajar mengambil serius ttg kemasukan idealogi pembangkang ke dalam kampus ini kerana kesan jangka panjang boleh merosakkan budak2 ni & juga kerajaan

    BalasPadam
  4. salam, bro Junah, jef, dr1221, mana ada selama ini MB BN buat demostrasi hantar surat talian hayat kat mana2 Raja????? pelik dan bodoh peringkat gaban.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda