Rabu, 9 Mac 2011

PULAU PINANG : GUAN ENG PERGUNAKAN NING BAIZURA PIKAT MELAYU



Lim Guan Eng,Ketua Menteri contoh pemimpin firaun yang akan menggunakan pelbagai helah untuk memecahbelah dan menyesatkan orang Melayu tertutama di Pulau Pinang, malah menggunakan pembesar melayu lain sebagai balachi untuk melaksanakan misi tersebut, yang pasti melayu digunakan untuk menjatuhkan melayu sendiri.

Yang pasti, itu lah amalan seorang kafir, menyogok, merasuah sebagai amalannya, memberi hamper dan sanggup menggunakan duit rakyat jutaan ringgit hanya seorang artis sahaja bayarannya RM50,000 untuk menjayakan apa yang dihajat.

Rasis chauvanist ultra kiasu beranggapan dengan mengula gulakan masyarakat melayu dengan harapan agar mereka lupa bahawa kampung kampung dan perniagaan kecil kaum melayu di Pulau Pinang sedikit demi sedikit dihapuskan.

Wahai Melayu Pulau Pinang mahu pun bangsa - bangsa lain sepeti cina dan India yang tidak menyokong LGE dan ditindas oleh pemerintahan DAP, Jerit lah!! peketlah!!, makilah!! hamunlah!! apa pun yang anda lakukan kerana tekanan, kemisikinan, diruntuh, diroboh, diusir, masih ada orang lain yang sanggup diggunakan untuk menafikan yang anda di tindas.

Dalam pada itu kita kena ingat bukan semua artis yang kelabu mata kerana duit, bukan semua artis kelabu hati semata - mata mahukan senang - senang masuk syurga, bukan semua seperti al Ostat Bob Lokman, bukan semua seperti Ning Baizura mahukan duit untuk sara hidup, contoh terbaik Datuk Siti Nurhaliza yang ditawarkan RM120,000 tetapi tetap menolak kerana tidak mahu diperggunakan oleh Parti yang rasist.

Risalah tersebut dengan segan silu kononnya untuk menyambut kejayaan Pulau Pinang sebagai JAGUH pelaburan dinegeri itu. Tidakkah hanya untuk memperbodohkan rakyat, seperti biasa dengan lagak populis ,Guan Eng turut berbohong kononnya sejak 3 tahun memerintah kesemua hasil pelaburan datang atas usaha beliau:klik sini
Misi untuk memperggunakan Melayu diberi kepada balachi ulung beliau seorang YB melayu tunggangan DAP yang menjaga hal ehwal Agama Islam yang cukup terkenal YB Malik , bayang kan YB jaga Agama Islam anjur konsert jemput artis wanita yang silap - silap pakai pakaian ketat, jika dipertikaikan teman sure Ni A Jis akan keluar fatwa "DIHARUSKAN UNTUK SENAMAN MATA".

"YB Melayu guna artis melayu untuk bodohkan melayu untuk agungkan chauvanist ultra kiasu rasis Guan Eng."

sumber Pisau.Net

p/s Nak tanya dengan si Ning Baizura ni tak takut ke di boikot.

7 ulasan:

  1. Tahniah Pulau Pinang!!!
    Pulau Pinang mengecap kemajuan yang berganda!
    Bravo!

    BalasPadam
  2. SALAM, HA..HA... NI SALAH SEORANG CALON YG DIPERBODOHKAN OLEH LGE.

    BalasPadam
  3. KEHKEHKEH KUDA PERANG SUDA SALAH MASUK MEDAN PERANG BROO..PENGECAP KE PELANCAP? SETAU AKU ORG MELAYU MAKIN HARU BIRU KAT PENANG TU. KLU BKN KERANA KERAJAAN PUSAT YG BANTU JGN HARAP SGT LA KAT BAPAK & ANAK KOMUNIS TU..MAKIN TELUNGKOP LAA PULAU MUTIARA TINGGAL KULIT JEK KEHKEHKEH >|D

    BalasPadam
  4. Ning Baizura nie mmg dah lama minat kat LGE... malah dulu slps kjthan PP ke tangan DAP, Ning pernah bgambar dgn LGE dalam flight.. Mungkin juga dia nie peminat & penyokong DAP.

    BalasPadam
  5. Jom Boikot Beramai-Ramai?
    LGE & Ning mudah-mudahan orang Melayu tak tertarik dengan GULA-GULA murahan seperti ini.

    BalasPadam
  6. SALAM, BRO2 YANG DIHORMATI, TEMAN SETUJU DGN CADANGAN WORA PERKASA, JOM KITA BOIKOT 2 PASANGAN INTIM NI.

    BalasPadam

Sebarang penulisan dan ulasan anda adalah atas tanggungjawab anda