Selasa, 25 Januari 2011

BERTENANG KAH PAS DI TENANG

MAK OI!!!! TENANG NYA CERAMAH PAS DI KG AIR PANAS TENANG

PRK DUN Tenang banyak menonjolkan kesilapan yang dilakukan oleh PAS dan Pakatan Pembangkang terutama dengan meletak Calon Muslimatnya yang terbatas pergerakannya di sepanjang PRK di Tenang.

Pimpinan PAS terpaksa menenangkan diri masing - masing diatas kesilapan mereka yang terperangkap dengan strategi sendiri konon nak mengambarkan bahawa PAS MENERIMA kaum dari HAWA dan iktiraf sebagai ULIL AMRI oleh PAS, sedangkan PAS lupa BN dan UMNO sudah jauh advance dalam mengikhtiraf golongan HAWA ini.


DATO SERI SHAFIE MENUNJUKKAN STRATEGI TERDESAK PAS MENGELUARKAN RISALAH PALSU MENGUNAKAN NAMA SELEBRITI KAH!!!KAH!!!

Ceramah PAS adalah senjata utama mereka di mana jua PRK mahu pun di luar PRK, kini jelas ceramah PAS di Tenang rata - ratanya tenang saja tidak mendapat sambutan kerana di Johor jauh berbeza dengan Kelantan, apatah lagi DIKATAKAN KAUM LELAKI PAS MASIH TIDAK MENERIMA HAKIKAT WANITA SEBAGAI PEMIMPIN MEREKA ini memberi kesan besar kepada PAS membuat pimpinan PAS terpaksa sibuk membuang masa bekerja kuat untuk tenangkan penyokong dari kaum ADAM mereka sendiri.

Calon PAS juga dikatakan mempunyai banyak isu seperti sejarah hidup yang hitam dalam rumahtangga yang pertama beliau, pergerakan terbatas, isu bersalaman, track rekod semasa menjadi guru malah kurang mesra dengan pengundi Cina yang mungkin dianggap tidak halal.

Penyokong - penyokong PAS dan Pakatan Pembangkang dari luar Johor yang terlalu ramai tidak disenangi oleh pengundi Tenang malah banyak menimbulkan suasana yang tidak sihat, berbanding penyokong BN yang kurang dari luar Johor kerana YAB Dato Seri Abd Ghani selaku Pengarah PRK tenang dari awal telah mengarahkan agar BN dari luar Johor tidak perlu menghantar penyokong ke PRK tenang kerana kekuatan BN Johor sudah memadai dan memahami sensitiviti pengundi Tenang.

Apa pun BN tidak meletakkan keselesaan ini untuk tidak berkerja kuat, BN menganggap "jangan disangka air yang tenang tidak ada buaya", dalam membela nasib rakyat yang berbilang kaum dan bangsa malah dengan berbagai - bagai perangai dan kehendak mampukah Cikgu Mala memenuhi kriteria ini semua BERBANDING TOK AI.

4 ulasan:

  1. TENANG DAH SEDIA TENANG BROO. YG JADI HANTU KACANG NI CUMA PENGANUT2 PASNGOK YG JADI BIANG KELADINYE KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. tenang memang tak tenang dgn adanya penyokong luar pas

    BalasPadam
  3. salam bro, yang ramai datang tu puak jin... memang tak nampak. Cuma orang PAS jer yang boleh sembang dengan mereka..

    BalasPadam
  4. SALAM, BRO JEF MEMANG HANTU BRO, HANTU TAIK

    BRO DR RAMAI NYA MACAM ULAT TAIK

    BRO APAI YE JUGAK, KITA JE NAMPAK MACAM TAK ADA ORANG, PUAK2 JUAK PAIH NAMPAK RAMAI, RAMAI HANTU KUBUR RUPANYA.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda